۱۲۰۰۶۶۶
۲۱۸۱۱
۲۱۸۱۱
پ

محتوای حمایت شده

بهترین روش تبلیغات صنعتی کدام است؟ - بررسی ۱۴ روش مختلف

کمک گرفتن از بهترین روش تبلیغات صنعتی می‌تواند به شما کمک کند که ارتباط خوبی با مشتریان خود برقرار کنید. پس بهتر است پیش از هر چیزی با بهترین روش‌ها آشنا شوید.

همان ‌طور که مطلع هستید امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تبلیغات به شکل شگفت ‌انگیزتری انجام می‌ شوند؛ بنابراین بهترین روش تبلیغات صنعتی ابزاری مهم برای ایجاد ارتباط بین مشتری و تولید ‌کننده در نظر گرفته می شود. در اصل به کمک تبلیغات صنعتی، انتقال پیام توسط رسانه‌ های مختلف تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن انجام می ‌شود؛ بدین صورت به کارگیری انواع روش ‌های تبلیغاتی به کمک اینترنت سبب می ‌شود که حوزه فعالیت شرکت مورد نظر در انجام آگهی صنعتی و تجاری پیدا کند. به بیان ساده تر تبلیغات در موفقیت کسب ‌و کار نقش بسیار مهمی ایفا می ‌نمایند؛ به ‌همین دلیل بسیاری از شرکت ‌های موجود در دنیا، آشنایی با بهترین روش های تبلیغات صنعتی را در اولویت خود قرار می ‌دهند.

بهترین روش تبلیغات صنعتی کدام است؟ - بررسی 14 روش مختلف

 

اپلیکیشن انبر تخصصی ترین وکامل ترین پایگاه اطلاعاتی کشور در حوزه ی صنایع و کسب و کارها میباشد و همچنین از این اپلیکیشن می توان به عنوان یک ابزار کاملا کاربردی که هر صنعت گر نیاز به آن دارد یاد کرد دلیل این سخن گستردگی و متنوع بودن قسمت های مختلف این اپلیکیشن میباشد که این امکان را برای یک صنعت گر ایجاد کرده که هرگونه نیازی که در کار و فعالیت خود احساس میکند را از طریق قسمت های مختلف اپ برطرف نماید.

“انبر یک ابر اپلیکیشن، در حوزه ی صنعت میباشد”

چرایی این جمله را می توان از گستردگی خدمات و فیچرهای درون این اپلیکیشن یافت.تمامی آن چیزی را که ما و تیم ما با سالها فعالیت و کسب تجربه در صنعت بدست آورده اند را در قالب اپلیکیشن انبر به بازار عرضه کرده ایم.

اپلیکیشن انبر را از لینک زیر دانلود کنید:

App.anborapp.com

بهترین روش تبلیغات صنعتی کدام است؟ - بررسی 14 روش مختلف

www.Anborapp.com

بهترین روش تبلیغات صنعتی کدام است؟ - بررسی 14 روش مختلف

در صورت هر گونه سوال با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۸۴۲۳۵۱۵

۰۹۱۲۹۳۰۷۸۶۸

منظور از تبلیغات صنعتی چیست؟

امروزه تبلیغات در حوزه و انواع مختلفی انجام می‌شود. تبلیغات صنعتی یکی از انواع تبلیغات هستند که امروزه مورد استفاده کسب و کارهای زیادی قرار می‌گیرد. در این نوع تبلیغات سوژه مد نظر شرکت‌ها و کسب‌کارهای دیگر هستند.تبلیغات صنعتی برای جذب خریدار، افزایش فروش، توسعۀ کانال‌های فروش و افزایش آگاهی از برند کمپانی استفاده می‌شود.

یکی از مسائل مهم در خصوص تبلیغات صنعتی، استفاده از خلاقیت می ‌باشد؛ بنابراین به‌ کارگیری روش ‌ها و ایده‌ های خلاقانه میزان موفقیت کسب‌ و کار را افزایش می ‌دهد؛ زیرا با در نظر گرفتن محیط کسب‌ و کار و ایجاد استارت آپ ‌های متنوع، روش ‌های تبلیغاتی سنتی همانند گذشته بر ذهن مخاطب تاثیر گذار نمی ‌باشند؛ به ‌همین دلیل اغلب شرکت ‌ها با انتخاب بهترین روش تبلیغات صنعتی و با استفاده از روش ‌های بازاریابی متنوع در تلاش هستند که میزان تاثیر گذاری بر مشتریان را افزایش دهند؛ به طوری که فروش محصولات خود را تا حد قابل‌ توجهی بالا ببرند.

دلیل اهمیت تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی به ‌صورت حرفه‌ ای به معرفی محصولات و خدمات شرکت مورد نظر اقدام کرده و در افزایش موفقیت شرکت تاثیر گذار می‌ باشد. لازم به ذکر است ارتقای تجارت یک شرکت، دلیل اهمیت تبلیغات صنعتی به شمار می ‌آید؛ به همین دلیل انتخاب بهترین روش تبلیغات صنعتی موضوع بسیار با اهمیتی در نظر گرفته می ‌شود؛ زیرا محصولات شرکت مورد نظر را به میزان بیشتری به مشتری معرفی کرده و فروش محصولات را افزایش می ‌دهد. در نظر داشته باشید برقراری ارتباط با مشاغل مختلف و تشویق آن‌ها به خرید و ایجاد رابطه طولانی ‌مدت بین فروشنده و خریدار جزو مزایای تبلیغات صنعتی محسوب می ‌شوند؛ بنابراین به شما توصیه می‌ کنیم برای رونق کسب ‌و کار خود به شرکت تبلیغاتی معتبر مراجعه کرده و پس ‌از بررسی روش ‌های مختلف به انتخاب بهترین روش تبلیغات صنعتی اقدام نمایید.

بررسی ۱۴ روش تبلیغات صنعتی

امروزه به دلیل گسترش تکنولوژی و فناوری، تبلیغات صنعتی به روش‌ های متفاوتی انجام می‌ شوند؛ به همین دلیل برخی از بهترین روش های تبلیغات صنعتی عبارتند از:

1. استفاده از بیلبورد های تبلیغاتی

امروزه در اغلب کشورهای دنیا، تبلیغات اینترنتی به عنوان جایگزین بیلبورد های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌ گیرند اما در کشور ایران، بیلبورد تبلیغاتی هنوز یکی از تأثیر گذارترین روش های تبلیغات صنعتی شناخته می‌ شود. از گذشته تا کنون طراحی بیلبورد های تبلیغاتی دست‌ خوش تحولات خاصی شده‌ است اما آشنایی با روش کاری این نوع تبلیغات، کار چندان سختی محسوب نمی ‌شود؛ بنابراین با توجه به محیط اطراف خود آگاه می‌ شوید که محل پر رفت ‌و آمد گزینه مناسبی برای نصب بیلبورد های تبلیغاتی به شمار می ‌آید؛ زیرا احتمال مواجه شدن افراد مختلف با بیلبورد های نصب ‌شده به‌ صورت روزانه افزایش یافته و جذب مشتری به میزان بالایی انجام می ‌پذیرد.

این روش را می‌توانیم یکی از هزینه‌برترین روش‌های تبلیغات صنعتی نیز بدانیم. زیرا علاوه بر صرف هزینه‌های زیاد برای طراحی بیلبوردها، هر یک از این جایگاه‌های بیلبوردی نیز به خودی خود هزینه بسیار بالایی دارند و به همین خاطر امروزه چندان پرطرفدار نیستند.

بهترین روش تبلیغات صنعتی کدام است؟ - بررسی 14 روش مختلف

2. ویدیو های تبلیغاتی

تهیه ویدیو تبلیغاتی بهترین روش تبلیغات صنعتی به شمار می ‌آید؛ زیرا به دلیل گسترش استفاده از تلفن ‌های هوشمند و اینترنت، تعداد مخاطبان ویدیو های تبلیغاتی تا حد قابل ‌توجهی افزایش یافته است؛  بنابراین این نوع تبلیغ نقش بسیار مؤثری در جذب مشتری ایفا می ‌نماید. به بیان دیگر مردم به تماشای ویدیو های تبلیغاتی علاقمند می ‌باشند؛ به همین دلیل تولید ویدیو تبلیغاتی خلاقانه در معرفی و تبلیغ برندینگ مورد نظر تاثیرگذار می‌ باشد.

این روش می‌تواند هزینه کمتری نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی داشته باشد، اما برای تبیلغات ویدیو و آماده کردن ویدیو، نیروی انسانی صرف می‌شود و به همین خاطر از دیدگاه بعضی افراد گزینه مناسبی نیست.

3. برگزاری مسابقه تلفنی

برگزاری مسابقه تلفنی که جزو بهترین روش های تبلیغات صنعتی شناخته می ‌شود، می ‌تواند کاربران بسیاری را به سوی خود جذب کند؛ زیرا این نوع مسابقات عموماً به ‌منظور رسیدن به اهداف متنوعی همچون جذب مخاطب، افزایش میزان فروش محصولات یا معرفی برند خاص انجام می ‌شوند؛ به‌ همین دلیل برگزاری آن ها عموماً با اهداف کسب‌ و کار متناسب می‌ باشد. برای مثال اگر هدف برگزاری مسابقه تلفنی افزایش میزان فروش باشد، عموماً کارت‌ های هدیه و یا کارت‌ های تخفیف ویژه تحت عنوان جایزه مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این روش هم امروزه کمتر انجام می‌شود. زیرا هزینه و نیروی انسانی مورد نیاز برای انجام شدن آن زیاد است و روش‌های تبلیغاتی اینترنتی و کمک گرفتن از اپلیکیشن‌های تبلیغاتی امروزه بیشتر مورد تایید است.

4. استفاده از شبکه های اجتماعی

بهترین روش تبلیغات صنعتی باید در سطح دستگاه ‌های کوچک و قابل ‌حمل که به اینترنت اتصال دارند انجام شود؛ زیرا به وسیله این دستگاه ‌ها و به کمک شبکه‌ های اجتماعی میزان علاقه کاربر به برند مورد نظر افزایش می ‌یابد. لازم به ذکر است در حین انجام این نوع تبلیغ باید دقت و توجه زیادی به کار گرفته شود؛ زیرا این امکان وجود دارد که هر نوع بی ‌برنامگی و تبلیغات انبوه نتیجه برعکس را به ارمغان آورد.

شبکه ‌های اجتماعی یکی از بهترین روش‌ های تبلیغات صنعتی برای جذب مشتری در نظر گرفته می ‌شوند؛ زیرا کم‌ هزینه بودن این روش تبلیغاتی، امکان معرفی بهتر کسب ‌و کار را فراهم می ‌نماید اما این احتمال وجود دارد به دلیل پیشرفته شدن تکنولوژی میزان رقیبان شما افزایش پیدا کند؛ به‌ همین دلیل به‌ منظور بهتر دیده شدن تبلیغ باید به‌ صورت کاملاً حرفه ‌ای عمل کرد. توجه فرمایید در انتخاب بهترین روش تبلیغات  صنعتی حتما به متخصص این کار مراجعه نمایید تا محتوای تولید شده برای تبلیغ مفید و مؤثر ارائه شود. در نظر داشته باشید محتوای ارائه ‌شده می ‌تواند به ‌صورت متن، ویدئو و حتی ترکیبی از متن و ویدیو را شامل شود.

این روش طرفداران بسیار زیادی دارد و این روزها کارآمدتر است اما برای نتیجه گرفتن از تبلیغات و تبلیغات مثبت ممکن است به طراحی‌ها و ویدیوهای متفاوتی نیاز باشد تا بتواند توجه کاربر در شبکه‌ جتماعی را جذب کند. همین موضوع سبب می‌شود هزینه و نیروی انسانی مورد نیاز در این روش نیز بیشتر باشد.

5. استفاده از وبلاگ و به ‌کارگیری محتوای نوشتاری

این روش یکی از معروف ‌ترین، بهترین و درعین ‌حال مؤثرترین روش ‌های تبلیغات صنعتی در جهان شناخته می ‌شود البته به شرطی که محتوای نوشتاری کاملاً مفید و معتبر باشد؛ زیرا محتوای نامطلوب علاوه ‌بر لطمه زدن به اعتبار می‌ تواند نتیجه ناخوشایندی نیز به‌ همراه داشته باشد. برای استفاده از وبلاگ‌ها برای تبلیغات محتوایی، شما به نیروی نویسنده، نیروی ویراستار متن و نیروی منتشر کننده محتوا در وبلاگ نیاز دارد. نیاز به تعداد زیاد نیروی انسانی و در نتیجه صرف هزینه بیشتر می‌تواند بسیاری از افراد را از انجام این شیوه تبلیغات منصرف کند.

بهترین روش تبلیغات صنعتی کدام است؟ - بررسی 14 روش مختلف

6.بازاریابی حضوری (مستقیم)

بازاریابی حضوری یکی از روش‌های کلاسیک تبلیغات است که امروزه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرو برای استفاده از این روش باید از افراد متخصص و خحرفه‌ای استفاده شود. افرادی که قدرت جذب بالا و اطلاعات کافی در رابطه با برند داشته باشند و بتوانند افراد را از به خوبی اقنا کنند.

7. تبلیغات تلویزیونی

با وجود شبکه‌های مجازی امروزه تلویزیون مخاطبان سابق خود را از دست داده اما با این وجود تبلیغات تلوزیون نقش بسیار مهمی در تبلیغات صنعتی دارند. البته باید بدانید تبلیغات تلویزیونی دارای هزینه‌های بالا و هماهنگی دشوار هستند اما با این وجود نمی‌تواند از بازخورد آن‌ها چشم پوشی کرد.

8. ثبت آگهی در وب سایت‌های مرجع آگهی

با گسترش اینترنت و به طبع گسترش وب‌ سایت‌های تبلیغاتی، ثبت آگهی در در وب سایت‌های مرجع آگهی یکی از ساده‌ترین انواع تبلیغات صنعتی به شمار می‌روند. این تبلیغات معمولا با هزینه کمتری انجام می‌شوند اما دارای بازخورد نسبتا خوبی هستند.

9. ارسال پیامک تبلیغاتی

حتما شما نیز تا کنون شاهد پیامک‌های تبلیغاتی از اپراتورهای مختلف بوده‌اید. این پیامک‌ها به شکل انبوه به شماره‌های زیادی ارسال می‌شوند و بازدید خود را به این شکل گسترش میدهند.

بهترین روش تبلیغات صنعتی کدام است؟ - بررسی 14 روش مختلف

10. داشتن وب سایت و تبلیغ در آن

سایت یک ب سایت تبلیغاتی از دیگر روش‌های تبلیغات صنعتی به شمار می‌رود. در این روش شما با ساخت وب سایتی اختصاصی می‌توانید تبلیغات خود را گسترش داده و خریدو و فروش خود را چند برابر کنید.

11. شرکت در نمایشگاه های تجاری

برندهای بزرگ برای معرفی محصول یا خدمات خود شرکت در نمایشگاه تجاری را فراموش نمی‌کنند. این نمایشگاه‌ها بستری مفید برای کسب و کارهای زیاد هستند که با معرفی مشتری‌های قطعی می‌توانند برای انواع کسب و کارها مفید باشند.

بهترین روش تبلیغات صنعتی کدام است؟ - بررسی 14 روش مختلف

12. تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یکی دیگر از انواع تبلیغات مجازی است. در تبلیغ کلیکلی با استفاده از بازدید مخاطبان حاضر در فضای مجازی و تعداد کلیک ، تبلیغات به شکل غیر مستقیم انجام می‌شود.که انواع آن عبارتند از:

  • پوش نوتیفیکیشن
  • تبلیغ در گوگل
  •  ریتارگتینگ
  • تبلیغ بنری

۱۳. تبلیغات چاپی در مجلات و روزنامه های اقتصادی

یکی دیگر از روش‌های کاتسیک برای تبلیغات،  تبلیغات چاپی در مجلات و روزنامه اقتصادی است. در این نوع تبلیغات آمار مشخصی از بازدهی تبلیغات ارائه نمی‌شود اما با این حال نمی‌توان میزان بازدهی این نوع تبلیغات را صفر اعلام کرد.

بهترین روش تبلیغات صنعتی کدام است؟ - بررسی 14 روش مختلف

14. تبلیغ صنعتی از طریق ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ روشی مدرن در تبلیغات صنعتی به شمار می‌روند. با افرایش کاربران در فضای مجازی و اینترنت، میزان بازدهی این نوع تبلیغات نیز روز به روز در حال افزایش است.

بهترین روش تبلیغات صنعتی کدام است؟

همان طور که اشاره کردیم، بسیاری از روش‌های گفته شده هزینه‌بر هستند و نیاز به نیروی انسانی متخصص دارند. برای انجام 0 تا 100 این تبلیغات، اپلیکیشن انبر بهترین انتخاب برای شماست. اپلیکیشن انبر حضور موثری در بستر تبلیغات دارد و شما به عنوان یک عضو این اپلیکیشن پر کاربرد می‌توانید در این بسترها دیده شوید.

اجرای بهترین روش تبلیغات صنعتی

همان ‌طور که قبلاً ذکر کردیم بدون انجام تبلیغات موثر امکان موفقیت کسب‌ و کار کاهش می ‌یابد؛ به ‌همین دلیل بهترین روش های تبلیغات صنعتی زمانی به عالی ترین شکل ممکن انجام می ‌شوند که تمامی نکات زیر به ‌درستی رعایت شوند:

نکته اول - در نظر گرفتن اندازه کسب ‌و کار

در نظر گرفتن اندازه کسب ‌و کار: در نظر داشته باشید یک سوپر مارکت فعال و یک کارخانه بزرگ، هر دو کسب و کار مختص به خود را دارا می ‌باشند اما اندازه و سبک هر کدام با یکدیگر تفاوت دارد؛ به همین دلیل ابتدا باید به در نظر گرفتن اندازه کسب ‌و کار اقدام نمایید تا متناسب با اندازه‌ گیری ‌های انجام‌ شده، فعالیت خود را آغاز کنید.

تحت عنوان مثال برای اغلب کسب ‌و کارهای کوچک همانند کتاب‌ فروشی ها، فروشگاه ها و.... روش‌ های فیزیکی و سنتی همانند پخش تراکت و بروشور مؤثرتر عمل می‌ کنند اما در عوض برای کسب ‌و کارهای بزرگ و متوسط عموماً به تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی نیاز می‌ باشد. لازم به ذکر است بی ‌توجهی به اندازه‌ کسب و کار در اجرای تبلیغات، نتیجه نامطلوبی را به ارمغان می‌ آورد. برای اجرای تبلیغات موثر می ‌توانید اندازه کسب ‌و کار خود را به سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ بخش ‌بندی کنید. توجه فرمایید عمده تبلیغات ارائه شده دسته های کوچک و متوسط را شامل می شوند؛ به‌ همین دلیل به انتخاب روش ‌های پرهزینه نیازی نمی ‌باشد.

نکته دوم - شناختن مشتری

شناختن مشتری: به ‌منظور انجام تبلیغات مؤثر، شناختن مشتری و آشنایی با ویژگی‌ های وی موضوع بسیار با اهمیتی در نظر گرفته می شوند؛ زیرا هر گروه از مشتری به ‌طور عمده ویژگی‌ های تجاری، اجتماعی و اقتصادی مختص به خود را دارا می ‌باشد. تحت عنوان مثال مشتری محصول لوکس و گران‌ قیمت به روش‌ های تبلیغاتی خاصی نیاز دارد؛ به‌ همین دلیل این امکان وجود دارد که تبلیغات اینترنتی جزو بهترین روش تبلیغات صنعتی برای این محصول انتخاب شود. همچنین برای تبلیغ فروشگاهی که اغلب مشتریان آن بانوان می ‌باشند، توجه به زیبایی و خلاقیت در اولویت قرار می ‌گیرد. لازم به ذکر است شناختن ویژگی ‌های تحصیلی، جغرافیایی و علایق مشتری در انتخاب بهترین روش های تبلیغات صنعتی و اجرای آن ها بسیار با اهمیت می‌ باشند.

نکته سوم - مانور بر روی مزایای کسب و کار

بیان کردن مزایای کسب و کار باعث ایجاد نگاهی شفاف در مشتری می‌شود. هرچه مزایا یک کسب و کار بیشتر باشد، تلیغات می‌تواند به صورت گسترده‌تری انجام شده و نتایج آن به بهترین شکل ارائه شود.

نکته چهارم – بررسی عملکرد تبلیغات در طول زمان

بدون آنالیز کردن عملکرد تبلیغات در طول زمان نمیتوان متوجه درست بودن مسیر بازاریابی بود. بسیاری از متخصصان معتقد هستن بررسی عملکرد تبلیغات در طول زمان می‌تواند مسیر شما برای رونق کسب و کار را روشن‌تر کند و در صورت نیاز راه‌ حل‌های جدیدی به شما ارائه دهد.

اپلیکیشن انبر، حامی صنایع کوچک

اپلیکیشن انبر تخصصی ترین وکامل ترین پایگاه اطلاعاتی کشور در حوزه ی صنایع و کسب و کارها میباشد و همچنین از این اپلیکیشن می توان به عنوان یک ابزار کاملا کاربردی که هر صنعت گر نیاز به آن دارد یاد کرد دلیل این سخن گستردگی و متنوع بودن قسمت های مختلف این اپلیکیشن میباشد که این امکان را برای یک صنعت گر ایجاد کرده که هرگونه نیازی که در کار و فعالیت خود احساس میکند را از طریق قسمت های مختلف اپ برطرف نماید.

“انبر یک ابر اپلیکیشن، در حوزه ی صنعت میباشد”

چرایی این جمله را می توان از گستردگی خدمات و فیچرهای درون این اپلیکیشن یافت.تمامی آن چیزی را که ما و تیم ما با سالها فعالیت و کسب تجربه در صنعت بدست آورده اند را در قالب اپلیکیشن انبر به بازار عرضه کرده ایم.

اپلیکیشن انبر را از لینک زیر دانلود کنید:

App.anborapp.com

بهترین روش تبلیغات صنعتی کدام است؟ - بررسی 14 روش مختلف

www.Anborapp.com

بهترین روش تبلیغات صنعتی کدام است؟ - بررسی 14 روش مختلف

در صورت هر گونه سوال با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۸۴۲۳۵۱۵

۰۹۱۲۹۳۰۷۸۶۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج