اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۶۲۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جریمه فولادی ها دوباره اعمال شد

مسئولان باشگاه فولاد خوزستان اعلام کردند که کسر ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم پس از شکست مقابل نفت، نخستین جریمه در این فصل بوده است.

خبرگزاری تسنیم: مسئولان باشگاه فولاد خوزستان اعلام کردند که کسر ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم پس از شکست مقابل نفت، نخستین جریمه در این فصل بوده است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، پس از انتشار خبر مربوط به کسر ۲۰ درصدی از مبلغ قرارداد کلیه اعضای تیم بزرگسالان فولاد خوزستان که در اکثر رسانه‌های کشور بازتاب یافت، متعاقباً تحلیل‌هایی از سوی برخی اصحاب رسانه صورت گرفته که متأسفانه بخشی از آن و افزایش درصد جریمه بر مبنای عدم آگاهی از تصمیم‌گیری‌های بعدی مدیران باشگاه فولاد خوزستان است.

با توجه به لزوم شفاف‌سازی این موضوع خلاصه‌ای از روند سیاست‌های اجرا شده از سوی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص تیم بزرگسالان این باشگاه شرح داده خواهد شد: «هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در ابتدای فصل جدید رقابت‌های فوتبال کشور (فصل ۹۵-۱۳۹۴) بودجه لازم برای فعالیت تیم‌های مختلف باشگاه را مصوب نمود و پس از آن علیرضا اژدری‌زاده، مدیر عامل باشگاه با سیاستگذاری‌های لازم و با درخواست کادرفنی تیم بزرگسالان اقدام به جذب بازیکن برای حضور قدرتمند فولاد در پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور نمود.

با آغاز این دوره از رقابت‌ها و حصول نتایج نسبتاً ضعیف از سوی تیم بزرگسالان، همواره باشگاه بر لزوم حفظ سیاست‌های حمایتی از بازیکنان و کادرفنی تا رسیدن به نتایج ایده‌آل و بازگشت شرایط مطلوب تأکید داشته و هیچگونه تصمیمی در تضاد با این سیاست اتخاذ نکرد.

در ادامه مسابقات و با آزمودن بیشتر راهکارها برای نتیجه‌گیری تیم، سرانجام در نیمه نخست مهرماه تصمیمی مبنی بر جریمه ۱۵ درصدی اعضای تیم از سوی مدیران باشگاه اتخاذ و در ادامه اجرا نشد، چراکه مدیرعامل باشگاه برای آنکه یک بار دیگر انگیزه لازم را جهت بالا بردن روحیه جنگندگی به بازیکنان بدهد، در ضیافت شامی در آستانه بازی خانگی و حساس هفته هشتم با تراکتورسازی تبریز به اعضای تیم اعلام کرد که جریمه آنها بخشیده شده و حتی در صورت کسب پیروزی در این دیدار و دیدارهای خانگی مقابل تیم‌های استقلال اهواز مبلغ ۲.۵ میلیون تومان، استقلال تهران ۵ میلیون تومان و نفت تهران ۲.۵ میلیون تومان به عنوان پاداش به هر یک از اعضای تیم تعلق خواهد گرفت.

متأسفانه تیم بزرگسالان فولاد خوزستان نتیجه آن بازی را به تراکتورسازی واگذار کرد. در ادامه تا هفته سیزدهم ۹ امتیاز دیگر را از دست داد و در مقابل موفق به کسب ۶ امتیاز از تیم‌های سیاه‌جامگان خراسان و استقلال اهواز شد.

هرچند که نتایج قابل توجه نبود، اما مدیرعامل باشگاه بر اساس وعده قبلی خود در خصوص پرداخت پاداش کسب پیروزی عمل کرد و پرداخت پاداش پس از دیدار با استقلال اهواز صورت پذیرفت. مسابقات به هفته چهاردهم رسید و تیم فولاد در اهواز پذیرای نفت تهران بود.

هواداران در خانه سرخوش از گل زیبای دغاغله و پیروزی فولادی‌ها در نیمه نخست بودند که به یک باره در دقایق باقیمانده نتیجه مساوی شد و پس از آن تیم فولاد شکست خورد. پس از این نتیجه تلخ سرانجام هیئت مدیره باشگاه تصمیم خود را مبنی بر کسر ۲۰ درصد از مبلغ کل قرارداد اعضای تیم را عملی کرد و اعضای تیم را برای نخستین بار از آغاز مسابقات لیگ پانزدهم جریمه کردند.

در همین حال اعضای هیئت مدیره باشگاه اعلام کردند که با وجود این استراتژی، همچنان سیاست کلان شرکت فولاد خوزستان، حمایت از تیم بزرگسالان و حضور در لیگ برتر خواهد بود و از هیچ تلاشی برای تحقق این اهداف دریغ نخواهد کرد. قطعاً حمایت همه جانبه دوستداران فولاد و فوتبال خوزستان کمک شایانی به این روند خواهد کرد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج