adexo3
۶۸۳۷۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سیمئونه: در اتلتیکو ۱۰۰ درصد توان کافی نیست

دیگو سیمئونه مدعی شده در تیمش بازیکنان نیاز به ۱۱۰ درصد توانشان دارند تا موفق باشند و برای حضور در این تیم باید بازیکن از نظر روحی بسیار قوی باشد.

خبرگزاری مهر: نیکو گایتان و یانیک کاراسکو هر دو بازیکنانی هستند که در شرایطی به تیم فوتبال اتلتیکومادرید ملحق شدند که انتظارات از آن‌ها بسیار زیاد بوده است. اما هیچ کدام نتوانستند انتظارات را برآورده کرده و در ترکیب اصلی تیمشان قرار گیرند و به دالیان ییفانگ چین فروخته شدند.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، روز سه‏شنبه درباره این دو بازیکن و جدایی‎‏شان نظر داد: نگران کمبود بازیکن در تیمم نیستم. شاید تیمم کم‌جمعیت باشد، اما بازیکنانش جنگجو و اهل رقابت هستند. این یعنی همه بازیکنان بازی خواهند کرد و دقایق بازی بین همه آن‌ها تقسیم خواهد شد. برای هر دوی این بازیکنان آرزوی بهترین‌‎ها را دارم، آن‌ها همیشه همه تلاششان را برای تیم کرده‌اند. برای عملکردی که در تیم داشتند از آن‌ها ممنونم.

سیمئونه در ادامه گفت: در اتلتیکو اما این که یک بازیکن همه تلاشش را بکند کافی نیست: بازی کردن برای اتلتیکومادرید آسان نیست. از زمانی که من کارم را در این تیم آغاز کردم تنها چندین بازیکن به این ترکیب اضافه شدند که توانستند در ترکیب اصلی قرار گیرند. مثل اوبلاک، ساویچ، ورسالیکو، آگوستو، گریزمن و کوریا. همان طور که یک بار کوریا گفت برای بازی کردن در اتلتیکومادرید باید از نظر روحی بسیار قوی باشی. ما نیاز به ۱۱۰ درصد آمادگی داریم. بسیاری از بازیکنان ما می‌دانند ۱۰۰ درصد کافی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج