اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۵۴۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پایت دلیل ترک وستهام را فاش کرد

ستاره فرانسوی پیشین وستهام دلیل ترک این تیم در ماه ژانویه را فاش کرد.

وبسایت نود: ستاره فرانسوی پیشین وستهام دلیل ترک این تیم در ماه ژانویه را فاش کرد.

دیمیتری پایت که در ماه ژانویه پس از چند هفته خودداری از بازی کردن و بحث و جدال لفظی با سران وستهام سرانجام توانست از این تیم جدا شود و به مارسی بازگردد در جدیدترین مصاحبه خود از تاکتیک های دفاعی اسلاون بیلیچ به عنوان یکی از دلایل اصلی این تصمیم خود نام برده است.

پایت دلیل ترک وستهام را فاش کرد

پایت به نشریه اکیپ گفته:

انگیزه ای برای بازی در لیگ برتر انگلیس برای اهداف کوچک نداشتم. از بازی در سیستم دفاعی تیم لذت نمی بردم. می توانید بگویید که از وضعیت خودم در وستهم عصبانی بودم. در هر بازی بدون اینکه لذتی ببرم تلاش زیادی می کردم.

مارسی و به خصوص رودی گارسیا که با فلسفه فوتبالی اش به خوبی آشنا هستم با من تماس گرفتند و خیلی زود تصمیم خودم را گرفتم. اگر شش ماه دیگر صبر می کردم، شش ماه از دوران فوتبالم را از دست می دادم. ما در روزهای پایانی سال پیش با یک گل در خانه مقابل هال سیتی پیروز شدیم اما حریف چهار بار تیر دروازه ما را به لرزه درآورد. در رختکن همه خوشحال بودند اما تیر دروازه بهترین بازین میدان بود. به خودم گفتم که دیگر در وستهام نمی توانم پیشرفت کنم و حتی ممکن است قدمی رو به عقب بردارم. به چالش دیگری نیاز داشتم.

من در تابستان گذشته درباره احساسم با باشگاه صحبت کرده بودم و هشدار داده بودم که ممکن است از تیم جدا شوم. شاید آن ها فکر می کردند جدی نیستم. من پس از یورو ۲۰۱۶ با باشگاه درباره احتمالی جدایی ام صحبت کردم اما آن ها مخالفت کردند و من به انتخاب شان احترام گذاشتم. در ژانویه به باشگاه گفتم می خواهم به مارسی بروم اما آن ها باز مخالفت کردند. من هم در پاسخ گفتم دیگر برای تیم بازی نخواهم کرد. وستهام برای یک سال و نیم قرارداد خوبی با من بست و هیچ وقت این را فراموش نمی کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج