۱۲۰۸۶۱۱
۹۲۰۰۵
۹۲۰۰۵
پ

محتوای حمایت‌شده

مراحل قدم به قدم کراتین مو چیست؟ آموزش صفر تا صد

بهترین کراتین مو با مواد باکیفیت در تهران توسط افراد متخصص و موسسه های مجهز در حال انجام است. علاقه مندان می توانند در صورت نیاز به این سالن ها یا کلینیک های زیبایی مراجعه کنند.

بهترین کراتین مو با مواد باکیفیت در تهران هم اکنون تحت نظر افراد متخصص در تخصصی ترین سالن با تمام امکانات انجام می شود‌ شما هم قصد انجام کراتینه مو دارید؟ درباره مزیت های انجام کراتینه مو تا چه حد اطلاعات دارید؟ موها، یکی از مهمترین قسمت های بدن هستند که روزی زیبایی تاثیر بسیار زیادی دارند. بسیاری از افراد دارای موهای وز وزی و بسیار فر بوده و از این حالت وارفتگی موهای خود احساس خوشایندی ندارند‌. امروزه با پیشرفت علم پزشکی و البته صنعت ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی از انواع روش ها و محصولات متنوع برای رفع چنین مشکلاتی استفاده می کنند‌. کراتینه مو نیز یکی از همین روش های مدرنی است که از آن به منظور صاف کردن موها استفاده می کنند. این روش دارای مزیت ها و البته مراقبت های بعد انجام کراتینه است که در ادامه توضیحات بیشتری درباره آن ارائه خواهیم داد.

مراحل قدم به قدم کراتین مو چیست؟ آموزش صفر تا صد

برای کراتینه مو در سالن زیبایی آدرینا همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۰۷۵۸۳۴

کراتین چیست؟

قبل از اقدام به کراتین مو بهتر است بدانیم که کراتین چیست؟به طور کلی کراتین مو روش برای احیا و صاف کردن مو است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. باید گفت کراتین در واقع نوعی پروئین است که در موهای همه افراد وجود دارد.این پروئین عامل اصلی لطافت و لخت شدن مو می‌باشد و کمبود آن می‌تواند فرم موهای شما را دچار آشفتگی و به‌هم ریختگی کند.انجام کراتینه  اضافه کردن این پروئین به موهاست تا موها را از حالت فرشدگی و وز بودن خارج کند سلامتی و زیبایی مو را بازگرداند.

اهمیت انجام کراتینه مو

همه ما انسان ها دارای سلیقه های متفاوتی هستیم و به از روی همین سلیقه طاهر خود را نیز می آراییم. بسیاری از افراد دارای موهای فر و مجعّد دار هستند که از این حالت موهای خود رضایت ندارند؛ اما بالعکس بسیاری از افراد عاشق چنین موهایی می باشند. اما مشکل بهم ریختگی و وارفتگی بیش از حد چنین موهایی است و همچنین بسیاری از موها که به مرور آسیب دیده و شکننده شده اند. برای رفع چنین حالتی روش های بسیار زیادی شاید به شما پیشنهاد شود که اغلب آن ها به موها آسیب می زنند و برخی هم بسیار زمان بر هستند. اما کراتینه مو، یک روش کاملا جدید و بسیار تاثیرگذار است که خود شامل انواع روش های مختلفی می شود. در این روش موها توسط کراتینه تغذیه خواهند شد و این تغذیه نیز با استفاده مواد مخصوص صورت می گیرد.

احیای مو به روش کراتینه به منظور درمان موهای آسیب دیده انجام می شود که نتیجه آن صاف و ابریشمی شدن موها خواهد بود. کراتین خود یک نوع ویتامین است که در موی تمام انسان ها و حیوانات یافت می شود و همین ویتامین باعث صاف شدن موها و خوش حالتی آن ها خواهد شد. در روش کراتینه نیز با کمک همین ماده کراتین و عمل کراتینه موها نرم و خوش حالت می شوند. اگر دارای موهای بسیار نرم و خوش حالتی هستید قطعا کراتینه موهای شما زیاد است و در صورتی که موهای مجعد و فر فری دارید بی شک کراتینه موهای شما بسیار کم می باشد. روش کراتینه موثر ترین و تنها روشی است که تاثیرگذاری آن زیاد بوده و موها را به ساده ترین و زیباترین شکل ممکن برق و خوش حالت می کند؛ اما باید در یک مرکز زیبایی معتبر و توسط شخص ماهری انجام شود. این مجموعه نیز به عنوان بهترین کراتین مو با مواد باکیفیت در تهران میزبان پاسخگویی شما مشتریان گرامی می باشد.

همه‌ی ما خوب می‌دانیم که هر اقدامی در جهت زیبایی دارای محدودیت‌هایی است که قبل از اقدام باید با آن‌ها آشنا شویم.یکی از محدودیت‌های کراتین کردن مو ،مضرات آن برای خانم‌های باردار است.بیشتر متخصصان معتقد هستند که مواد موجود در کراتین ممکن است برای مادر و فرزند آسیب‌زا باشد برای همین بهتر است خانم‌های باردار از انجام کراتین مو خودداری کنند.

مراحل قدم به قدم کراتین مو چیست؟ آموزش صفر تا صد

مراحل کراتینه کردن مو

کراتین مو شامل مراحلی با تجهیزات مخصوص است که در صورت رعایت نشدن هر یک از این مراحل، ممکن است شاهد آسیب جدی به موهای خود باشید.مراحل کراتین مو باید به ترتیب و اندازه مناسب با توجه به نوع و جنس موهای شما انجام شود تا علاوه بر نتیجه‌ی مورد قبول، سلامت موهای شما نیز تضمین شود.در ادامه به نحوه کراتین کردن مو می‌پردازیم.

شستن مو با شامپو

تمیز بودن موها قبل از انجام تغییرات بر روی آن، می‌تواند نتیجه را بهتر کند.در کراتینه مو نیز این قائدهه وجود دارد برای همین باید قبل از انجام هر عملی روی موها،آن‌ها با شامپوی مناسب بشویید.شامپو نمره یک،شامپوی پیشنهادی برای شست و شوی موها قبل از کراتین است.این شامپو مخصوص شست و شوی موها قبل از کراتین ساخته شده و نتیجه کراتین را بهتر می‌کند.

هیدروژن رسانی به مو

با استفاده از دستگاه ماکرومیست و یا تفنگ های نانو استیم می‌توان به موها هیدروژن رسانی کرد.هیدروژن رسانی قبل و بعد از کراتین مو باعث می‌شود تاثیر مواد کراتین روی موها بیشتر شود و نتیجه بهتر باشد.

خشک کردن مو

قبل از استفاده از مواد کراتین بهتر است موها خود را با سشوار مو خشک کنید.خشک کردن موها نباید به صورت کامل صورت بگیرد و باید میزان کمی از رطوبت روی موها باقی بماند. برای این مرحله می‌توانید از دستگاه  رطوبت سنج مو استفاده کنید.

تقسیم بندی مو

 تقسیم بندی موها یکی از اصلی‌ترین نکاتی است که در میزان تاثیر مواد کراتین تاثیر زیادی دارد.تقسیم موها به صورت دسته‌های نازک از قسمت زیرین مو تا بالا اطمینان شما نسبت به رسید موارد به همه‌ی قسمت‌های مو را تامین می‌کند و باعث یکدستی موها می‌شود.

مطالعه دستورالمعل سازنده محصول

مطالعه دستورالمعل سازنده محصول را به هیچ عنوان فراموش نکنید.در صورت مطالعه نکردن دستورالعمل ممکن است به موهای خود آسب جدی وارد کنید.

گذاشتن مواد کراتینه روی مو

بالاخره نوبت به مهم‌ترین بخش کراتین مو رسیدیم.در موادگذاری باید دقت داشته باشید که موهایتان رو به گونه ای به مواد آغشته کنید که هیچ تار مویی خشک نماند.در صورت خشک ماند برخی از قسمت‌های مو، یکدستی در موهای شما از بین خواهد رفت.

فرصت دادن به مو برای جذب مواد کراتینه

بعد از اتمام کامل موادگذاری،بین 40 تا 50 دقییه به موهای خود فرصت دهید تا مواد کراتین را به خوبی به خود جذب کنند.مدت زمان جذب شدن مواد کراتین به موها نه باید بیشتر از میزان ذکر شده باشد چرا که احتمال آسیب رسیدن به موها افزایش پیدا می‌کند.

براشینگ مو با سشوار

بعد از جذب شدن مواد کراتین به موها به مرحله براشینک می‌رسیم.میزان حرارت تعیین شده برای براشینگ کردن با سشوار به مواد مورد استفاده شما بستگی دارد پس بهتر است به آن توجه داشته باشید.

مرحله مهم کراتینه مو: اتو کشی مو

 مهمترین مرحله یعنی گام اتو کشی است که باید حتما از اتوی سرامیک استفاده شود. درجه حرارت اتو در تاثیرگذاری آن بسیار موثر است و معمولا هم این درجه حرارت روی 230 درجه تنظیم خواهد شد. پس از تقسیم بندی مجدد موها، ز پشت سر به آرامی دسته های نازکی از موها را برداشته و به آرامی اتو می کنند. مرحله اتو کشیدن بسیار مهم و قابل توجه است و تخصص و مهارت خاص خود را می طلبد. چنانچه حرارت اتو بیش از اندازه زیاد و یا کم باشد، هیچ تاثیر روی موها نداشته و یا حتی می تواند به بافت مو نیز آسیب برساند. به دلیل همین حساسیت کار است که باید کراتینه را در سالن های تخصصی زیر نظر بهترین افراد دانش آموخته انجام داد. بهترین کراتین مو با مواد باکیفیت در تهران توسط کادری بسیاری حرفه ای در حال انجام است؛ پس از این فرصت های طلایی به نحو احسنت استفاده نمایید.

قرنطینه کردن مو

میزان قرنطینه کردن مو در محصولات مختلف متفاوت است.بسیاری از متخصصان بر این باورند که بهتر است برای نتیجه بهتر کراتین مو تا 3 روز موهای خود را نشوئید. پس از اتمام این مدت باید موها با شامپو بدون سولفات شسته شود.

مراحل قدم به قدم کراتین مو چیست؟ آموزش صفر تا صد

چگونگی انجام بهترین کراتین مو با مواد باکیفیت در تهران

کراتین مو یک روش نوین و مناسب است که جهت خوش حالت کردن و یا صافی موها از آن استفاده می کنند. کراتین خود یک نوع پروتئین محسوب می شود که به صورت ژنتیکی در ناخن و موهای ما انسان ها وجود دارد. کراتین را می توان یک نوع محافظ برشمرد که در سلامتی ناخن ها و مو بسیار تاثیرگذار است و معمولا در اطراف ساقه مو از آن محافظت می کند‌. این پروتئین به شادابی موها کمک کرده و باعث جوانی و صاف بودن مو می شود. اگرچه موهای بسیاری از افراد از بعد تولید فرفری و مجعددار است؛ اما به مرور زمان نیز ممکن تحت شرایط مختلفی نظیر: استفاده از انواع شامپوهای شیمیایی، رنگ و دکلره بیش از حد، شرایط آب و هوایی بسیار بد، برخی از بیماری ها و... در از بین بردن موها تاثیر دارند. این افراد با روش کراتینه مو اقدام به صافی و درخشان کردن موهای خود می کنند.

اما روش کراتینه چگونه انجام می شود؟ ابتدا باید گفت که امروزه افراد بسیار زیادی بدون تخصص کامل اقدام به کراتینه مو می کنند و این قطعا به موهای شما آسیب می رساند؛ حال بسیاری از افراد گمان دارند که روش کراتین خود ضرر دارد. در گام نخست شما باید یک مرکز معتبر با کادری توانمند را برای کراتین کردن موهای خود انتخاب نمایید‌. بهترین کراتین مو با مواد باکیفیت در تهران پیشنهاد ما به شماست که شهرت آن بهترین تضمین برای داشتن کیفیت مطلوب می باشد. کراتین از یک ترکیب با حرارت مناسب، پیوندهای نامنظم موها را شکسته و در نتیجه باعث صافی موهای شما می شود. در سالن ابتدا موها را شستشو می دهند و پس از تمیز کردن و شستن مو اقدام به صاف کردن آن می کنند‌.

مراحل قدم به قدم کراتین مو چیست؟ آموزش صفر تا صد

دوام کراتینه مو چقدر است؟

میزان دوام کراتین مو یکی از رایج‌ترین سوالات مخاطبان است که به نوع مواد کراتین بستگی دارد.بسیاری بر این باورند که میزان دوام کراتین مو به طور معمول 4تا6 ماه است اما نمی‌توان گفت بعد از گذشت 6 ماه موهای شما به طور کامل به حالت اولیه خود بازمی‌گردد.

سالن زیبایی آدرینا

سالن زیبایی آدرینا یک سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه در غرب شهر تهران واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی شهرداری منطقه ۵، بین حسن آباد و عقیل، مجتمع اداری نگین، طبقه ۴ ، واحد ۱۵ می باشد. آرایشگاه زنانه آدرینا از سال ۱۳۸۵ تاسیس و تا کنون افتخار این را داشته که در خدمت شما عزیزان در منطقه ۲ و همچنین کل تهران باشد و خدمات خود را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد. لازم به ذکر است که سالن زیبایی آدرینا دارای مجوز رسمی از اتحادیه آرایشگران می باشد و تمامی نرخ های خدمات در این سالن نرخ های مصوب از سوی اتحادیه می باشند. سالن زیبایی آدرینا دارای محیطی آرام، مناسب و بهداشتی می باشد که همین امر باعث تفاوت این سالن قدرتمند با بقیه سالن های زیبایی شده است زیرا که بهداشت و محیطی مناسب ، همیشه برای سالن زیبایی آدرینا در اولویت می باشد.

خدمات

  • فیتو کراتین، هیدروژن تراپی، رنگ و لایت
  • گریم تخصصی عروس
  • شینیون و براشینگ حرفه ای
  • خدمات تخصصی اکستنشن مژه
  • فشیال و پاکسازی پوست
  • قرینه سازی ابرو
  • خدمات تخصصی تراپی مو و صافی

مراحل قدم به قدم کراتین مو چیست؟ آموزش صفر تا صد

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۰۷۵۸۳۴

مراحل قدم به قدم کراتین مو چیست؟ آموزش صفر تا صد

برای دیدن نمونه کارها وارد اینستاگرام شوید.

@adrina.beauty.saloon

مراحل قدم به قدم کراتین مو چیست؟ آموزش صفر تا صد

خیابان آیت الله کاشانی، روبروی شهرداری منطقه ۵، بین حسن آباد و عقیل، مجتمع اداری نگین، طبقه ۴، واحد ۱۵

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج