اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۴۳۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاهش تیم‌های سری A

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که برای حضور هر چه قدرتمندتر تیم ملی این کشور در جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ تعداد تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های سری A از ۲۰ به ۱۸ تیم کاهش خواهد یافت.

خبرگزاری ایسنا: فدراسیون فوتبال ایتالیا تصمیم دارد تعداد تیم های حاضر در رقابت های سری A را از ۲۰ تیم به ۱۸ تیم کاهش دهد و این به خاطر حضور هر چه موفق تر تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ است.

کارلو تاویکو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در گفت و گویی که روزنامه "کوریره دلو اسپورت" داشت،گفت: کاهش تیم های شرکت کننده در رقابت های سری A از ۲۰ تیم به ۱۸ تیم هدف اصلی ما در سال ۲۰۱۵ است. می خواهیم در ۳۰ ژوئن این موضوع را به همه‌پرسی گذاریم و به آن رای دهیم. اگر این تصویب شود در دو فصل آینده رقابت های سری A با حضور ۱۸ تیم برگزار خواهد شد. در رابطه با لیگ های پایین تر هم بعدها تصمیم گیری خواهیم کرد.

او ادامه داد: ما فرصت بسیار کمی برای آماده سازی جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ داریم. نمی شود تیم را در فاصله ۱۸ روز آماده کرد. باید همه تیم ها با سرمربی تیم ملی همکاری کنند.

اطمینان دارم که همه باشگاه ها با این تصمیم موافقت خواهند کرد و نهایت همکاری را خواهند داشت. من خودم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا دوست دارم تعداد تیم ها کم شود و لیگ زوتر به پایان رسد تا تیم ملی خود را به خوبی آماده کند. من هر روز با کونته صحبت می کنم. او مربی بزرگ و پرتلاشی است. فدراسیون فوتبال ایتالیا همواره با مربی خود رابطه خوبی دارد و او را تنها نمی گذارد. هدف ما بازگرداندن فوتبال ایتالیا به روزهای خوب خود است و هر کسی که اعتراضی داشته باشد نشان می دهد که مخالف پیشرفت فوتبال ایتالیا است. تیم ملی در اولویت قرار دارد و برای موفقیت آن نهایت تلاش خود را می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج