۱۱۹۰۰۹۱
۱۹۲۹۹
۱۹۲۹۹
پ

محتوای حمایت شده

لیفت ﺍبرو با اندوتاین چیست و چگونه انجام می شود؟

لیفت ابرو با اندوتاین روشی است که طی آن ابروها پس از قرار گرفتن یک پروتز باریک زیر پوست قرار می‌گیرد و جراح بعد از آن به ابرو مدلی را می‌دهد که می‌تواند سبب لیفت و کشیده شدن ابروها می‌شود.

برترین‌ها: روش‌های مختلفی برای لیفت ابرو وجود دارد که طبیعی است که ماندگاری این روش‌ها برای بالا کشیدن ابرو نیز متفاوت می‌باشد در میان تمام این روش‌ها لیفت ابرو با اندوتاین یک روش ساده با نتیجه‌های بسیار عالی به حساب می‌آید ین روش می‌تواند هم در اینکه ابرو را بالا می‌برد، چون خط اخم را از بین ببرد و می‌تواند باعث از بین رفتن چین و چروک پیشانی نیز بشود، در واقع می‌توان گفت که لیفت ابرو با اندوتاین می‌تواند چهره شما را جوان کند و شما را از حالت‌های اخیر به حالت خندان تبدیل کند. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید، تا در مورد لیفت ابرو با اندوتاین و مراقبت‌هایی که پس از جراحی این لیفت انجام می‌شود و به طور کلی اطلاعات مورد نیاز در مورد این موضوع بیشتر آشنا شوید.

لیفت ﺍبرو با اندوتاین چیست و چگونه انجام می شود؟

افرادی که قصد انجام عمل های زیبایی را دارند می‌توانند برای دیدن نمونه کارها به شماره ۰۹۹۲۹۷۶۱۲۷۳ در واتس اپ پیام دهند تا نمونه کارها به آنها نشان داده شود.

برای مشاوره در واتساپ و تلگرام پیغام بگذارید.

واتساپ

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

تلگرام

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

اندوتاین (Endotine) چیست؟

در واقع اندوتاین یک پروتز کوچک با جنس اسید پلی لاکتیک و پلی استر می‌باشد که قابل تجزیه زیستی را دارد یعنی بدون ایجاد مشکل برای بدن به مرور زمان جذب می‌شود.به طور کلی می‌توان گفت اندوتاین که یک قطعه‌ی مثلثی شکل کوچک است که در دو سایز اصلی کوچک یا مینی و یا بزرگ قابلیت نصب را دارد که روی این قطعه چند عدد خار و یا چنگ کوچک دیده می‌شود که درون چربی و بافت زیر پوست قرار خواهند گرفت، تا بتوانند پوست را به سمت بالا بکشند. نخ‌های بخیه‌ای که در لیفت ابرو با اندوتاین مورد استفاده قرار می‌گیرند نخ‌های بخیه جذبی می‌باشند که از همین جنس ساخته خواهند شد که پایه ساخت اندوتاین درون آن‌ها مواد تجدیدپذیر گیاهی می‌باشد که متشکل از نشاسته ذرت یا ریشه نیشکر است.

ایندوتاین یک ماده زیستی است که قابلیت سازگاری دارد و کمترین میزان حساسیت و عوارض در میان ماده‌های آرایشی در مورد آن گزارش شده است، به همین دلیل است که مورد استقبال بی نظیر مردم و پزشکان قرار گرفته است و یک انقلاب جدید در زمینه لیفت‌هایی که برای صورت و جوانسازی چهره انجام می‌شود ایجاد کرده است در گذشته هم این روش با پیچ و پلاک انجام می‌شد که حال روش اندوتاین جای آن را گرفته است.
لیفت ﺍبرو با اندوتاین چیست و چگونه انجام می شود؟

لیفت ابرو با اندوتاین چیست؟

بعد آشنایی با چیستی اندوتاین، باید بدانید برای لیفت ابرو از دو نوع اندوتاین استفاده می‌شود. نوع اول اندوتاین کوچک یا mini است که با نصب شدن در قسمت بالای ابرو و زیر پوست باعث لیفت شدن ابروها می‌شود. باید بدانید این نوع از اندوتاین فقط برای بالا بردن ابرو و پلک بالایی مناسب است. در نوع بعدی از اندوتاین، علاوه بر لیفت ابروها می‌توان چروک‌های پیشانی را نیز از بین برد که این روش معمولا روش پرطرفدارتری به شمار می‌رود.

لیفت ﺍبرو با اندوتاین چیست و چگونه انجام می شود؟

لیفت ابرو با اندوتاین چگونه انجام می‌شود؟

باید بدانید  جراحی لیفت ابرو با اندوتاین با سایر روش‌های لیفتینگ ابرو متفاوت است. برای آشنایی با این روش جراحی در ادامه همراه ما باشید:

لیفت ﺍبرو با اندوتاین چیست و چگونه انجام می شود؟

جهت مشاهده نمونه های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

drnadafkermani@

بیهوش کردن فرد و ضدعفونی محل برش

بسیاری از جراحی‌های زیبایی با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شوند اما در جراحی لیفت ابرو با اندوتاین بیمار باید بیهوش باشد. بعد از اعمال بیهوشی و چک کردن علائم حیاتی بیمار، جراح محل برش را ضد عفونی کرده و برای شروع جراحی آماده می‌شوند.

ایجاد برش در محل مورد نظر 

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، جراحی لیفت ابرو با اندوتاین به دو روش انجام می‌شود. لیفت ابرو و لیفت ابرو همراه با لیفت پیشانی. این دو روش دارای برش‌های مخصوص خود هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

بالای ﺍبرو

برش کوچکی در ناحیه زیر ابرو ایجاد می‌شود و اندوتاین در زیر پوست قرار می‌گیرد و بعد از پیوند خورد باعث لیفت شدن ابرو و شقیقه می‌شود.

بالای پیشانی

شکاف کوچکی در محل رویش مو، بالای پیشانی ایجاد می‌شود. سپس اندوتاین زیر پوست جای می‌گیرد و جراح پلاستیک با فشار کنترل شده، بافت‌های زیر پوست را روی خارهای اندوتاین سوار می‌کند.

قرار دادن اندوتاین در زیر پوست

بسته به روش انجام اندوتاین برای لیفت ﺍبرو یا لیفت ﺍبرو و پیشانی به صورت همزمان یکی از اندوتاین های کوچک یا بزرگ انتخاب می‌شود و سپس نوبت به قراردادن اندوتاین میرسد.

اندوتاین کوچک (۳ چنگک)

اندوتاین کوچک (mini)دارای سه چنگک است که در زیر ابرو نصب می‌شود و سپس با فشارهای تنظیم شده باعث لیفت شقیقه و ابرو می‌شود.

اندوتاین بزرگ(پنج چنگک)

همانطور که میدانید اندوتاین بزرگ علاوه بر لیفت ابرو توانایی لیفت پیشانی را نیز دارد به همین دلیل تعداد چنگک‌های آن بیشتر از اندوتاین کوچک است. این اندوتاین در بخش شقیقه نصب شده و باعث لیفت ابرو و پیشانی می‌شود.

فرو بردن خارهای اندوتاین در پوست و کشیدن آن

تیغه‌های اندوتاین به شکلی طراحی شده‌اند که بدون آسیب به بافت پوست در آن فرو روند و بعد از نفوذ به پوست به ایتخوان پیوند بخورند.

زدن بخیه در محل برش

بعد از اتمام فرایند نصب اندوتاین، محل برش بخیه خورده و جراحی به پایان می‌رسد.

چه کسانی باید لیفت ابرو با اندوتاین انجام دهند؟

بسیاری از افراد هستند که می‌توانند از مزایای اندوتاین بهره ببرند، اما لیفت ابرو با اندوتاین برای افراد زیر مناسب‌تر است:

  • اغلب افرادی  با بالا رفتن سن شان دچار شل شدگی و افتادگی پوست شده اند
  • افرادی که دارای ابرو‌ها پایین آمده
  • افرادی که  ظاهر اخم کرده دارند
  • افرادی که دارای ابر‌وهای نامتقارن هستند

همه این‌ها و موارد دیگری از این قبیل مشکلات و معضلاتی هستند که افرادی که با ظاهر ابروی خود مشکل دارند از آن‌ها رنج می‌برند و روی به روش‌های زیبایی ابرو می‌آورند.

لیفت اندوسکوپیک ابرو چیست؟ هزینه آن چقدر است؟

لیفت ﺍبرو با اندوتاین چه مزایایی دارد؟ 

برای آشنایی بیشتر با جراحی لیفت  ﺍبرو با اندوتاین باید با مزایای این روش نیز آشنا شوید. برخی از مزایای لیفت ﺍبرو با اندوتاین عبارت از موارد زیر هستند:

  • ماندگاری بالا

اصلی‌ترین مزیت لیفت ﺍبرو با اندوتاین ماندگاری آن به نصبت سایر روش‌های مشابه است. این روش به نسبت سایر روش‌ها موجود احتمال بازگشت کمتری دارد.

  • جای زخم کوچک

باید بدانید اثرات جراحی لیفت ﺍبرو با اندوتاین بسیار کم است و اثرات آن بعد از گذشت چند روز به طور کامل از بین می‌روند.

  • کوتاه بودن زمان جراحی

بر اساس گفته افراد متخصص جراحی لیفت ﺍبرو با اندوتاین حداکثر دو ساعت زمان می‌برد به همین دلیل می‌توان این جراحی را یک جراحی سریع دانست.

  • کم بودن درد و ورم بعد از عمل

لیفت ﺍبرو با اندوتاین یکی از جراحی‌های مرسوم با کمترین تهاجم است که کم بودن درد و ورم بعد از عمل از نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

  • طبیعی بودن نتایج عمل

یکی دیگر از نکاتی که در جراحی لیفت ﺍبرو با اندوتاین بسیار مشهود است، طبیعی بودن نتایج جراحی است.

عمل لیفت شقیقه و مزایای آن

مراقبت‌های لازم بعد از لیفت ابرو با اندوتاین

برای آن که نتایج لیفت ابرو با اندوتاین برای شکا مقبول باشد، انجام مراقبت‌های زیر برای شما ضروری است:

  • استفاده از گن پیشانی در صورت تجویز پزشک
  • برداشت پانسمان ۴۸ساعت بعد از انجام  لیفت ابرو با اندوتاین
  • استفاده از چند بالشت در هنگام خواب
  • کاهش حرکات سر و گردن
  • استفاده از کمپرس یخ برای کاهش تورم
  • استفاده منظم از مسکن و آنتی بیوتیک‌های تجویز شده
  • استحمام بعد و شستن صورت بعد از ۳ روز

تغییرات صورت گرفته پس از لیفت ابرو با اندوتاین

طبیعی است که بعد از انجام هر گونه عمل زیبایی در طی چند هفته تورم و کبودی وجود خواهد داشت که مانع دیدن نتیجه اصلی برای فرد می‌شوند، اما بعد از اینکه زمان نقاهت تمام شد با کاهش تورم و کبودی شما می‌توانید تغییرات صورت گرفته را نسبت به قبل از انجام عمل لیفت ابرو با یکدیگر مقایسه کنید. به طور کلی تغییرات اولیه که پس از لیفت ابرو با اندوتاین صورت گرفته است در همان روز اول جراحی قابل شهود است و می‌توانید مقداری از تغییرات صورت گرفته را رویت کنید، اما به دلیل وجود تورم‌هایی که هست شما نمی‌توانید به طور کامل در مورد تغییرات خود نظر بدهید و باید ۲ تا ۳ ماه زمان لیفت ابروی شما بگذرد تا نمایان شود.

حداکثر شش ماه طول می‌کشد که اندوتاین در بدن شما جذب بشود و بعد از آن پوست و بافت‌های زیر آن دوباره به استخوان جوش می‌خورد  و باعث ثابت کردن بافت پوست خواهد شد اینجاست که شما متوجه جوانتر شدن پوست خود خواهید شد و جالب است بدانید که ماندگاری این روش بسته به ژنتیک افراد و ساختار بیولوژیکی بدن شان متفاوت است و سبک زندگی آن‌ها نیز روی ماندگاری اندوتاین تاثیر خواهد داشت و به طور معمول بیش از ۷ تا ۱۲ سال ماندگاری دارد. ممکن است که در چند ماه اولی که لیفت ابرو با اندوتاین را انجام داده‌اید دچار خارش‌های پوستی و حساسیت‌های ضعیف شده باشید، اما اصلاً جای نگرانی وجود ندارد. بهتر است با پزشک متخصص جراحی پلاستیک  مشورت کنید تا راهنمایی مناسب و بهترین تجویز را به شما بدهد. امیدوارم که با خواندن این مقاله به درک درستی در مورد لیفت ابرو با اندوتاین رسیده باشید و بتوانید نسبت و انجام آن به بهترین نحو اقدام کنید.

بهترین سن برای انجام لیفت ﺍبرو با اندوتاین کدام است؟

به طور کلی نمی‌توان سن را معیار خوبی برای انجام جراحی‌های زیبایی در نظر گرفت به همین دلیل تمامی افراد بعد از مشاهده آثار کهولت سن در چهره خود می‌توانند برای انجام لیفت ابرو با اندوتاین اقدام نمایند.با این حال  افراد در اواسط ۴۰ سالگی اغلب بهترین نتایج را  از این جراحی می گیرند.

لیفت ﺍبرو با اندوتاین چقدر ماندگاری دارد؟

میزان ماندگاری این جراحی به شرایط بیماران بستیگ دارد اما با این حال لیفت ﺍبرو با اندوتاین  بین ۱۰ تا ۱۵ سال ماندگاری خواهد داشت و جزء روشهای دائمی محسوب می شود.

سوالات متداول

1. جراحی لیفت ابرو با اندوتاین چقدر طول می کشد؟

بین 40 تا 50 دقیقه عمل لیفت ابرو با اندوتاین طول می کشد.

2. چقدر طول می کشد تا اندوتاین جذب شود؟

یک سال طول می کشد اندوتایل متصل به استخوان جذب شود.

3. لیفت ابرو با نخ ماندگار تر است یا اندوتاین؟

اندوتاین تقریبا روشی دائمی برای لیفت ابرو محسوب می شود.

دکتر مجید نداف کرمانی - فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک

دکتر مجید نداف کرمانی یکی از متخصصان زیبایی در تهران هستند که با دانش و تخصص خود می‌توانند خدمات زیبایی ویژه‌ای برای مراجعان انجام دهند. لیفت ﺍبرو با اندوتاین یکی از خدمات زیبایی است که دکتر کرمانی می‌توانند به بهترین شکل انجام آن را به عهده بگیرند.

لیفت ﺍبرو با اندوتاین چیست و چگونه انجام می شود؟لیفت ﺍبرو با اندوتاین چیست و چگونه انجام می شود؟

لیفت ﺍبرو با اندوتاین چیست و چگونه انجام می شود؟

لیفت ﺍبرو با اندوتاین چیست و چگونه انجام می شود؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۱۳۴۹۹۷

۰۲۱-۲۲۱۳۴۹۳۴

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

برای مشاوره در واتساپ و تلگرام پیغام بگذارید.

واتساپ

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

تلگرام

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

 

لیفت ﺍبرو با اندوتاین چیست و چگونه انجام می شود؟

 

جهت مشاهده نمونه های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

drnadafkermani@

لیفت ﺍبرو با اندوتاین چیست و چگونه انجام می شود؟

drnadafkermani.com

لیفت ﺍبرو با اندوتاین چیست و چگونه انجام می شود؟

سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان نهم شرقی، پلاک ۱، طبقه دوم، واحد ۱۰


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج