adexo3
۷۴۹۹۰۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

فخرالدینی: ۴ بازی ابتدایی برای ما بسیار مهم است

مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد که شاگردان امید نمازی از هفته اول لیگ هجدهم برای قهرمانی در این رقابت‌ها تلاش خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم: میلاد فخرالدینی شرایط تیم ذوب‌آهن را مطلوب خواند و اظهار داشت: همه چیز در تیم ما خوب پیش می‌رود و در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. چند بازی دوستانه هم انجام دادیم و با توجه به تغییراتی که در کادر فنی و تیم ایجاد شده است، نیاز به انجام بازی‌های دوستانه داشتیم تا بیشتر با هم هماهنگ شویم.

وی با اشاره به قرعه سخت تیمش در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر و تقابل با نساجی، استقلال تهران، سایپا و سپاهان تأکید کرد: ما بالاخره باید با این تیم‌ها بازی کنیم. در لیگ برتر همه تیم‌ها به اندازه خودشان قوی هستند و ما در شروع لیگ برتر اصلاً کار آسانی نداریم. چهار بازی ابتدایی برای ما بسیار مهم است، چون باید نتایج خوبی بگیریم و از همان ابتدای لیگ در جمع بالانشین‌ها باشیم. هدف مهم ما این است که بر خلاف فصل قبل، امسال لیگ را با نتایج خوب شروع کنیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین در مورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ امسال تصریح کرد: ما فصل گذشته نایب قهرمان شدیم و طبیعتاً انتظارات از ذوب‌آهن بالاست. امسال واقعاً تیم خوبی داریم و همه بچه‌ها هم انگیزه دارند که در فصل جدید قهرمانی در لیگ برتر را با ذوب‌آهن تجربه کنند. ما قطعاً از هفته اول برای قهرمانی در لیگ تلاش خواهیم کرد، هر چند که می‌دانیم برای قهرمان شدن، رقیبان سرسختی داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زهی خیال باطل
      پرسپولیس قهرمانه امسال مطمئن باش

      پاسخ ها

      • رضا

        برو لنگی سهمیه هم نمگیرید
        به امید قهرمانی ذوب اهن انساالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج