adexo3
۴۹۳۸۳۲
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش تند بختیار رحمانی به جدایی از استقلال

بازیکن سابق استقلال به جدایی از این تیم واکنش نشان داد

طرفداری: بازیکن سابق استقلال به جدایی از این تیم واکنش نشان داد

بختیار رحمانی هافبک سابق استقلال به جدایی از این تیم و واکنش داد و پاسخ بعضی از منتقدان را داد.

رحمانی نوشت:

جواب بعضیارو فقط باید با لبخند داد.کاش خیلی چیزا گفتنی بود.من اگر می خواستم درباره کادر فنی استقلال حرف بزنم همان موقع که رفتم خیلی حرف می زدم.آن موقع یه حرفای زده شد درست نبود. خودشون هم فهمیدند و گفتند تیم را پاک سازی کنیم و از این حرف های مسخره که می زدند.

وی ادامه داد:رو راست باشید. دروغ نگوییم.من به خاطر شرایطی که تیم داشت آن موقع چیزی نگفتم و از تیم جدا شدم با این که خیلی ناراحت بودم. ولی حرف نزدم. من فقط یک چیز می گویم.برخی خودشان را به نفهمی زدند.کسانی که هواداران واقعی استقلال هستند می دانند من چقدر حرف خوردم چقدر اضاف خدمت به ما زدند و از چه پولایی گذشتم ولی متاسفانه بعضی ها وجدان ندارند.

هافبک پیشین استقلال افزود:هنوز هم نمی خواهم چیزی بگویم. هرچی هم به بنده و خانوادم کسی توهین کرده لیاقت خودشون و خانواده شان است.یک سری بدبخت ها هم بودند بعد از رفتنم برایم این همه حاشیه درست کردند و سر یه لبخندی که نمی فهمن سر چی بود هزارتا حرف در آوردند.این چیزها خجالت دارد. آیا شما که حرف میزنید می دانید چه کسانی پشت آن دوربینها بودند و چند نفر بودند و چی گفتند. خب شک ندارم که نمی دانید و فقط آدمهای بی وجدان از روی یک عکس حرف در می آورند غافل از این که بفهمید شاید کسی چیزی گفته شاید اتفاقی افتاده پشت اون دوربینها ولی گذاشتم شمارا هم ببینم که به قول خودتان خوبید و با فرهنگ هستید.

رحمانی افزود:عکس بگیرم از دایرکتم بعضی ها خجالت می کشند که می گویند ما هوادار استقلال هستیم. هرچند نمی شود گفت هم آنها استقلالی هستند ولی نکنید درست نیست وقتی از چیزی خبر ندارید. برگردید به سالهای قبل و ببینید که بازیکنان استقلال در چه شراطی تیم را رها کردند و بارها و بارها این کار را کردند.شماها از چی خبر دارید؟ رضایت من را دادند چون می خواستند بازیکن بیارند تو لیست وگرنه به هیچ وجه نمیدادند.دلم خیلی پره بهتره چیزی نگم دیگه ولی اینو بدونید زندگی بالا پایین داره هیچ میزی تا آخر واس کسی نمی مونه و این فوتبال هم برو و بیاد زیاد دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اریاییss

      واقعأخجالت داره بختیار!!! بااون بازیهات علی منصور یه نیم فصل همه جوره پات وایستاد.ازت حمایت کرد,گفتی ازدقیقه60 به بعد استرس تعویض شدن دارم علی پنج.شش بازی بااون وضع بازی کردنتم بهت فرصت دادتعویضتم نکردتوچه کار کردی؟چن تا گل زدی؟چن تاپاس گل دادی؟یه حرکت مثبت کردی؟اصلأاز وقتی رفتی فولاد چکارکردی؟بابا مردم که جیگر نیستن دارن میبینن. نه بختیار جان عیب ازخودته.برای استقلال کبیرکه کاری نکردی لااقل حالاکه رفتی حرف مفت نزن بزار استقلال کارشو بکنه.بخدا ما همه چیرو میدونیم و دیدیم باور کن هیچ کی حتی یه نفرم از رفتنت ناراحت نیس.بختیار خواهشأ...نزن!!!

    • بهمن همتی

      آقا بختیار انشاالله بدون حاشیه فوتبالت ادامه بده سعی کن زیاد حرف هاشون جدی نگیری برات آرزوی موفقیت میکنم همشهری گلم

    • بدون نام

      پسر تو کردی تو مردی وجود داری بازم اگر یه روزم برای استقلال بازی کرده باشی تو یز قلب استقلال هواداران جا داری بزار هر چه میگن چیزی نگو ابی دل علی یارت

    • بدون نام

      بلایی که سر بختیار امد نتیجه خیانت اوبه ترختور هست

    • خرماباد

      به امید روزی که ما استقلالی ها بختیاری آماده داشته باشیم

    • وحید

      تو یه پاس بغل پا معمولی هم بلد نبستی
      سکوت کنی کسی نمیگه چرا حرف نمیرنی
      حیفه یه قرون پول واسه تو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج