۱۱۸۷۴۶۰
۵۱۲۵
۵۱۲۵
پ

پروتز باسن چیست و هزینه آن چقدر است؟

بزرگ کردن باسن با روش‌های مختلفی انجام می‌شود، که یکی از اصلی‌ترین روش‌ها پروتز باسن است. برای پروتز باسن، لازم است به پزشکی متخصص مراجعه کنید. بهترین متخصص پروتز باسن کیست؟ هزینه آن چقدر است؟

برترین‌ها: بزرگ کردن باسن و یا تغییر دادن سایز آن مسئله‌ای است که امروزه برای اغلب افراد معضل به شمار می‌آید و بسیاری از افراد هستند که با این مورد که سایز باسن مناسبی ندارند مشکل دارند و جدا از مسائل زیبایی این مورد سلامتی افراد را نیز تحت شعاع قرار داده است بنابراین تزریق چربی از بافت چربی و طبیعی بدن به قسمت باسن باعث می‌شود که افراد علاوه بر اینکه تعادل کلی در بدن و اندام خود ایجاد کنند اعتماد به نفس بالاتری داشته باشند. یکی از رایج‌ترین روش‌هایی که برای بزرگ کردن باسن انجام میشود پروتز باسن است که تا اخر این مقاله با ما همراه باشید که در مورد این روش و اتفاقاتی که در حین این عمل صورت میگیرد و مزایا و معایب آن دیدگاه‌هایی کسب کنید.

پروتز باسن چیست و هزینه آن چقدر است؟

جراحی بزرگ کردن باسن چه کار‌هایی بر روی بدن انجام می‌دهد؟

همانطور که از تیتر مشخص است در این پاراگراف قصد داریم در مورد چیزی که اغلب مردم در مورد آن اطلاعات دارند صحبت کنیم. بدیهی است که جراحی بزرگ کردن باسن موجب پر شدن باسن میشود و همانطور گردی و برآمدگی نسبتا متعادلی به باسن میدهد. همه کار‌هایی که بعد از جراحی باسن انجام می‌دهید باعث میشود تعادل ظاهری باسن در قسمت بهتری از نسبت به قبل قرار بگیرد و در آخر طبیعی است که داشتن یک بدن روی فرم و مناسب باعث میشود که اعتماد به نفس افراد بالا‌تر برود پس بعد از این که پروتز باسن را انجام دادید می‌توان گفت که اعتماد به نفس شما بالا‌تر خواهد رفت.

انجام عمل بزرگ کردن باسن چه زمان‌هایی توصیه می‌شود؟

به طور کلی دلایل زیادی وجود دارد تا یک نفر اقدام به انجام پروتز باسن کند، اما در حالت‌های عمومی می‌توان گفت در صورتی که اندازه باسن یک فرد بسیار کوچک باشد و یا فرد مورد نظر بخواهد ظاهر باسن خود را متعادل‌تر کند می‌تواند این عمل را انجام دهد البته دلایل دیگری نیز وجود دارند که یک فرد به این عمل روی بیاورد. فرم باسن فرد مورد صحبت بسیار صاف باشد وخواستار این باشد که انحنا و برآمدگی بیشتری روی باسن خود داشته باشد. یکی از دلیل‌های دیگر آن جوان‌تر شدن ظاهر باسن است.

در صورتی که باسن شخص به دلیل اثراتی که ناشی از افزایش سن هستند و یا از کاهش وزن نشات می‌گیرند دچار افتادگی و صافی باشد باز هم می‌توان گفت که دلیل مناسبی برای اقدام برای بزرگ کردن باسن است؛ و مورد آخر که قسمت عمده آن به ظاهر و زیبایی بستگی دارد وقت‌هایی است که پوشیدن لباس‌های تنگ و یا لباس‌هایی که مربوط به شنا هستند مانند مایو‌ها ظاهر زیبا و متناسبی به اندام فرد نبخشد بنابراین بدیهی است که افرادی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند اقدام به بزرگ کردن باسن خود با استفاده از جراحی کنند.

انتخاب جراح مورد اعتماد برای پروتز باسن

تمام این پاراگراف‌هایی که در این مطلب تا به اینجا برایتان شرح دادیم مقدمه‌ای بود برای اینکه یک فرد برای پروتز باسن بیشتر اطلاعات داشته باشد. اما هنگامی که این پاراگراف‌ها را مطالعه کردید و با تحقیقات میدانی خود تصمیم گرفتید که پروتز باسن را انجام دهید باید در مورد نکات مهم دیگری نیز اطلاعات داشته باشید تا بتوانید یک عمل جراحی مطمئن و سلامت را انجام دهید؛ بنابراین مهم‌ترین نکته در این قسمت انتخاب جراح مورد اعتماد است. جراح پلاستیکی که میخواهید انتخاب کنید باید یک پزشک با مدرک معتبر باشد. یکی از بهترین شاخص‌هایی که یک پزشک دارد داشتن دانشنامه برد است یعنی شما میتوانید از جراحی که به او رای انجام جراحی زیبایی مراجعه کرده اید در مور داشتن دانشنامه برد جراحی پلاستیک سوال بپرسید، زیرا دانشنامه تنها مدرکی است که نشانگر صلاحیت یک فرد برای انجام جراحی پلاستیک صورت و قسمت‌های دیگر بدن میباشد.

پروتز باسن چیست و هزینه آن چقدر است؟

فوق تخصص جراحی پلاستیک برای گرفتن دانشنامه برد باید استاندارد‌های زیر را داشته باشد:

۱. فارغ التحصیل یک دانشگاه پزشکی مورد تایید باشد

۲. پس از پایان دانشگاه پزشکی باید به مدت چهار سال جراحی عمومی را گذرانده باشد و بعد از آن به مدت سه سال دوره دستیاری فوق تخصص جراحی پاستیک را نیز طی کرده باشد.

۳. در تمام آزمون‌های کتبی و شفاهی دانشگاه موفق شده باشد.

بعد از اینکه تمام این موارد را چک کردید شما میتوانید با اطمینان به پزشکی که انتخاب کرده اید برای جراحی بزرگ کردن باسن اقدام کنید.

در جراحی بزرگ کردن باسن چه اتفاقاتی می‌افتد؟

جراحی بزرگ کردن باسن به طور کلی با دو روش قابل انجام دادن می‌باشد. روش اول تزریق کردن چربی از سایر بافت‌های چربی بدن و یا قرار دادن پروتز در درون باسن می‌باشد که به همراه چربی و یا بدون تزریق چربی صورت میگیرد و این کار برای زیبایی و بهبود ظاهر باسن صورت میگیرد.

در این روش جراح لاستیک با توجه به هدف‌ای بیمار و فرم بدن او بهتذین گزینه‌ها را پیشنهاد میدهد. در صورتی که مراجعه کننده‌ای خواستر گرد‌تر شدن ظاهر باسن خود باشد استفاده از پروتز به او پیشنهاد میشود و این در حالتی است که تزریق چربی بهترین روش موجود در بازار زیبایی برای فرم دهی باسن میباشد. خانم‌های لاغری که به طور کلی چربی کمی در بدن دارند میتوانند جراحی پروتز باسن را انتخاب کنند، ولی با این وجود خانم‌هایی که بعد از کاهش وزن شدید نیز از افتادگی قسمت‌هایی از بدن خود ناراضی هستند میتوانند تزریق چربی به همراه مقداری پروتز باسن را داشته باشند که نتایج بهتری را حاصل کنند.

پروتز باسن چیست و هزینه آن چقدر است؟

مزایای پروتز باسن

یکی از مزایای پروتز باسن این است که اندازه باسن مناسب و خوب میشود و هنگام پوشیدن لباس‌های تنگ و لباس‌های مربوط به شنا باعث میشود که حالت بهتری به بدن بخشیده شود. تناسب اندام و فرم بهتر بدن برای فرد مراجعه کننده برای پروتز باسن حاصل میشود. سفت و گرد شدن باسن یکی دیگر از مزایایی است که باعث میشود زیبایی‌های ظاهری فرد مراجعه کننده برای پروتز باسن افزایش پیدا کند.

معایب پروتز باسن

حتمال حرکت کردن پروتز در این حالت وجود دارد و ممکن است تقارن باسن به مرور زمان از بین برود. در صورتی که یک فرد که برای پروتز باسن اقدام کرده است بسیار لاغر باشد و خواهان این باشد که باین او بسیار بزرگ بشود ممکن است که بعد از پروتز به نتیجه و اندازه دلخواه خود نرسد. به دلیل این که تورم‌های متعددی بعد از جراحی ایجاد میشود به طور کلی سه تا شش ماه بعد از جراحی طول میکشد تا نتیجه واقعی این جراحی نمایان شود. پس از قبل از اینکه برای جراحی پلاستیک بزرگ کردن باسن اقدام کنید تمامی مزایا و معایب آن را بررسی کنید تا بتوانید تجربه خوب و مناسبی داشته باشید.

پروتز باسن چیست و هزینه آن چقدر است؟

جمع بندی

به طور کلی انجام این عمل برای افزایش ظاهر زیبای بدن صورت میگیرد و اکثر مراجعه کنندگان برای این عمل خانم می‌باشند؛ بنابراین شما که خواننده این مقاله هستید که احتمال بالایی وجود دارد که خانم باشید به شما توصیه می‌شود که صرفا به بزرگ کردن غیر قابل دسترسی باسن تان فکر نکنید و لطفا هدف خود را به دست آوردن یک اندام معقول و متناسب قرار دهید تا بتوانید به یک نتیجه عالی و ماندگار دست یابید. امیدوارم که خواندن این مطلب به شما در پیدا کردن یک کلینیک مناسب و یک جراح مناسب برای جراحی پروتز باسن کمک کرده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج