adexo3
۶۸۶۹۸۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس باید مراقب بازی برگشت با الوصل باشد

پیشکسوت تیم پرسپولیس با تاکید بر اینکه ترکیب این تیم در دیدار با الوصل امارات نشان از مدیریت بالای کادرفنی داشت، گفت: پرسپولیس باید مراقب دیدار برگشت برابر الوصل باشد.

خبرگزاری مهر: محمد پنجعلی در خصوص پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل الوصل امارات در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: این دیدار برای پرسپولیس خیلی مهم بود. به هر حال بازی‌هایی که چند هفته پس از باخت در دربی انجام می شود تبعات خاص خودش را دارد. چراکه هنوز هواداران پرسپولیس از این شکست ناراحت هستند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: تاکید می کنم هیچ گونه اتفاق خاصی در دربی نیفتاد که بخواهیم استقلال را برنده بی چون و چرای این بازی از لحاظ فنی بدانیم اما لازم بود تا پرسپولیس پس از شکستی که در دربی متحمل شد، خیلی زود برد را تجربه کند. برانکو ایوانکوویچ با مدیریت مثال زدنی اش ترکیب پرسپولیس را در دیدار با الوصل انتخاب کرد تا آرامش را بار دیگر به تیمش و سکوها بازگرداند.

پنجعلی تصریح کرد: حالا باید این تیم در دیدار برگشت خود مقابل الوصل هم به پیروزی برسد. بدون شک الوصل در دیدار برگشت کاملا متفاوت بازی خواهد کرد و می تواند پرسپولیس را به دردسر بیندازد. پرسپولیس باید در این بازی هم پیروز از میدان خارج شود تا با خیال راحت بازی های خود را در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دنبال کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      آقای پنجعلی اتفاق خاص بهتر ومهمتر ازاینکه دربی۲۶استقلال از پرسپولیس برد ....منکر این نشید نیمه اول پرسپولیس دفاع کردحرفی برای گفتن نداشت واسقلال از سه موقعیت که نیمه اول داشت از شانس پرسپولیس فقط یه گل زد ....وتونست نیمه دوم مدیریت کنه دریغ ازاین که پرسپولیس حتی یه موقیعت هم نداشت ...انشااله که آنالیز فنی وداوری دربی در برنامه نود نگاه کرده باشید ....جریان شما پرسپولیسیها مثال اون قمار بازه میمونه که که بعد باخت......‌‌.

    • بدون نام

      دعا کنید بجان داور عراقی

    • بدون نام

      والله تو خوب روت میشه مصاحبه کنی بعد از باخت تو دربی! تو یکی که دمت قیچی شد بسه نود سالته ولی عین یه جوون شونزده ساله کری میخوندی هر چند جوون شونزده ساله هم از تو با شخصیت تره یه کم برا سن وسالت احترام قائل شو این بازیکن ها جای نوه ات هستن سکته میکنی میمیری بابا پنججججج علللللللللی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج