اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۴۶۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نارضایتی فن‌خال از فشردگی لیگ جزیره

سرمربی هلندی شیاطین سرخ با انتقاد از برنامه فشرده بازی‌های لیگ برتر، از توقف تیمش در خانه تاتنهام و از دست رفتن دو امتیازی که مردان او را می‌توانست به صدر جدول نزدیک‌تر کند، ابراز نارضایتی کرد.

خبرگزاری تسنیم: لوئیز فن‌خال از اینکه شاگردانش در بازی شب گذشته (یکشنبه) با تاتنهام در وایت‌هارت‌لین، تاوان استفاده نکردن از فرصت‌های گلزنی خود را با قبول تساوی بدون گل دادند، ابراز ناراحتی کرد.

در این بازی زیبا که هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند، منچستری‌ها در چند صحنه توسط خوان ماتا، روبین فن‌پرسی، رادامل فالکائو و اشلی یانگ تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما هیچ یک از آنها نتوانستند هوگو لوریس، سنگربان تاتنهام را مغلوب کنند و بی‌جهت نبود که این سنگربان فرانسوی در پایان مسابقه به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد.

فن‌خال در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: ما به راحتی دو امتیاز را از دست دادیم. ما در نیمه اول بهترین عملکردمان را در این فصل ارائه کردیم و می‌توانستیم چهار یا پنج گل بزنیم اما قدر این موقعیت‌ها را ندانستیم. در نیمه دوم اما کارمان بیشتر کشمکش بود تا فوتبال بازی کردن.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ ادامه داد: متأسفانه بازیکنان ما نتوانستند در عرض دو روز تجدید قوا کنند. امشب یک بازی زشت را شاهد بودیم. در نیمه اول ما بازی بسیار خوبی ارائه کردیم اما زمانی که گل نمی‌زنید، نمی‌توانید پیروز شوید. من قبل از بازی‌ها (مقطع کریسمس) هم گفته بودم که این فرهنگ فوتبال انگلیس است که تیم‌ها هر ۴۸ ساعت یک بازی انجام می‌دهند اما به نظر من، بدن انسان نمی‌تواند در عرض ۴۸ ساعت تجدید قوا کند و به همین دلیل بود که ما در نیمه دوم به زحمت افتادیم.

فن‌خال که تیمش اکنون با ۳۶ امتیاز، در فاصله ۱۰ امتیازی چلسی صدرنشین و هفت امتیازی منچسترسیتی رده دومی قرار دارد، عنوان کرد: ما سه موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم در حالی که می‌توانستیم هر سه آنها را به گل تبدیل کنیم. خوان ماتا، فن‌پرسی و فالکائو باید موقعیت‌های خود را گل می‌کردند. نیمه اول کارمان عالی بود اما وقتی ضربات آخر را خوب نزنید حملات فایده‌ای ندارند.

با تساوی در خانه تاتنهام، شیاطین سرخ نیم‌فصل نخست را با کسب یک امتیاز و در رده سوم جدول به پایان رساندند. فن‌خال ادعا کرد که مردانش در صورت پیروزی برابر سفیدپوشان لندن، از آن برنامه‌ای که او در نظر داشته است، جلوتر می‌افتادند.

او گفت: اگر این بازی را می‌بردیم بسیار راضی می‌‌شدم، چون از ۱۹ بازی ۳۸ امتیاز گرفته بودیم که به طور میانگین دو امتیاز از هر بازی می‌شد که این آمار خوبی است.

منچستریونایتد پس فردا (چهارشنبه) در هفته بیستم لیگ برتر میهمان استوک‌سیتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج