۱۱۷۷۸۲۸
۴۴۵۷۶
۴۴۵۷۶
پ

محتوای حمایت‌شده

لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئو

لیفت آندوسکوپی ابرو یک روش ماندگار برای اصلاح فرم افتادگی ابرو ها است و نسبت به سایر روش ها اسکار کمتری روی محل برش به جای می گذارند و همچنین دوره نقاهت و مراقبت کمتری نیاز دارد.

برترین‌ها: لیفت اندوسکوپی ابرو یک عمل زیبایی است که موقعیت و شکل ابرو‌های کم پشت را بهبود می‌بخشد. حالات صورت، احساسات ما را به دیگران منتقل می‌کند. ویژگی‌های صورت، از جمله چشم‌ها، ابرو‌ها و پیشانی، نقش مهمی در بیان احساسات ما در هر لحظه ایفا می‌کنند پس لیفت صورت یا اندوتاین می تواند نقش مهمی در بیان احساسات داشته باشد. به عنوان مثال، افتادگی ابرو می‌تواند احساس غمگینی، خواب آلودگی یا سردرگمی را ایجاد کند. مردم اغلب در قضاوت احساسات شما بر اساس شکل ظاهری ابرو‌ها و پیشانی شما اشتباه می‌کنند. اگر تاثیرات روند پیری تصور نادرستی از احساس شما به دیگران می‌دهد، می‌توانید با روش لیفت اندوسکوپیک ابرو، که به عنوان لیفت پیشانی نیز شناخته می‌شود، این مشکل را برطرف کنید.

لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئو

برای مشاوره در واتساپ یا تلگرام پیغام بگذارید.

واتساپ

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

تلگرام

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

برای دیدن نمونه جراحی های دکتر مجید نداف کرمانی بدون نیاز به فیلرشکن کلیک کنید.

منظور از لیفت اندوسکوپی ﺍبرو چیست؟

جراحی لیفت اندوسکوپی ﺍبرو یا Endoscopic Brow Lift روشی برای برای شادابی و جوانسازی صورت است  هرچه تناسب بین اجزا بیشتر باشد، زیبایی صورت افراد نیز بیشتر می شود.گاهی اوقات به دلایل مختلف مانند افزایش سن، تزریق اشتباه بوتاکس، فشارهار روحی-روانی و عوامل ژنتیکی، برخی افراد دچار افتادگی ابرو می‌شوند.در این موارد توسط پزشک متخصص پوست و ماهیچه ی ابرو را که دچار افتادگی شده است تقویت می کنند ،که امروزه مورد استفاده افراد زیادی قرار می‌گیرد. این جراحی زیبایی با استفاده از دوربین های کوچک با ظرافت بسیار بالا انجام می شود. ظرافت بالای این جراحی باعث می‌شود بیمار علاوه بر تجربه نتیجه‌ی طبیعی‌تر، جای اسکارهای کمتری در صورت خود مشاهده کند.

لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئو

لیفت آندوسکوپیک ﺍبرو برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی لیفت آندوسکوپیک ﺍبرو می‌تواند برای افرادی که به دنبال زیبایی و جوانسازی چهره خود هستند مناسب باشد اما برای آشنایی بیشتر باید با کاندیدهای مناسب این جراحی آشنا شوید:

  • افرادی که دچار افتادگی ابرو هستند

افتادگی ابرو علاوه بر ظاهر خسته و بی انرژی می‌تواند آستانه دید افراد را نیز کمتر کند. برای همین افرادی که به دنبال از بین بردن این افتادگی هستند می‌توانند از جراحی لیفت ﺍبرو  آندوسکوپیک استفاده نمایند.

  • افرادی که دارای چین و چروک های زیادی در پیشانی و بالای ابروها باشند.

جراحی لیفت ابرو اندوسکوپیک  با استفاده از دستگاه آندوسکوپ می‌تواند چین و چروک‌های پیشانی را به خوبی از بین ببرد.

  • افرادی که ابروهایی با فرم نامتقارن دارند.

بسیاری از افراد به شکل مادرزادی ابروهای نامتقارنی دارند.استفاده از لیفت اندوسکوپیک ابرو می‌تواند برای تقارن ابروها بسیار مناسب باشد.​

  • افرادی که سابقه خوابیدن با چشم باز را نداشته باشند
    افرادی که سابقه لاگوفتالموس (خوابیدن با چشم باز) را دارند اصلا کاندید خوبی برای جراحی لیفت ابرو نیستند.

لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئو

جراحی لیفت اندوسکوپی ﺍبرو، چگونه انجام می شود؟ 

برای داشتن شناخت بهتر از جراحی لیفت اندوسکوپی ﺍبرو بهتر است با مراحل این جراحی آشنا شوید:

بیهوش کردن بیمار

اولین گام در روش لیفت اندوسکوپیک ابرو بیهوشی است. جراح با داروی بیهوشی عمومی یا آرامبخش وریدی شما را بیهوش می‌کند تا در طول عمل دردی را احساس نکنید.

ضدعفونی و ایجاد برش

بعد از بیهوشی، ناحیه جراحی باید به خوبی ضدعفونی شود.در مرحله بعد، سه تا پنج برش کوچک در امتداد خط مو ایجاد می‌شود. این برش‌ها به دلیل اندازه و محل قرار گرفتنشان، جای زخم قابل مشاهده‌ای باقی نمی‌گذارد.

استفاده از دستگاه آندوسکوپ

با استفاده از آندوسکوپ، جراح می‌تواند همه چیز را از خط مو تا ابرو تنظیم کند. سپس جراح ماهیچه‌های پیشانی و ابرو را مجددا تنظیم و جابجا می‌کند و چربی اضافی و بافت ماهیچه‌ای را از بین می‌برد. در طول عمل، پزشک جراح ابرو را ۳ تا ۵ میلی متر برای لیفت طبیعی بالا می‌آورد و با استفاده از دستگاه‌های فیکس کننده اندوتاین، لیفت را در جای خود قرار می‌دهد. پس از این، پوست در موقعیت بالا‌تر قرار می‌گیرد و محکم می‌شود. در این روش ماهیچه‌ها سفت می‌شود و در عین حال ظاهر پیشانی شما را صاف می‌شود. این فرآیند تنظیم بافت با استفاده از بسیاری از ابزار دقیق از جمله آندوسکوپ انجام می‌شود.این ابزار دارای نور و دوربین کوچکی است تا دید و دقت بیشتری را به جراح بدهد.

زدن بخیه در محل برش ها

 پس از تکمیل فرآیند، برش‌ها با استفاده از بخیه‌های طبی بسته می‌شوند.

لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئو

لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئو

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام دنبال کنید.

drnadafkermani@

مزایای لیفت ابرو با اندوسکوپی

برای بررسی بیشتر جراحی لیفت اندوسکوپی ﺍبرو بهتر است برخی از مزایای این جراحی را نیز بشناسید:

  • ظاهر جوان‌تر

یکی از اصلی‌ترین مزایای لیفت آندوسکوپی ابرو، ساختن چهره جوان‌تر و زیباتر برای شماست که می‌تواند اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرد.

  • اصلاح ساختار نامتقارن ابروها

ابروهای نامتقارن تاثیر بسیار زیادی روی چهره شما دارد برای همین از بین بردن این عدم نقارن را می‌توان یکی از مهم‌ترین مزایای  لیفت ابرو با اندوسکوپی دانست.

  • از بین بردن چین و چروک‌های پیشانی

چین و چروک‌های پیشانی یکی از مشکلاتی هستند که با بالا رفتن سن نمایان می‌شوند. برای از بین بردن این چین و چروک‌های، لیفت ابرو با آندوسکوپی یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

  • اصلاح کیفیت بینایی

افتادگی ابروها می‌توانند در آستانه دید افراد اختلال ایجاد کنند. اصلاح کیفیت بینایی از دیگر کاربردهای بسیار مهم لیفت ابرو با اندوسکوپ است.

  • از بین بردن خستگی ظاهری

ابروها در تعیین حالت چهره‌ی شما بسیار تاثیرگذار هستند برای همین با استفاده از لیفت ابرو با آندوسکوپ می‌توانید ظاهر خسته خود را از بین ببرید.

ﺍﻗﺩﺍﻣﺎﺕ لازم قبل از لیفت ابرو اندوسکوپیک

برای تجربه یک جراحی موفق بهتر است به برخی از ﺍﻗﺩﺍﻣﺎﺕ لازم قبل از لیفت ابرو اندوسکوپیکی توجه داشته باشید:

  • انجام مشاوره با پزشک
  • بررسی سابقه پزشکی خود را با پزشک 
  • معرفی داروها مصرفی به پزشک
  • کاهش استعمال دخانیات
  • کاهش مشروبات الکلی 

مراقبت‌های بعد از لیفت آندوسکوپی ﺍبرو

  • افراد غالبا ۲۴ ساعت پس از جراحی لیفت ابرو به روش آندوسکوپیک ؛ از مرکز جراحی ترخیص می شوند.
  • برای تسکین درد احتمالی ناشی از عمل ، می توانید از داروهای مسکن تجویز شده از سوی جراح معالج تان استفاده نمایید.
  • توجه داشته باشید که به منظور جلوگیری از بروز عفونت در ناحیه جراحی شده ، مصرف آنتی بیوتیک الزامی می باشد.
  • بعد از لیفت شقیقه آندوسکوپی ابرو ، بروز کبودی و تورم موقتی اطراف چشم و پیشانی امری بدیهی است و به مرور زمان برطرف می شود.
  • در صورتی که جراح ، در موضع عمل درن کار گذاشته باشد ، باید ۲۴ ساعت بعد از عمل برداشته شود.
  • در پایان جراحی لیفت آندوسکوپیک ابرو بر روی ابروهای فرد زیباجو ، پانسمان قرار داده می شود که ۴۸ ساعت بعد از عمل می توان آن را برداشت.
  • ۴۸ ساعت پس از لیفت آندوسکوپیک ابرو استحمام با شامپوی ملایم تجویز شده بلامانع بوده و افراد می توانند دوش بگیرند.
  • به منظور پیشگیری از خشک شدن زخم جراحی ، پماد مخصوصی تجویز می گردد که باید تا زمان توصیه شده بر روی زخم ناحیه جراحی شده مالیده شود.

لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئو

عوارض جراحی آندوسکوپی لیفت ﺍبرو

برخی از عوارض جراحی آندوسکوپی لیفت ﺍبرو عبارت از موارد زیر هستند:

  • احتمال ایجاد حساسیت
  • احتمال بروز عفونت
  • احتمال آسیب به عصب‌های صورت
  • امکان ایجاد مشکلات بینایی
  • سوزش و تورم
  • خارش پوست

لیفت اندوسکوپیک ابرو، چقدر ماندگاری دارد؟

میزان ماندگاری لیفت ابرو تحت تاثیر عوامل مختلفی است اما به طور کلی ماندگاری این جراحی را می‌توان حداکثر ده سال تخمین زد.

هزینه لیفت ابرو با اندوسکوپ چقدر است؟

برای تخمین هزینه  لیفت ابرو با اندوسکوپ بهتر است عوامل موثر بر روی این هزینه را باهم بررسی کنیم:

  • میزان تخصص پزشک

باید بدانید تخصص پزشک همیشه بر روی هزینه جراحی تاثیرگذار است. پزشکانی که تخصص بالاتری دارند، دستمزد بیشتری برای جراحی دریافت می‌کنند.

  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

موقعیت جغرافیایی کلینیک بر روی هزینه لیفت ابرو با اندوسکوپ تاثیر خواهد داشت. بنا به تحقیقات انجام شده، هزینه جراحی در شهرهای بزرگی مانند تهران بیشتر است.

  • آزمایشات قبل و بعد از جراحی

آزمایشات انجام شده قبل و بعد از جراحی بر هزینه نهایی جراحی تاثیر خواهند داشت. انجام این آزمایشات برای تضمین سلامتی شما الزامی هستند.

  • خرید داروهای مربوطه

باید بدانید هزینه داروهای مصرفی روی هزینه نهایی جراحی تاثیر خواهد داشت.

مقایسه عمل لیفت ﺍبرو به روش‌های آندوسکوپی و سنتی

جراحی اندوسکوپیک جراحی است که به وسیله ی اندوسکوپ انجا م می شود.در این جراحی یک دوربین از طریق شکافی موچکی که در زیر پوست وارد شده ایجاد میکنند.اما در روش های سنتی که یک روش قدیمی است باید ابتدا برشی در بالای پوست سر در ناحیه‌ی بالاى گوش ایجاد می‌شود و بر روی خط رویش مو و پیشانی ادامه می‌یابد تا در ناحیه‌ی مقابل بر روی گوش اتمام یابد. پوست برش‌خورده به آرامی بالا کشیده شده و محل اجزای صورت تنظیم می‌شود.در حالی که روش‌های دیگری برای لیفت ابرو مانند لیفت ابرو سنتی و روش های بدون جراحی وجود دارد، لیفت ابرو به روش اندوسکوپیک در مقایسه با آن‌ها مزایای متعددی دارد. برخی از مزایای لیفت اندوسکوپیک ابرو شامل موارد زیر است:

 
 

لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئو

  • در لیفت ابرو سنتی، برای انجام عمل جراحی، برش گوش به گوش لازم است. با این حال، در لیفت ابرو به روش اندوسکوپی، تنها چند برش کوتاه در پوست سر ایجاد می‌شود که در پشت خط مو پنهان می‌شود.
  •  لیفت آندوسکوپی ابرو نسبت به روش سنتی کمتر تهاجمی است، دوره نقاهت پس از جراحی سریعتر است. عوارض جانبی کمتری دارد و به دلیل کوتاه و کوچک بودن برش ها، خون کمتری از دست می‌رود.
  • زمان عمل بسیار کوتاهتر از لیفت ابرو به روش سنتی است.
  • از آنجایی که آندوسکوپ به مانیتوری متصل است که نمای نزدیک از بافت‌های پیشانی را نشان می‌دهد، به جراح اجازه می‌دهد تا تغییرات دقیق تری در عضلات صورت ایجاد کند.
  • این روش باعث ایجاد پیشانی صاف‌تر با چین و چروک‌های کمتر در اطراف چشم می‌شود. ابرو‌ها بلند شده و بهتر مشخص می‌شوند.

لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئو

جراح مناسب برای لیفت اندوسکوپیک ابرو

بهترین نتیجه از لیفت اندوسکوپیک ابرو با پیدا کردن جراح مناسب شروع می‌شود. در حالی که لیفت ابرو با آندوسکوپی تغییری در شخصیت شما ایجاد نمی‌کند، اما می‌تواند ظاهری جوان‌تر را برای شما به ارمغان بیاورد که به نوبه خود به شما اعتماد به نفس می‌دهد تا بهترین چهره‌ای که می‌خواهید داشته باشید. برای بهترین نتایج ممکن، باید مطمئن شوید که جراح شما دارای تخصص مربوطه است و به درستی در این روش آموزش دیده است. در نهایت، بخواهید تصاویر قبل و بعد از بیماران قبلی را ببینید تا مطمئن شوید که نتایج جراح شما با انتظارات شما مطابقت دارد. بهتر است برای پیدا کردن حراجی متخصص به درمانگاه‌هایی مراجعه کنید که شناخته شده باشند. یا با فردی که قبلاً این عمل را به دست جراح انجام داده است صحبت کنید و نتیجه کار را روی صورت فرد ببینید. هنگامی که جراح پلاستیک ایده آل خود را پیدا کردید، بقیه کار به عهده اوست.

لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئو

 

لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئولیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئو

سؤالات متداول

تا چه مدت پس از لیفت ﺍبرو با آندوسکوپ، بهبودی حاصل می شود؟

پاسخ این سوال می‌تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی باشد اما به طور کلی بیمار بعد از ده رو از جراحی لیفت ﺍبرو با آندوسکوپ می‌تواند بهبودی را تجربه کند.

آیا پس از جراحی لیفت اندوسکوپیک ابرو، جای زخم ها باقی می‌مانند؟

ظرافت بالای به کار رفته در جراحی لیفت اندوسکوپیک ابرو باعث می‌شود جای زخم های بسیار کمی رو صورت بیمار به جا بماند. 

آیا پس از عمل لیفت ابرو با آندوسکوپی نیاز به بستری هست؟

این جراحی با کمترین  میزان تهاجم انجام می‌شود برای همین نیاز به بستری ندارد.

آیا جراحی لیفت اندوسکوپی ﺍبرو باعث لیفت پیشانی هم می شود؟

در جواب به این سوال باید گفت بله، جراحی لیفت اندوسکوپی ﺍبرو باعث لیفت پیشانی هم می شود می‌شود چرا که با استفاده از لیفتینگ ابرو، عضلات پیشانی نیز نیز لیفت می‌شوند.

دکتر مجید نداف کرمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک

دکتر مجید نداف کرمانی عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران، دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی را در دانشگاه شهید بهشتی در بهترین مرکز جراحی پلاستیک ایران گذرانده و به عنوان یکی از بهترین جراحان فوق تخصص جراحی پلاستیک، عمل‌های موفق متعددی از جمله جراحی‌های زیبایی صورت و اندام را انجام داده‌اند.

لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئو

لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئو

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۱۳۴۹۳۴

۰۲۱-۲۲۱۳۴۹۹۷

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

برای مشاوره در واتساپ یا تلگرام پیغام بگذارید.

واتساپ

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

تلگرام

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئو

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام دنبال کنید.

drnadafkermani@

لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئو

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید. 

drnadafkermani.com

لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ + عکس و ویدئو

سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان نهم شرقی، پلاک ۱، طبقه دوم، واحد ۱۰

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج