۱۲۵۹۰۰۵
۱۷۶۷۲
۱۷۶۷۲
پ

محتوای حمایت شده

هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو چقدر است؟

هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو یکی از دغدغه‌های کسانی است که قصد انجام این عمل زیبایی را دارند.این هزینه تحت تاثیر عوامل مختلفی است که در ادامه مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

از آن جایی که لیفت ابرو امروزه جزء یکی از اقدامات زیبایی رایج شده است، در این فرصت می خواهیم راجع به هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو بیشتر صحبت کنیم.

عوامل موثر بر هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو

برای بررسی قیمت نهایی در عمل لیفت اندوسکوپی ابرو باید به مواردی توجه داشته باشید که روی این هزینه تاثیر خواهند داشت. این عوامل شامل موارد زیر هستند:

شرایط پوست بیمار  

یکی از عواملی که می‌تواند روی قیمت نهایی عمل لیفت اندوسکوپی ابرو تاثیر داشته باشد، شرایط پوست بیمار است. بنا بر جنس پوست بیمار میزان تزریق مواد مورد نیاز در لیفت اندوسکوپی ابرو تغییر می‌کند برا همین ممکن است هزینه نهایی برای شما متفاوت با بیماران دیگر باشد.

شدت افتادگی ابرو

باید بدانید شدت افتادگی ابرو یکی از عوامل تاثرگذار روی هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو است. در صورت بالا بودن شدت افتادگی، هزینه این عمل بالاتر خواهد رفت اما در صورت خفیف بودن افتادگی هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو کاهش خواهد یافت.

نحوه اجرای جراحی

معمولا عمل لیفت اندوسکوپی ابرو با استفاده از روش‌های مختلفی انجام می‌شود. هر یک از این روش‌ها دارای هزینه جداگانه‌ای هستند که باید به آن توجه داشته باشید.

دستمزد جراح

بخشی از هزینه جراحی لیفت اندوسکوپی ابرو مربوط به دستمزد جراح است. دستمزد جراحان مختلف با تخصص‌های متفاوت، متغییر است که این دستمزدها روی هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو تاثیر خواهند داشت.

هزینه کلینیک

بجز دستمزد جراح، کلینیکی که برای انجام جراحی لیفت اندوسکوپی ابرو انتخاب می‌کنید نیز دارای هزینه جداگانه است که روی هزینه نهایی لیفت اندوسکوپی ابرو تاثیر خواهد داشت.

موقعیت جغرافیایی

منظور از تاثیر موقعیت جغرافیایی روی هزینه نهایی لیفت اندوسکوپی ابرو، موقعیت جغرافیایی کلینیکی است که برا انجام این عمل انتخاب می‌کنید. مناطق مختلف در انجام این عمل دارای اختلاف قیمت فاحشی هستند که باید به آن توجه داشته باشید.

هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو چقدر است؟

کلیه این علائم به ‌دلیل تضعیف عضلات پیشانی و افتادگی در این عضلات ایجاد می ‌شود. در این نوع جراحی، امکان ترمیم عضلات ناحیه پیشانی و ابروها نیز وجود دارد و عوامل گوناگونی بر هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو تاثیر گذار است.

عوامل گوناگونی بر هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو تاثیر گذار است. میزان و شدت افتادگی ابرو و زمان مورد نیاز  برای اصلاح آن اصلی ترین عامل است. سن بیمار و شرایط جسمانی او بر هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو تاثیر می گذارند. سنین ۳۰ تا ۶۵ سال بهترین سن برای جراحی لیفت ابرو است. انجام جراحی پلک و یا لیفت گونه هم زمان با لیفت اندوسکوپی ابرو بسیار معمول است و بر هرینه ی نهایی تاثیر می گذارد.

با گسترش دانش پزشکی تکنیک ها و روش هایی ابداع شده اند که می توان زیبایی فرد را در هر سنی ایجاد کرد. تکنیک لیفتینگ ابرو نیز یکی از این راهکار های نوین جراحی زیبایی است. در لیفت ابرو جراح با ایجاد آزاد سازی های مناسب باعث می شود ابرو در محلی بالاتر و با فرم مناسب ثابت شود. معمولا عضلات اخم، برای کاهش چین و چروک پیشانی تضعیف می شود.

هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو چقدر است؟

هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو چقدر است؟

برای مشاوره و اطلاع از هزینه جراحی پلک در کلینیک دکتر هوتن علوی همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۳۵۹۶۰۷۷۷۵

آیا هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو تحت پوشش بیمه می باشد؟

به طور کلی باید گفت  پوشش بیمه معمولا به انجام جراحی‌های زیبایی تعلق نمی‌گیرد. بنابراین مسئله از آنجایی که لیفت اندوسکوپی ابرو نوعی جراحی زیبایی به شمار می‌رود تحت پوشش بیمه نمی باشد.

جراحی لیفت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که ابرو های آن ها دارای شکل و فرم متقارن نیست، به ‌راحتی می‌ توانند از معجزه بالا بردن ابرو ها با روش اندوسکوپی استفاده کنند.
  • افرادی که دچار پتوز ابرو  هستند، می ‌توانند با استفاده از عمل آندوسکوپی ابرو ظاهر خود را بهتر کنند. پتوز ابرو ها بر اثر جاذبه و فشار های عضلانی ایجاد می شود و موجب پدیدار شدن خطوط در بافت پیشانی و ابرو می ‌شود. پوست پلک نیز ممکن است بر اثر فشار وارد شده از ناحیه پیشانی و ابرو، دچار افتادگی شود و محدودیت دید را برای فرد ایجاد ‌کند.
  • افرادی که دارای چین و چروک ‌های زیاد در ناحیه گیجگاه، پیشانی، پلک و بالای ابرو هستند، می ‌توانند با جراحی لیفت ابرو با روش آندوسکوپی تمام چروک ‌ها را رفع کنند.
  • افرادی که دچار افتادگی ابرو هستند و یا به ‌دلیل افتادگی پلک دچار کاهش میدان دید در چشم شده اند نیز، بهترین کاندیدای لیفت ابرو به حساب می آیند.

جراحی لیفت اندوسکوپی ابرو چگونه انجام می شود؟

اغلب بر اثر افزایش سن، عوامل ژنتیکی، حرکات مکرر ابروها بخصوص اخم کردن و جاذبه زمین افتادگی ابرو رخ می دهد. افتادگی ابرو باعث پف پلک بالا می شود و به همین دلیل به اشتباه افتادگی پلک هم می گویند.

در این روش برای اصلاح  افتادگی ابرو، جراح پلاستیک محل اتصال ابرو به استخوان را به روش اندوسکوپی آزاد می کند و بعد از لیفت  به میزان مناسب در محل جدید، ثابت می کند.

هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو چقدر است؟هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو چقدر است؟

با ایجاد چند برش کوچک داخل مو، لوله ی دستگاه اندوسکوپ را وارد فضای زیر پوست پیشانی می کنند تا لیفت ابرو با حداقل برش و حداقل اسیب انجام شود.

در این نوع جراحی پزشک پس از ضد عفونی کردن محل مورد نظر، با ایجاد برش‌ هایی با فاصله یک سانتی متر از خط رویش مو، کار را شروع می‌کند. بعد از ایجاد برش ‌های متعدد، به ‌وسیله یک ابزار مناسب، دسترسی به ناحیه پیشانی تا ابرو پیدا می کند. این باز شدن از داخل همان برش ‌ها ایجاد می‌ شود و هیچ آسیب سطحی روی پوست ایجاد نمی ‌کند. بعد از این مرحله، پزشک با استفاده از دستگاه آندوسکوپ و دوربین آن، فضای زیر پوست و عضلات ناحیه پیشانی و ابرو را ملاحظه می کند.

سپس با مشخص کردن هدف، توسط یک ابزار ثانویه، تغییرات مورد نیاز را در عضلات اخم کننده و محل اتصال ابرو به استخوان اعمال می کند. هنگامی که لیفت انجام شد، محل برش ‌ها مجدداً بخیه می‌ شود و به ‌وسیله پانسمان‌ های مناسب و آغشته به پماد آنتی بیوتیک پوشانده می ‌شود.

هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو چقدر است؟هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو چقدر است؟

جراحی لیفت پیشانی چیست؟

رفع افتادگی ابرو با کمک راهکار های متفاوتی قابل انجام است که یکی از این تکنیک های کاربردی لیفتینگ ابرو است. خوب است بدانید که لیفت ابرو از چندین روش مختلف انجام می شود. به عنوان مثال برای لیفت ابرو می توان انواع روش های زیر  را برای لیفت ابرو به کاربرد :

  • لیفت ابرو با نخ
  • لیفت دم ابرو با بوتاکس
  • لیفت اندوسکوپیک ابرو
  • جراحی باز لیفت ابرو
  • لیفت شقیقه

بهتر است تشخیص نوع لیفت ابرو را به دانش و مهارت و تجربه جراح زیبایی خود بسپارید. پزشک جراح پلاستیک با انجام معاینات لازم شرایط پوست شما و شدت عارضه های موجود را بررسی می کند و بهترین راهکار درمانی را برای رفع آن در نظر می گیرد.

خوب است بدانید که یکی از موارد موثر بر روی هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو، روش انجام آن است. تجربه جراحی های مختلف باعث کار آزموده شدن جراح پلاستیک می شود. همچنین دقت و مهارت جراح از جمله عوامل تاثیرگذار در نتایج حاصل از جراحی های زیبایی یا درمانی است. در نتیجه هر چه تجربه و تخصص جراح در زمینه انجام این عمل زیبایی بالاتر باشد، هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو هم بالاتر خواهد بود.

بنابراین در صورتی که قصد برطرف نمودن افتادگی ابروهای خود را دارید، بهتر است بهترین جراح را برای انجام لیفت ابرو انتخاب کنید.

هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو چقدر است؟

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

drhootanalavi@

دکتر هوتن علوی - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

  • عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران
  • دارای بورد تخصصی

خدمات

  • لیفت ابرو و پیشانی
  • جراحی زیبایی پیشانی
  • جراحی زیبایی پلک
  • لیفت صورت
  • پیکرتراشی و ابدومینوپلاستی
  • جراحی زیبایی بینی و ترمیم بینی
  • تزریق چربی، ژل و بوتاکس

هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو چقدر است؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۳۵۹۶۰۷۷۷۵

هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو چقدر است؟

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

drhootanalavi@

هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو چقدر است؟

drhootanalavi.com

هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو چقدر است؟

تهران، میدان ونک چهار راه جهان کودک، خیابان جردن کوچه صانعی، پلاک ۷، واحد ۶

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج