اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۵۲۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ونگر: آرسنال به کورس قهرمانی بازگشت

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن اعلام کرد انگیزه بالایی برای تصاحب عنوان قهرمانی در نوزدهمین سال مربیگری‌اش در این تیم دارد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن اعلام کرد انگیزه بالایی برای تصاحب عنوان قهرمانی در نوزدهمین سال مربیگری‌اش در این تیم دارد.

آرسن ونگر امروز (پنجشنبه) در مجمع عمومی سالانه باشگاه آرسنال گفت: می‌دانم که می‌خواهید از من بپرسید که آیا می‌توانم آرسنال را به قهرمانی لیگ برتر برسانم یا خیر؟ به نظرم ما به کورس قهرمانی بازگشته‌ایم و شانس خوبی برای تصاحب عنوان قهرمانی داریم. آمارهایی که ما در این فصل از خود بر جای گذاشته‌ایم، از حیث خلق فرصت در هر بازی و تعداد موقعیت‌هایی که حریفان روی دروازه ما داشته‌اند، نشان می‌دهد که پتانسیل لازم جهت رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر را داریم.

وی افزود: ما حتی با وجود شروع بد در فصل جاری از تاریخ اول ژانویه ۲۰۱۵ تاکنون بیشتر از هر تیم دیگری کسب امتیاز کرده‌ایم. به هر حال همچنان به دنبال بازگشت به روزهای اوج خود هستیم. در تیم ثبات لازم را به وجود آورده‌ایم و حالا باید همان بازی که مقابل منچستریونایتد ارائه دادیم، را مجدداً به نمایش بگذاریم و در بازی‌های بزرگ بجنگیم. در آرسنال از خرج کردن هراسی نداریم. می‌دانم که سابقه خوبی در نقل و انتقالات ندارم، ولی در سه سال گذشته نشان دادیم که حاضر به پرداخت رقم‌های درشت برای بازیکنان خوب هستیم.

سرمربی ۶۵ ساله آرسنال عنوان کرد: گاهی اوقات با مشقت و سختی‌هایی روبه‌رو شده‌ام، اما حالا بیشتر از هر زمان دیگری انگیزه دارم. گاهی اوقات فکر می‌کنم نسبت به ۱۹ سال قبل، آرامش بیشتری دارم. می‌دانم که تیم آرسنال چه معنایی برای هوادارانش دارد و چقدر از بازی بد یا شکست تیم‌شان نارحت می‌شوند. حس می‌کنم آن مسئولیت سنگین، دیگر تنها روی دوش من نیست.

وی در پایان در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش گفت: تا آخرین روز قراردادم متعهد هستم که موفقیتی بزرگ را برای آرسنال به ارمغان بیاورم و تیم را در شرایطی ترک کنم که مربی بعد از من حتی بهتر به کارش ادامه دهد و این خیلی مهم است.

آرسنال که در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر است، شنبه شب در هفته نهم لیگ برتر در دیداری خارج از خانه به مصاف واتفورد می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج