اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۷۰۰۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حسینی: برای آمدن به ترابوزان مرا نترسانده بودند

مدافع ایرانی ترابوزان اسپور گفت: هدف بلند مدت بازیکنان، کادرفنی و هواداران برای سال آینده این است که در لیگ اروپا حضور پیدا کنیم.

خبرگزاری فارس: وحید امیری و مجید حسینی دو بازیکن جدید ایرانی ترابوزان اسپور که سوژه اصلی عدد ۱۵۵ ماه نامه ترابزون اسپور بودند مصاحبه ای را با این مجله انجام دادند.

مجید حسینی نیز در مصاحبه خود با مجله باشگاه گفت: من هم به نوبه خودم از حضور در تیم خوبی مثل ترابوزان اسپور خوشحال هستم. هواداران اینجا خوب هستند و تیم ها در این کشور محبوبیت زیادی دارند. همچنین بازی کردن در کنار وحید در این تیم خیلی خوب است. هدفم بهترین عملکرد و همکاری برای موفقیت ترابوزان اسپور است.

وی درباره اینکه در سن پایین ۲۲ سالگی به کشور دیگری برای فوتبال آمده است و او را در این رابطه ترسانده بودند، گفت: در ابتدای کار این چنین اقدام هایی سختی های خودش را دارد. اما من از اینکه در خارج از ایران بازی کنم کسی مرا نترسانده بود. آنها فقط خواستند که من به همراه تیم سابقم(استقلال) بمانم. اما من به دنبال اهدافم بود و این تصمیم را گرفتم. من به اینجا آمدم و می خواهم عملکردم بهبود پیدا کند.

مدافع جوان ایرانی درباره اهدافش گفت: اهداف کوتاه مدتم این است که تیم کمک کنم تا به اهدافش برسد. هدف بلند مدت بازیکنان، کادرفنی و هواداران برای سال آینده این است که در لیگ اروپا حضور پیدا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج