اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۳۱۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فن بومل: بحران فوتبال هلند، تقصیر فن خال است

کاپیتان پیشین تیم ملی هلند عنوان کرده لوئیز فن خال مقصر وضعیت نامناسب فوتبال این کشور است.

وبسایت نود: مارک فن بومل که ۷۹ بار پیراهن تیم ملی هلند را بر تن کرد و با این تیم به فینال جام جهانی ۲۰۱۰ رسید اذعان کرده نسل جدید این کشور به خوبی نسل گذشته نیستند و فوتبال هلند در بحران قرار دارد.

فن بومل به نشریه اکیپ گفته:

فکر می کنم بازی فرانسه و هلند در سال ۲۰۱۴ واقعا نقطه عطف بود. فن خال معمولا از سیستم ۳-۳-۴ استفاده می کرد اما در حین بازی ناگهان روی به سیستم ۲-۵-۳ آورد و همه چیز تغییر کرد.

بله با آن سیستم تیم ملی به نیمه نهایی جام جهانی رسید اما الان که به گذشته نگاه می کنم می بینم بعضی از مشکلات فعلی ما به خاطر آن تغییر تاکتیک پدید آمد. هلند همیشه با ۳-۳-۴ پیروز شده است.

ما الان خیلی به روبن وابسته هستیم. او بود که ما را به نیمه نهایی جام جهانی برزیل فرستاد چون در بهترین فرم زندگی خودش قرار داشت. وابسته بودن به یک بازیکن هیچ وقت نشانه خوبی نیست. بالاتر از هر چیزی، همه تیم باید تلاش کند.

بازیکنان نسل جدید هلند خیلی رومانتیک هستند. آن ها به اندازه کافی ذهنیت پیروزی طلبی ندارند. آن ها بازی خوب را به کسب پیروزی ترجیح می دهند. ما مشکل بزرگی داریم. اشنایدر و روبن در پایان دوران فوتبال خود قرار دارند. فن پرسی، هونتلار و دی یونگ دیگر به تیم ملی دعوت نمی شوند. استروتمن و وینالدوم رهبران آینده تیم هستند اما بین آن ها و سل جدید فاصله بزرگی وجود دارد.

بازیکنان جوان ما به خوبی ده سال پیش نیستند. بحران واقعی را تجربه می کنیم. قرار گرفتن پایین ایسلند، چک و ترکیه در مقدماتی یورو غیر قابل قبول بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج