اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۶۹۷۰۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

در انتظار حضور پرشور نساجی‌چی‌ها در آزادی

هواداران تیم نساجی مازندران خود را آماده حضور پرشور در روز چهارشنبه و بازی با پرسپولیس می کنند.

ورزش سه: روز چهارشنبه دو تیم سرخپوش فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار مسابقه ای معمولی برای هواداران پرسپولیس به حساب می آید اما برای مازنی ها و خصوصا قائم شهری ها یکی از جذاب ترین بازی های تاریخ باشگاه شان به حساب می آید.

این نخستین باری است که نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر به مصاف هم می روند و بی شک نساج ها تمام تلاششان را می کنند تا حضوری حداکثری در ورزشگاه داشته باشند.

هواداران نساجی سال پیش در بازی جام حذفی مقابل استقلال، با شور و شوق خاصی برای حمایت از تیمشان به آزادی رفتند و حتی می توان گفت تعداد تماشاگران دو تیم مساوی بود!

در انتظار حضور پرشور نساجی‌چی‌ها در آزادی

در آخرین بازی لیگ آزادگان تعداد تماشاگران تیم نساجی در ورزشگاه تختی به بیش از 25 هزار نفر هم رسید و برخی هم پشت در ماندند. در نهایت هم نساجی موفق شد با کسب بردی پرگل به لیگ برتر صعود کند.

حالا اهالی مازندران از شهرهای مختلف این استان خود را آماده می کنند که روز چهارشنبه به تهران بروند و از تیمشان حمایت کنند. آن ها ترجیح می دادند بازی همان روز جمعه یا پنج شنبه برگزار شود اما برگزاری بازی در روز وسط هفته نیز چیزی از انگیزه هواداران نساجی برای حضور در ورزشگاه آزادی کم نمی کند.

احتمالا همین شور و هیجان هواداران تیم میهمان و بیانیه های مجازی آن ها، باعث شود تا پرسپولیسی ها نیز حضور پرتعداد تری در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج