adexo3
۶۳۸۴۹۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آقای برانکو؛ دو فصل تمديد كن، تخفيف هم بده!

يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي سرخپوشان در حال حاضر، تمديد قرارداد با برانكو ايوانكوويچ است. سرمربي كروات پرسپوليس، شروط خاص خود براي تمديد قرارداد را دارد و باشگاه با مديريت جديد در حال رايزني است تا اين مشكل را از پيش‌رو بردارد.

خبرورزشی: برانكو ايوانكوويچ تا پايان اين فصل با باشگاه پرسپوليس قرارداد دارد و بايد روي نيمكت سرخپوشان بماند اما آنقدر خوب و مطمئن كار كرده كه هواداران مي‌خواهند براي سال‌ها، برانكو را روي نيمكت تيم‌شان داشته باشند. انصافاً برانكو هر ايرادي هم كه داشته باشد، براي پرسپوليس خدمات زيادي آورد و توانست موفق‌ترين سرمربي پرسپوليس حداقل در سال‌هاي اخير باشد. حالا ديگر خيلي سخت است كه پرسپوليس را بدون برانكو تصور كنيم.

اما امان از دست پيشنهادات رنگارنگ. از قطر، امارات، كرواسي، ازبكستان و حتي يكي از باشگاه‌هاي داخلي كشورمان، پيشنهاداتي براي برانكو آمده و او با خيال راحت به جدايي از پرسپوليس فكر مي‌كند. شايد زماني كه بعد از ۹ ماه خانه‌نشيني به ايران آمد، كسي فكرش را نمي‌كرد اين مربي كروات چنين انقلابي در تيم پرسپوليس به وجود بياورد. وقتي برانكو آمد، باشگاه به تازگي توانسته بود به خاطر يك برد و يك تساوي با هدايت حميد درخشان، سايه سقوط به دسته اول را از سر بگذراند اما با حضور برانكو، يك قهرماني، يك نايب‌قهرماني، صعود به نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا و مدعي شدن در ليگ اين فصل و كسب ۳ برد و ۲ تساوي در ۶ شهرآورد اخير براي پرسپوليس رقم خورد.

با اين حال كاملاً طبيعي است هواداران به دنبال تمديد قرارداد اين مربي باشند. كسي كه محبوبيت گسترده‌اي بين هواداران پيدا كرده و اگر مشكل محروميت پرسپوليس از جذب بازيكن پيش نمي‌آمد، به راحتي مي‌توانست قول قهرماني آسيا را بدهد. مديران باشگاه با اين مربي مذاكرات‌شان را آغاز كرده‌اند. خيلي‌ها بر اين باور بودند كه منظور از مذاكره دوباره، تمديد قرارداد براي يك فصل است در حالي كه باشگاه مي‌خواهد براي دو فصل با برانكو تمديد قرارداد كند و او را در تهران براي فصل‌هاي هجدهم و نوزدهم نيز داشته باشد.

حفظ دو ساله برانكو در پرسپوليس مي‌تواند يك مأموريت شيرين براي گرشاسبي سرپرست موقت اين باشگاه باشد اما برانكو براي امضاي قرارداد، تسويه حساب مطالبات پيشين به همراه گرفتن تضمين درخصوص حفظ ثبات تيم را خواسته و باشگاه نيز خواسته‌هاي ديگري دارد‌؛ اينكه برانكو حتماً براي دو فصل قراردادش را امضا كند و كمي هم براي سال‌هاي آينده به پرسپوليسي‌ها تخفيف بدهد. فقط در اين شرايط است كه تمديد قرارداد برانكو قطعي خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج