جاباما
۱۱۵۲۴۱۲
۱ نظر
۵۰۵۵
۱ نظر
۵۰۵۵
پ

درخواست تعیین روزشمار برای وعده‌های رئیسی

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این‌که مردم انتظار رفع مشکلات اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی و فسادستیزی از سوی دولت دارند، گفت: دولت برای تحقق وعده‌های خود روزشمار تعیین کند.

ایسنا: یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این‌که مردم انتظار رفع مشکلات اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی و فسادستیزی از سوی دولت دارند، گفت: دولت برای تحقق وعده‌های خود روزشمار تعیین کند.

محمد کاظم انبارلویی، با بیان این‌که موضوع اعتماد عمومی به دولت یکی از مسائل مهم هر حکومتی است، اظهار کرد: در نظام‌های مردم سالار کسانی که می‌خواهند انتخاب شوند به مردم وعده‌هایی می‌دهند و اگر نتوانند به آن وعده‌ها عمل کنند، سرمایه اجتماعی خود را از دست داده و در سراشیبی بی‌اعتمادی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: دولت قبل در مورد بهبود وضع زندگی مردم قول‌هایی داد اما موفق نشد به آنها عمل کند هرچند خود آن دولت معتقد بود موفق شده است اما مردم در عمل می‌دیدند توفیقی به دست نیامده است. همین عامل موجب کاهش اعتماد عمومی شد. دلیل دیگر کاهش اعتماد عمومی پشت میزنشینی و مدیریت نشسته بود. در حالی که صحبت بی‌واسطه با مردم موجب افزایش اعتماد عمومی می‌شود. دولت گذشته به میان مردم نرفت و با آنها گفت‌وگو نکرد به خصوص بعد از بیماری کرونا.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: دولت باید مردم را محرم دانسته و صادقانه بگوید به چه دلیلی موفق نشده وعده‌هایش را عملی کند. آمریکا به هیچ وجه زیربار رفع تحریم‌ها نمی‌رفت اما دولت می‌گفت در داخل اجازه نمی‌دهم. مردم در اینجا از دولت بی‌صداقتی دیدند زیرا این آمریکا بود که به وعده‌هایش عمل نمی‌کرد. از سویی کدام منطق قبول می‌کند قبل از آنکه آمریکا به وعده‌هایش عمل کند ما به وعده‌هایمان عمل کنیم. در این مدت حتی یک مورد از رفع تحریم‌ها رخ نداد هیچ تحریم‌ها هم بیشتر شد.

انبارلویی با اشاره به پیری و فرسودگی ساختار مدیریتی کشور گفت: دولت سیزدهم باید این ساختار را به صورت عقلانی و انقلابی بازسازی کند. مسئولان اجرایی باید میان مردم بروند و از منش اشرافی‌گری دوری کرده و سبک زندگی در حد متوسط مردم داشته باشد. برای هر قول و وعده‌ای می‌دهند روزشمار تعیین کنند تا مردم بدانند این وعده چه زمانی محقق می‌شود اگر هم موفق نشدند، صادقانه علت را به مردم بگویند و به جای فرافکنی برای رفع آن موانع اقدام کنند.

وی تاکید کرد: مردم از این دولت انتظار جوانگرایی، فسادستیزی و مقابله با ویژه‌خواری و برقراری عدالت اجتماعی دارند. مردم انتظار شفافیت و انضباط مالی دارند و تحقق همین انتظارات موجب افزایش اعتماد عمومی می‌شود.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح کرد: مشکلات معیشتی و کاهش قدرت خرید مردم از دولت قبلی به دولت سیزدهم به ارث رسیده است اما مردم انتظار رفع این مشکلات را دارند. دولت هم با فرض وجود تحریم‌ها هم باید همت بگمارد برای حل این مشکلات. دولت در واقع باید فرض را بر این بگذارد که تحریم‌ها برطرف نمی‌شود و با افزایش ارتباط خود با همسایگان کشورهای آمریکای لاتین و قدرت‌های جهانی چین و روسیه که با ما دشمنی ندارند به دنبال راه‌حلی برای رفع تحریم‌ها و رفع مشکلات اقتصادی بگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش برا اقای روحانی هم از این حرفا میزدین 8 سال الاف نمیشدیم از اخرم.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج