اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۶۳۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فان پرسی: به خاطر فرزندانم برگشتم

مهاجم هلندی از بازگشت به فاینورد بعد از ۱۴ سال ابراز خوشحالی کرد و این انتقال را رویایی دانست.

ایسنا: به نقل از تلگراف، روبین فان پرسی، مهاجم باسابقه هلندی که سال‌ها برای تیم ملی کشورش و باشگاه‌های بزرگی چون منچستریونایتد و آرسنال بازی کرد، بعد از ۱۴ سال و در سن ۳۴ سالگی به باشگاه پیشینش یعنی فاینورد بازگشت.

فان پرسی بعد از حضور در تمرینات فاینورد درباره بازگشت خود به این تیم گفت: بازگشت به فاینورد بعد از ۱۴ سال احساس فوق‌العاده‌ای بود. خیلی خوشحالم که توانستم بار دیگر پیراهن تیم محبوبم را به تن کنم. دلایل زیادی داشت که من تصمیم گرفتم به تیم سابقم باز گردم. یکی از دلایلی که داشتم فرزندانم بودند. دو فرزند من مشتاق به بازگشت به هلند بودند و من هم تصمیم گرفتم تا دوباره پیراهن تیم سابقم را به تن کنم. آن‌ها در این چند سال در کشورهای مختلفی بودند و تجارب زیادی نیز به دست آوردیم ولی الان که وارد سن حساسی می‌شوند بهتر است در یک محل مناسب و راحتی باشند و به همین خاطر من کشورم هلند را انتخاب کردم.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: من تصمیم گرفتم تا برای ادامه فوتبال به هلند بیایم و قصد دارم که در ادامه نیز از فوتبال لذت ببرم. فوتبال من تمام نشده است که بخواهم برای استراحت کردن به هلند بروم.

روبین فان پرسی بعد از سال‌ها درخشش در فوتبال انگلیس و ترکیه اکنون در هلند و باشگاه دوران جوانی خود یعنی فاینورد بازی خواهد کرد که امیدوارم به کسب قهرمانی در لیگ هلند است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج