adexo3
۳۴۰۸۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گزارش تمرین سپاهان

صحبت‌های درگوشی ویسی با حمودی

اولین تمرین تیم فوتبال سپاهان برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از امروز زیر نظر کادر فنی جدید این تیم آغاز شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سپاهان امروز اولین تمرین خود را از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در حالی در ورزشگاه باغ فردوس آغاز کرد که حضور کادر فنی جدید از جمله عبدالله ویسی و بازیکنانی که به تازگی جذب این تیم شده‌اند باعث شده بود تا هواداران به شوق آمده و استقبال خوبی را از این تمرین داشته باشند ضمن اینکه این تمرین در یک هوای مساعد و مطلوب برگزار شد.

* مهدی شریفی بازیکن فصل گذشته سپاهان که به خاطر سربازی به تراکتورسازی پیوسته بود امروز در باشگاه سپاهان حاضر شده که البته شریفی قبل از آغاز تمرین باشگاه را ترک کرد.

* شجاع خلیل‌زاده مدافع سپاهان که صحبت از پیوستنش به پرسپولیس بود امروز دقایقی را قبل از تمرین با ویسی صحبت کرده و سپس از روی نیمکت با لباس شخصی تمرین را نظاره گر شد.

* محمد علی احمدی دیگر مدافع سپاهان که شب گذشته به تازگی مطلع شده بود باید در تمرین امروز شرکت کند به عنوان اولین نفر خود را به تمرین رساند و پس از او نیز مجید بصیرت به زمین آمد.

* حدود ۵۰۰ تماشاگر از تمرین امروز سپاهان استقبال به عمل آوردند و جالب اینکه آنها ابتدا با شعارهای «ویسی به خانه‌ات خوش آمدی و ویسی به اصفهان خوش آمدی» بازیکن اسبق و سرمربی جدید سپاهان را تشویق کردند.

* یک هوادار معلول در حاشیه تمرین امروز حضور دارد ضمن اینکه حسام فتاحی بازیکن سابق سپاهان که این روزها یک مریضی سخت دست و پنجه نرم می‌کند نیز در تمرین امروز حضور دارد و در کنار خلیل‌زاده به تماشای تمرین مشغول است.

* لیدرها امروز قبل از آغاز تمرین بر سر شعارها هماهنگی کردند و با چند شعار کنایه‌آمیز ابتدا گلزنی به پرسپولیس را به رخ کشیده و این چنین نشان دادند که سپاهان دوباره برای رفتن به آسیا آماده می‌شود. از سوی دیگر هواداران سپاهان اعتقاد داشتند که فدراسیون فوتبال از تیم‌های تهرانی حمایت کرده تا آنها قهرمان شوند اما امسال نوبت تیم عبدالله ویسی است تا قهرمان ایران شود.

* جلسه تمرینی امروز با ۱۵ دقیقه تأخیر آغاز شد که گویا ویسی در این مدت در رختکن برای بازیکنان تیمش صحبت‌های فنی انجام می‌داد.

* با وجود اینکه سپاهان اولین تمرین را برگزار می‌کند اما استقبال زیادی از سوی خبرنگاران از این تمرین به عمل نیامده و فقط خبرنگار ۲ رسانه مکتوب و چند عکاس در ورزشگاه حضور دارند.

* با حضور بازیکنان به زمین تماشاگران به شدت آنها را تشویق کرده و ویسی را با شعار «عبدالله عشق منی» مورد حمایت قرار دادند. آنها سپس شعار «سپاهان با غیرت» سر دادند و کادر فنی و بازیکنان یک به یک از سوی هواداران تشویق شدند.

* ویسی که امروز با لباس آبی متفاوت‌تر از همه حاضران در زمین است پس از تشویق‌های هواداران به سمت آنها رفته و برایشان دست تکان داد. همچنین بازیکنان پس از گرفتن عکس تیمی نیز به سمت هواداران رفته و بابت حضور در تمرین از آنها تشکر کردند.

* متفاوت بودن لباس‌های برخی از اعضای کادر فنی سپاهان در نوع خود جالب توجه است و این در حالی است که عده‌ای با لباس برند جووما و عده‌ای دیگر با برند لباس آل‌اشپورت در تمرین حضور دارند و بازیکنان نیز با لباسی شبیه به لباس رم ایتالیا کار را آغاز کردند.

* حسین پاپی هافبک مهاجم سپاهان که در لیست مازاد بود و دوباره به جمع سپاهانی‌ها بازگشته امروز بخاطر ۱۲ سال حضور مستمر در سپاهان از سوی هواداران به شدت تشویق شده ضمن اینکه او با لبخندی که بر لب داشت امروز بسیار آماده‌تر از سایرین نشان داد.

* قبل از تمرین، ویسی همراه با دستیارانش عکس یادگاری گرفت.

* شجاع خلیل زاده که با لباس شخصی تمرین را تماشا می‌کرد از سوی هواداران تشویق شده و به احساسات آنها پاسخ داد ضمن اینکه علی حمودی که او نیز در لیست مازاد سپاهان قرار گرفته با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و در ابتدا با ویسی به خوش و بش پرداخته و پس از آن در کنار فتاحی و خلیل‌زاده به تماشای تمرین مشغول شد. نکته جالب اینکه ویسی درِ گوش حمودی لحظاتی را به صحبت پرداخته و در نهایت این بازیکن روی نیمکت مستقر شد.

* از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه بازیکنان با دویدن کارهای تمرینی را آغاز کرده که در ابتدا قنبری و سپس خود عبدالله ویسی این بخش از تمرین را زیر نظر گرفتند. در این تمرین رسول نویدکیا که گفته می‌شود کاپیتان این فصل سپاهان است به همراه علی احمدی در رأس بازیکنان می‌دوید.

* در ادامه گلرها از سایرین جدا شده و سایر بازیکنان به انجام کارهای بدنی خود را برای تمرین آماده کردند. در این بین سپاهانی‌ها کار با توپ را با بازی آقا وسط نیز آغاز کردند.

* ویسی بازیکنان را به دو تیم تقسیم کرده و تمرین شوت زنی به دو دروازه در دستور کار قرار گرفت که قبل از آن سرمربی سپاهان بازیکنان را توجیه می‌کرد که چگونه این بخش از تمرین را انجام دهند. در ادامه نیز برخی بازیکنان با تجربه‌تر پس از ۴۵ دقیقه تمرین به سرد کردن بدن‌های خود پرداخته اما سایر بازیکنان تازه وارد و جوان زیر نظر ویسی به سانتر از جناحین و حمله به دروازه‌ها مشغول شدند و جالب اینکه خود ویسی در این بین به سانتر کردن توپ‌ها مشغول بود.

* حسام فتاحی نیز از سوی تماشاگران تشویق شد.

* جلال الدین علی محمدی بازیکن تازه وارد سپاهان که دوران نقاهت پس از مصدومیت را طی می‌کند پس از ۲۰ دقیقه به کنار زمین آمده و تمرینات خود را پایان داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج