اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۳۲۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انریکه: برای پیروزی مقابل اسپانیول آماده هستیم

لوییز انریکه پیش از دیدار حساس بارسلونا و اسپانیول اعلام کرد این دیدار دربی خاصی خواهد بود و بارسلونا برای پیروزی در این دیدار آماده است.

وبسایت نود: سرمربی بارسلونا پیش از این دیدار اعلام کرد همچنان به دنبال افزایش فشار بر روی رقیب مادریدی خود است، بارسا در حالی در دربی کاتالونیا به مصاف اسپانیول خواهد رفت که ۸ بازی پشت سر هم را بدون شکست پشت سر گذاشته است اما سرمربی این تیم هشدار داد اشتباهات فردی می‌توانند نتیجه بدی به همراه داشته باشند. او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار اعلام کرد:

در مواقعی که شرایط خوبی داریم مثبت اندیشی کار آسانی خواهد بود اما باید یاد بگیریم در مواقع مناسب از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. همیشه به دنبال پیشرفت هستیم و سعی می‌کنیم بهترین بازی‌هایمان را ارائه دهیم. رقابت با اسپانیول اتفاق عجیبی نیست، در همه شهر‌های دنیا دربی های حساسی برگزار می‌شود و عموما این دیدارها، بازی‌های جذابی از آب در می‌آیند.

انریکه: برای پیروزی مقابل اسپانیول آماده هستیم

امیدوارم فردا نمایش خوبی را شاهد باشیم. کسب ۳ امتیاز این دیدار برای ما اهمیت بالایی دارد چراکه این تنها راهی است که می‌توانیم فشار را بر رئال مادرید افزایش دهیم. اسپانیول خارج از خانه دفاع سرسختی ارائه می‌دهد و در فاز حمله موقعیت‌های کمی را از دست می‌دهد، به این ترتیب باید به خوبی آماده این دیدار باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج