اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۳۸۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

در مصاحبه با موندودپورتیوو

تراشتگن: به جدایی از بارسلونا نزدیک بودم

تابستان امسال بارسلونا می بایست بین براوو و تراشتگن یکی را انتخاب می کرد و در نهایت لوئیس انریکه ترجیح داد گلر آلمانی را حفظ کرده و به کلودیو براوو اجازه جدایی بدهد.

ورزش سه: در دو فصل گذشته، به دلیل حضور کلودیو براوو، تراشتگن تنها در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری برای بارسلونا به میدان می رفت و براوو نیز در لالیگا گلر ثابت بارسا بود.

با جدایی براوو در همین تابستان و پیوستن او به منچسترسیتی، حالا تراشتگن با خیالی آسوده تر در چارچوب دروازه بارسا قرار می گیرد.
تراشتگن: به جدایی از بارسلونا نزدیک بودم

او در همین رابطه به موندودپورتیوو گفت:« از روز اولی که به بارسلونا پیوستم، با توجه به شناختی که از سبک بازی این تیم و توانایی‌هایم داشتم، گفتم که اینجا همان جایی هستم که می‌خواستم باشم.

رقابت دشواری با براوو داشتیم چون هر دو می خواستیم در همه بازی‌ها به میدان برویم. در نهایت اتفاقاتی در تابستان رخ داد و حالا هر دو وضعیت خوبی داریم. او در منچسترسیتی بازی می کند و در اینجا در بارسلونا. وضعیت من و او باید تغییر می‌کرد چون ادامه دادن در آن شرایط دشوار بود.»
تراشتگن: به جدایی از بارسلونا نزدیک بودم

تراشتگن در مورد تماس پپ گواردیولا با وی گفت:« همه گواردیولا و سبک مورد علاقه او را می شناسند. او گلری می خواهد که بازی با پایش خوب باشد. واقعیت این است که اگر در تابستان وضعیتم در بارسا تغییری نمی‌کرد، مجبور بودم راه‌ حل دیگری پیدا کنم؛ اما باشگاه از من حمایت کرد و ماندنی شدم. »
تراشتگن ادامه داد:« در این فصل چیزهای زیادی یاد گرفته ام. بازی در لالیگا به شما چیزهایی متفاوت نسبت به بازی در لیگ قهرمانان یاد می دهد.

بیشتر از گذشته هم بازی می کنم و این کمک می کند ریتم خودم را حفظ کرده و پیشرفت کنم. این همان وضعیتی است که از لحظه اولی که به بارسا پیوستم انتظارش را می کشیدم. دوست دارم سال های زیادی در بارسا بمانم. 10 سال یا بیشتر؟ چرا که نه.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج