اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۹۷۸۵
۲۲ نظر
۱۰۵۸۵
۲۲ نظر
۱۰۵۸۵
پ

این چند چهره مشهور که خیانت در خونشان است!

گاهی اوقات نیز سلبریتی‌هایی که به اخلاق و رعایت اصول خانوادگی پایبند نیستند حتی در زمانی که ازدواج کرده‌اند نیز روابطی ناپایدار را برقرار می‌کنند و با خیانت به همسرشان، اصول اولیه ازدواج و تاهل را زیر سؤال می‌برند.

برترین‌ها: انسان‌ها،‌‌ آدم‌های عجیبی هستند، بعضی از آنها با تمام وجود آرزوی ازدواج می‌کنند و پس از اینکه این آرزو پاسخ داده شد و متاهل شدند دوباره با تمام وجود آرزو می‌کنند که طلاق بگیرند و از شریک زندگی‌شان جدا شوند. این قضیه در میان سلبریتی‌ها رواج بیشتری دارد و چهره‌های سرشناس زیادی را سراغ داریم که هر از گاهی خبری از طلاق و ازدواج دوباره آنها در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

گاهی اوقات نیز سلبریتی‌هایی که به اخلاق و رعایت اصول خانوادگی پایبند نیستند حتی در زمانی که ازدواج کرده‌اند نیز روابطی ناپایدار را برقرار می‌کنند و با خیانت به همسرشان، اصول اولیه ازدواج و تاهل را زیر سؤال می‌برند.

به سلامتی تعداد این سلبریتی‌ها کم هم نیست و چهره‌های سرشناس زیادی را سراغ داریم که از خیانت ابایی ندارند و چندین بار تاکنون دست آنها رو شده است. به همین منظور در این مطلب قصد داریم با هم به سلبریتی‌های خائنی اشاره کنیم که از هرفرصتی برای خیانت به همسر خود استفاده می‌کنند.

افشاگری ویکتوریا درباره خیانت دیوید بکهام

این چند چهره مشهور که خیانت در خونشان است!

ویکتوریا بکهام برای اولین بار از احساسش پس از مطلع شدن در مورد رابطه دیوید بکهام با ربکا لوس صحبت کرده است که طی روزهای اخیر بازتاب فراوانی داشته است. تقریباً ۲۰ سال از افشای خیانت دیوید با دستیار شخصی‌اش در زمانی که در اسپانیا برای رئال مادرید بازی می‌کرده، گذشته است. خانم بکهام فاش کرده که ماه‌های پس از آن اتفاق، «سخت‌ترین» بخش زندگی او بوده است. همچنین، دیوید بکهام گفته که هنوز نمی‌داند چگونه از بحران زندگی خود در سال ۲۰۰۳ عبور کرده‌اند؛ اما او و ویکتوریا می‌دانستند که باید برای حفظ خانواده‌شان بجنگند.

این کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس گفته که زیر فشار زیادی بوده و هر روز از نظر جسمی احساس بیماری داشته است. این زوج در اکران یک مستند چهار قسمتی در نتفلیکس به نام بکهام (Beckham) در لندن حضور داشته‌اند که زندگی دیوید بکهام را از دوران کودکی تا آخرین موقعیت او به عنوان مالک مشترک تیم آمریکایی اینتر میامی در بر می‌گیرد.

در مصاحبه‌ای، از خانم بکهام ۴۹ ساله در مورد سخت‌ترین دوران ازدواجشان و رابطه شوهرش با ربکا لوس پرسیده می‌شود. او در جواب گفته است: «۱۰۰ درصد آن زمان سخت‌ترین دوره برای ما بود. چون احساس می‌کردیم دنیا علیه ماست. اگر کاملاً صادق باشم، ما در مقابل هم بودیم.»

«تا قبل از مادرید گاهی اوقات احساس می‌کردیم که ما در مقابل دیگران هستیم؛ اما با هم بودیم و همدیگر را داشتیم. اما زمانی که در اسپانیا بودیم، واقعاً این احساس را نداشتیم که همدیگر را داریم و این غم‌انگیز است. حتی نمی‌توانم به شما بگویم که چقدر سخت بود و چگونه من را تحت تأثیر قرار داد.»

افشاگری از رابطه دیوید بکهام با ربکا لوس در روزنامه News Of The World، جهان را حیرت‌زده کرد. در آن زمان، خانم بکهام تصمیم گرفته بود در بریتانیا بماند تا پسران خردسالشان بروکلین و رومئو بتوانند در مدارس خود به تحصیل ادامه دهند. این تصمیم، دیوید بکهام را تنها گذاشت.

او گفته است: «نقل مکان برای اولین بار به اسپانیا کار سختی بود؛ زیرا من در تمام دوران حرفه‌ای خود عضوی از یک باشگاه و یک خانواده بودم. نمی‌توانستم به زبان اسپانیایی صحبت کنم و مهمتر از آن، خانواده‌ای نداشتم.» «هر دوی ما در آن زمان احساس می‌کردیم که در حال غرق شدن هستیم.»

بکهام در پاسخ به این سؤال که چگونه ازدواجشان نجات پیدا کرده، گفته است: «راستش نمی‌دانم چطور از آن بحران عبور کردیم. ویکتوریا همه چیز من است؛ صدمه دیدن احساسات او برای من خیلی سخت بود. اما در آن زمان باید برای یکدیگر می‌جنگیدیم، باید برای خانواده خود می‌جنگیدیم و آنچه ما داشتیم، ارزش جنگیدن را داشت.»

«چند روزی بود که از خواب بیدار می‌شدم و فکر می‌کردم که چگونه می‌خواهم سر کار بروم؟ چگونه می‌توانم به آن زمین تمرین بروم؟ چگونه وانمود کنم که هیچ اتفاقی نیفتاده است؟ هر روز احساس بیماری می‌کردم. این بحران باعث شد که خانم بکهام به مادرید نقل مکان کند. آن‌ها بعداً صاحب سومین پسر خود به نام کروز شدند که اکنون ۱۸ سال دارد.


آرنولد شوارتزنگر

این چند چهره مشهور که خیانت در خونشان است!

ترمیناتور دنیای سینما که بعدها وارد دنیای سیاست هم شد و مدتی سکان فرمانداری کالیفرنیا را در دست داشت ظاهراً رابطه خوبی با همسرش، ماریا شیور، (Maria Shiver)، و چهار فرزندش دارد، اما از قرار معلوم این سکه روی دیگری نیز داشت و لس‌آنجلس‌ تایمز گزارش داده است که آرنولد شوارتزنگر مدت‌ زیادی است با یکی از ندیمه‌های منزل‌اش رابطه دارد و ماحصل این ارتباط یک فرزند است.

این‌گونه که پیداست این رابطه ریشه‌ای قدیمی و کهنه دارد و به اواخر سال‌های دهه ۹۰ میلادی باز می‌گردد. جالب است بدانید آرنولد شوارتزنگر در اکتبر سال ۱۹۹۷ از میلدرد بینا (Mildred Baena)، که خدمتکار خانه‌اش بود صاحب پسری شد و در سپتامبر همان سال، ماریا شیور، همسر رسمی و قانونی آرنولد برای او فرزندی به دنیا آورد.

خیانت‌های آرنولد به همین‌جا ختم نمی‌شود و گفته می‌شود او با بریجیت نیسلون (Brigitte Nielson)، که در فیلم «سونیا قرمز» (Red Sonia) با وی همبازی بود نیز وارد رابطه شده بود.

آرنولد شوارتزنگر در کتاب خاطرات شخصی خود اشاره کرده است که رابطه با بریجیت نیلسون باعث شد متوجه شود چقدر به ماریا شیور علاقه دارد و به همین دلیل دست از خیانت کشیده است. البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که این رابطه به لحاظ زمانی به قبل از ازدواج آرنولد و شیور باز می‌گردد و از این لحاظ نمی‌توان به آرنولد شوارتزنگر تهمت خیانت زد.


جسی جیمز

این چند چهره مشهور که خیانت در خونشان است!

خیانت جیسی جیمز به ساندرا بولاک و کیت ون دی (Kat Von SD)، تنها قسمتی از داستان خیانتکاری‌های جسی جیمز است.

ساندرا بولاک که با جیسی جیمز ازدواج کرده بود حسابی برای همسرش سنگ تمام گذاشت و از عشق و وفاداری او تعریف کرد اما این تعریف و تمجید‌ها دیری نپایید و چند روز بعد خبر خیانت جسی جیمز به ساندرا بولاک در رسانه‌ها منتشر شد. از قرار معلوم زمانی که ساندرا بولاک بیچاره برای فیلم‌برداری از منزل خارج می‌شده است جسی جیمز با خیال راحت با افراد مختلفی وارد رابطه شده بود و حسابی به بولاک خیانت کرده بود.

خیانت چیزی نیست که کسی بتواند راحت با آن کنار بیاید و بولاک در نهایت از جسی جیمز جدا شد، در نتیجه جسی جیمز سراغ کیت ون دی رفت و در ژانویه سال ۲۰۱۱ شاهد خبر نامزدی آنها بودیم. اما این نامزدی دیری نپایید چرا که در سپتامبر همان سال خبر خیانت‌های دوباره جسی جیمز در رسانه‌‌ها پیچید.

در آن زمان گفته شد که جسی جیمز تاکنون به ۱۹ نفر خیانت کرده است و به این ترتیب بعید به نظر می‌رسد جسی جیمز تا آخر عمر بتواند همسری را برای همیشه در اختیار خود داشته باشد.


کلر دینز

این چند چهره مشهور که خیانت در خونشان است!

این هنرپیشه زیباروی هالیوودی را بیشتر به دلیل بازی در سریال هوم‌لند (HomeLand) می‌شناسیم، کلر دینز در سال ۱۹۹۷ با بن لی، یکی از خواننده‌های آمریکایی آشنا شد و از آن زمان تا سال ۲۰۰۳ بایکدیگر بودند. عشق این دو با شایعاتی در خصوص رابطه کلر دینز و بیلی کروداپ (Crudup) به سردگی گرایید.

شایع شد که کلیر دینز با بیلی کروداپ بازیگر فیلم Stage Beauty وارد رابطه شده است. جالب است بدانید در آن زمان بیلی کروداپ نیز متاهل بود و با ستاره سریال Weep، ماری لویی پارکر ازدواج کرده بود. جالب‌تر اینکه در آن زمان ماری لویی پارکر از بیلی کروداپ یک فرزند ۷ ماهه را باردار بود.

قضیه خیانت کلر دینز تنها به بن لی ختم نمی‌شود و او پس از اینکه دل بن لی را شکست و با بیلی کروداپ روی هم ریخت، با هیو دنسی (Hugh Dancy)، بازیگر فیلم Evening وارد رابطه شد و در سال ۲۰۰۹ شاهد ازدواج کلر دینز و هیو دنسی بودیم، از آن زمان تاکنون خبری از خیانت کلر دینز به بیرون منتشر نشده است و از قرار معلوم آتش عشق‌اش فروکش کرده و به زندگی متاهلی با هیو دنسی پایبند مانده است.


دین مک‌درموت

این چند چهره مشهور که خیانت در خونشان است!

دین در ژوئن سال ۱۹۹۳ با مری جو یوستاس (Mary Jo Eustace)، که یک مجری کانادایی و زیباروی تلویزیون بود ازدواج کرد، او از مری جو یوستاس دارای دو فرزند بود تا اینکه درسال ۲۰۰۵ دین مک‌درموت برای بازی در فیلم‌ Mind Over Murder در کنار هنرپیشه دیگری با نام توری اسپلینگ قرار گرفت، در آن زمان توری نیز متاهل بود و پس از آشنایی توری و دین مک‌درموت رابطه‌ای آتشین بین این دو درگرفت و کار به جایی رسید که هر دو هنرپیشه، از همسرهای فعلی خود جدا شدند و در ماه می ۲۰۰۶ شاهد ازدواج دین مک‌درموت و توری اسپلینگ بودیم.

جالب اینجاست که دین مک‌درموت به توری اسپلینگ نیز خیانت کرد و قضیه خیانت‌های او به جایی کشید که راهی کلینیک شد و از روانپزشکان درخواست کمک کرد تا شاید از این طریق بتواند به زندگی‌ پرخیانت‌اش خاتمه بخشد.


آزی آزبورن

این چند چهره مشهور که خیانت در خونشان است!

آزی از آن دسته خواننده‌های است که همیشه زندگی‌اش حاشیه‌های زیادی را به‌دنبال داشته اما به رغم تمامی این شایعه‌ها تأثیر آزبورن در موسیقی هوی متال را نمی‌‌توان نادیده گرفت و بسیاری او را پدر هوی متال می‌نامند.

آزی چیزی حدود ۳۳ سال بود که با همسرش شارون ازدواج کرده بود اما در می سال ۲۰۱۶ پیوند مقدس ازدواج را زیر پا گذاشت و با آرایشگر خانوادگی‌شان وارد رابطه شد. البته از قرار معلوم این رابطه ریشه‌‌ای طولانی داشت و آزی و میشل پوه (Michelle Pugh)، حدود چهار سال با هم در ارتباط بودند تا اینکه در نهایت همسر آزی از این رابطه پرده بر می‌دارد.

میشل پوه مدتی بعد از برملا شدن رابطه‌اش با آزی به مجله پیپل گفت که آزی واقعاً او را دوست داشته و آنها رابطه‌ای بسیار جدی و عمیق برقرار کرده بودند. اما این سکه روی دیگری نیز داشت و به‌رغم اینکه میشل پوه از رابطه‌اش با آزی آزبورن رضایت کامل داشت، نماینده آزی در همین رابطه به مجله پیپل گفته بود که آزی آزبورن از اینکه به همسرش خیانت کرده و با میشل پوه روی هم ریخته بسیار ناراحت و پشیمان است و خدا را شکر می‌کند که همسرش شارون، پس از اینکه از این رابطه باخبر شد باز هم کنار آزی ماند و از او حمایت کرد.

از قرار معلوم خیانت‌های ازی آزبورن به همین‌جا ختم نمی‌شود و پایگاه خبری پیج‌سیکس (Page Six)، نیز در همین زمینه مدعی شد آزی در طول زندگی خود خیانت‌های زیادی را مرتکب شده است اما رابطه او با میشل میخ آخری به تابوت خیانت‌های آزبورن بود و باعث شد تا وی به تمامی اشتباهات گذشته اعتراف کند و به فکر جبران آنها باشد.


کریستین استوارت

این چند چهره مشهور که خیانت در خونشان است!

بدون شک شما هم کریستین را مثل ما با مجموعه‌فیلم‌های «گرگ و میش» می‌شناسید، از این فیلم ۵ قسمت ساخته شد و در مجموع فروشی بیشتر از ۳ میلیارد دلار داشت، اما جالب است بدانید کریستین استوارت با فیلم «اتاق وحشت» که نقش دختر جودی فاستر را در این فیلم بازی می‌کرد در سطح جهانی معروف شد. استوارت که در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان جوا‌ن‌ترین داور جشنواره کن در این فستیوال حضور پیدا کرد سابقه بسیار بدی در خیانت دارد.

در همین زمینه شاهد تصویری از استوارت و روپرت سندرز (Rupert Sanders)، کارگردان فیلم سفیدبرفی و هانتسمن به بیرون منتشر شد که در آن زمان سندرز متاهل بود و همین قضیه باعث رسوایی این دو سلبریتی شد.

استوارت در پاسخ به افتضاحی که به بار آورده بود متنی منتشر کرد و گفت از رفتارش شرمنده است، اما این پاسخ نتوانست زخم‌های همسر سندرز را کاهش دهد و به‌رغم اینکه سندرز از همسرش دو فرزند داشت در نهایت کار این زوج به جدایی کشید.

از قرار معلوم خیانت‌های کریستین استوارت به همین‌جا ختم نشد و او با یک هنرپیشه در ارتباط بود که در همان زمان با یک خواننده فرانسوی نیز وارد ارتباط شد و این خواننده را نیز به یک سلبریتی دیگر ترجیح داد تا داستان خیانت‌های کریستین استوات پایانی نداشته باشد.


بن افلک

این چند چهره مشهور که خیانت در خونشان است!

بن افلک را به‌خوبی می‌شناسم و تمامی فیلم‌هایش را در مقام کارگردان و بازیگر دیده‌ایم و از آنها لذت برده‌ایم اما بن افلک چیزهای زیادی برای پنهان کردن دارد که نمی‌خواهد از آنها خبر داشته باشیم. این سلبریتی موفق زمانی که با جنیفر لوپز نامزد بود، در فیلم دِردویل (Daredevil)، با جنیفر گارنر وارد رابطه شد.

بن افلک مدتی بعد به این قضیه اعتراف کرد و مدعی شد اولین بار جنیفر گارنر را در فیلم پرل‌هاربرو (Pear Harbor) دید و پس از آن برای بازی در کنار او در فیلم دردویل لحظه‌شماری می‌کرد و همین فیلم بود که رابطه آنها را قوی‌تر کرد و باعث شد بن عاشق جنیفر گارنر شود.

در آن زمان جنیفر گارنر با اسکات فولی (Scott Foley)، ازدواج کرده بود و رابطه او با بن افلک باعث شد کار جنیفر و اسکات به طلاق بکشد. در نهایت ازدواج جنیفر گارنر و بن افلک نیز ختم به خیر نشد و در سال ۲۰۱۷ شاهد این جدایی این زوج سلبریتی بودیم.

این طلاق حاشیه‌های زیادی را به‌دنبال داشت و باعث شد برملا شود که بن افلک حتی به جنیفر گارنر نیز پایبند نبوده و مدت‌های زیادی با لیندسی شوکوس (Lindsay Shookus)، یکی از تهیه‌کننده‌های هالیوود رابطه داشته است.

پایگاه خبری رادار آنلاین در این زمینه گزارشی منتشر کرد و مدعی شد بن افلک از سال ۲۰۱۳ با لیندسی رابطه داشته است اما برای اینکه کسی از این رابطه باخبر نشود این دو هرگز با هم بیرون نمی‌رفتند. جالب اینجاست که از قرار معلوم بن افلک و لیندسی لوهان برای محکم‌کاری هم که شده از سرویس‌های ایمیل عمومی استفاده نمی‌کردند و از طریق ایمیل‌های خصوصی با هم در ارتباط بودند.

جنیفر گارنر از بن افلک در نهایت جدا شد اما ظاهراً بن و لیندسی همچنان با هم ارتباط دارند تا یکی دیگر از خیانت‌کارترین سلبریتی‌های هالیوود را بن افلک بدانیم.


سیه‌نا میلر

این چند چهره مشهور که خیانت در خونشان است!

سیه‌نا با جود لا، ازدواج کرده بود که خبر رابطه جود و پرستار بچه‌ آنها در رسانه‌ها پیچید، اما از قرار معلوم سیه‌نا میلر نیز ید طولایی در خیانت دارد و از این لحاظ در حق جود لا چیزی کم نگذاشته است چرا که گفته می‌شود زمانی که سیه‌نا میلر با جود لا ازدواج کرده بود با دنیل کریگ، بازیگر انگلیسی نقش جیمز باند وارد رابطه شده بود.

سیه‌نا درنهایت با تام استاریج (Tom Sturridge)، ازدواج کرد و از او یک دختر با نام مارلو (Marlowe) نیز دارد، اما از قرار معلوم هنوز هم ریگی در کفش سیه‌نا میلر است و در همین زمینه رادار آنلاین در اکتبر سال ۲۰۱۵ گزارش داد که سینه‌نا با برد پیت ارتباط دارد.


برد پیت

این چند چهره مشهور که خیانت در خونشان است!

سالها از عشق برد پیت و آنجلینا جولی می‌گذرد و پس از اینکه برد پیت، قلب جنیفر آنیستون زیبارو را شکست و به آنجلینا دل سپرد این زوج عاشق همیشه به‌عنوان مصداق بارز عشق و وفاداری شناخته می‌شوند.

برد پیت در دسامبر به رولینگ استون گفت که عشق آنها در صحنه فیلم آقا و خانم اسمیت شکل گرفته است اما در آن زمان هنوز برد پیت با جنفیر آنیستون ازدواج کرده بود و از این لحاظ عشق آنها در نظر آنیستون خیانتی بیش تصور نمی‌شد.

از قرار معلوم عشق برد پیت به آنجلینا جولی پس از گذشت یک دهه فروکش کرده است و گفته می‌شود در اکتبر سال ۲۰۱۵ و زمانی که برد پیت تهیه‌کنندگی فیلم «شهر گمشده زی» (Lost City Z) را برعهده داشت با سیه‌نا میلر، بازیگر این فیلم روی هم ریخته بود.

گفته می‌شود پس از آشنایی برد پیت و سیه‌نا میلر در این فیلم، روزی نبود که آنجلینا جولی نام سیه‌نا را از دهان برد پیت نشود، ظاهراً کار به جایی رسید که آنجلینا برد پیت ممنوع کرد تا نزدیک سیه‌نا حضور پیدا کند. از قرار معلوم آنجلینا جولی چندین روز نیز با برد پیت سر همین قضیه قهر بود و حرف نمی‌زد. در نهایت نیز کار بالا گرفت و در سپتامبر سال ۲۰۱۶ آنجلینا جولی درخواست طلاق گرفت و عطای برد پیت را به لقایش بخشید.

گفته می‌شود برد پیت با سیه‌نا میلر ارتباط جدی‌تری دارد و گوشش به شایعات بدهکار نیست و کار خودش را می‌کند.


الیزابت تیلور

این چند چهره مشهور که خیانت در خونشان است!

الیزابت در دوران طلایی خود یکی از مشهورترین بازیگران زن دنیا به‌حساب می‌آمد و با دو جایزه اسکار توانست نام خودش را در تالار هنرمندان سینما جاودان کند، این بازیگر فقید با ۷ نفر ازدواج رسمی داشت که این آمار در نوع خودش کاملاً عجیب به‌نظر می‌رسد.

بر اساس کتابی که زندگینامه الیزابت تیلور را به تصویر کشیده است، تیلور زمانی که با ادی فیشر ازدواج کرده بود با مرد دیگری نیز رابطه داشت و در نهایت از فیشر طلاق گرفت به عقد همان مرد درآمد، جالب است بدانید این مرد هنرپیشه معروف آن زمان، ریچارد برتون بود.

وی به هیچ‌کدام از ازدواج‌های خود پایبند نبود و گفته می‌شود با دیگر هنرپیشه‌های سرشناس آن زمان مانند تولی کرتیس نیز رابطه داشت. داستان خیانت‌های الیزابت تیلور به اندازه‌ای است که اگر بخواهیم به تمامی آنها اشاره کنیم مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود و حتی نام فرانک سیناترای افسانه‌ای نیز در فهرست افرادی که الیزابت تیلور با آنها رابطه داشته باشه چشم می‌خورد.


جاستین تیمبرلیک

این چند چهره مشهور که خیانت در خونشان است!

جاستین تیمبرلیک را به‌عنوان پدر و همسر خوب و فداکاری می‌شناسیم که عاشق خوانده‌اش است و از ازدواجش با جسیکا بیل بسیار راضی به‌نظر می‌رسد. اما ظاهراً جاستین در گذشته شیطنت‌های زیادی انجام داده است.

جالب است بدانید زمانی که با جسیکا بیل رابطه داشت به‌صورت کاملاً مخفی ریحانا را ملاقات می‌کرد، بنا به گزارشی که هالیوود گاسیپ در همین زمینه منتشر کرده است، جاستین و ریحانا تمام سعی‌ خودشان را انجام دادند تا این راز برای همیشه سر به مهر باقی بماند اما چند روزی بیشتر طول نکشید که جسیکا از رابطه میان جاستین و ریحانا باخبر شد.

این‌گونه که پیداست جاستین تنها با ریحانا ارتباط نداشت و بنا به گزارشی که یو‌.‌اس ویکلی (Us Weekly) منتشر کرده بود در سپتامبر سال ۲۰۱۰ تیمبرلیک سه شب را در منزل اولیویا مان (Olivia Munn) سپری کرد.

خوشبختانه شواهد از این حکایت دارد که این شیطنت‌های تیمبرلیک به پایان رسیده و این روزها اینگونه به نظر می‌رسد که دیگر ریگی در کفش ندارد و به جسیکا بیل و پسرس، سیلاس، وفادار و پایبند است.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر در این زمینه چیزی به نظر شما رسیده است، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را از اطلاعات مفید خود باخبر سازید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاسمن

      از ازل تا ابد خیانت

    • ناشناس

      توی تموم زندگی از زن ها خیانت دیدم این خیانت ها باعث شد تموم سعیم رو بکنم از آدم ها دوری کنم و دیگر به ازدواج فک نکنم.
      اما راجب بن افلک خاکبرسرت که یکی مثه جنیفر رو داری و خیانت میکنی

    • ناشناس

      صاحبان عکس ها خائن اند ؟

    • ناشناس

      والا در ایران خودمون بعضی از این مردای متاهل مگه میزارن ما مجرد ها عاشق بشیم ؟ همه درو شدن

    • ناشناس

      دی کاپریو

    • ناشناس

      تو فرهنگ اونها حداقل اسمش خیانته و ننگ

    • ندا

      شوهر منم با منشیش داره به من خیانت میکنه و من بخاطر تنها پسرمون مجبورم صبر کنم اما یک روزی تاوان بدی باید برای این خیانت بده

      پاسخ ها

      • ناشناس

        طلاق بگیر

    • ناشناس

      آره واقعا همینطوره

    • ناشناس

      از خیانات ایرانیا بگووووو

      پاسخ ها

      • Ms

        خسته کننده میشه😆

    • ناشناس

      برات متاسفم خیلی

    • ناشناس

      اقای مدیرچراازمال ایران چیزی نمیگین

    • ناشناس

      جنیفر چیه اخه!!
      انجلینا رو بگو

    • ناشناس

      تو فرهنگ همه جا همین اسمش

    • ناشناس

      تو گفتن و نوشتن نمیگنجه
      تابید نمیشه وگرنه یدونه برگ ریزونش از خودم رو میگفتم

    • ناشناس

      منم بخاطر خیانت همسرم بادوتا بچه جداشدم ولی باازدواج مجددم دوباره بدبخترشدم

    • ناشناس

      شوهر منم به این جمع طویل آقایون خیانتکار و بی چشم و رو اضافه کنید با تشکر🙏🏼

    • محمد توانگر

      خواهرم ، ترحم‌ بر پلنگ تیز دندان،
      ستم کاری بوءد بر گوسفندان.
      بعضی از انسان ها از شیطان شیطان ترند

    • عباس آقا

      متاسفم

    • حسین زارعی

      اکثر جدایی ها از خیانت و دو رویی است

    • ناشناس

      ببخش این حرفو میگم
      شک نکن عقل نداری وقتی میدونی شوهرت خیانت میکنه صبر میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج