۱۲۳۹۴۷۵
۱۹۲۴
۱۹۲۴
پ

بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران + معرفی خدمات

کراتینه مو غرب تهران در بهترین مرکز تخصصی مو با توجه به کیفیت کار، مواد و رضایت مشتریان تعیین می‌شود. در این مطلب با ویژگی های آن آشنا شوید.

از آن جایی که این روزها کراتینه کردن موها در بین بانوان بسیار رایج شده است، در این فرصت می خواهیم یکی از بهترین مراکز انجام کراتینه مو در غرب تهران را به عزیزان معرفی کنیم.تقریباً همه افراد دنیا بر این باور اعتقاد دارند که داشتن موهایی صاف و درخشنده و براق یکی از ملاک های زیبایی در بانوان است. به ویژه برای افرادی که موهای وز و فری دارند، صاف بودن موها یکی از دغدغه های آن ها به شمار می آید. مرکز کراتینه مو در غرب تهران یکی از آن مراکزی است که می تواند موهای شما را با زیبایی هر چه تمام تر صاف و درخشنده و براق کند.خوب است بدانید که کراتین پروتئین اصلی موجود در پوست، مو و ناخن است که باعث حفاظت مو است و از شکنندگی آن جلوگیری می کند. علاوه بر آن کراتین مسئول فعالیت های حیاتی سلول از قبیل تولید پروتئین است و به همین علت شادابی و درخشندگی موها را به ارمغان می آورد. بنابراین زمان هایی که میزان این ماده بر اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب مستقیم، مواد شیمیایی مانند رنگ مو، در پوست و مو کم شود، موها شادابی خود را از دست می دهند و به اصطلاح وز و زبر می شوند.

بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران + معرفی خدمات

کراتینه کردن مو چیست؟

کراتین نوعی پروتئین طبیعی در بدن است که به طور طبیعی در موها وجود دارد و باعث صافی مو می شود اگر میزان کراتین مو کم باشد آن ها کدر،وز و زبر دیده می شوند.در چند سال اخیر کراتینه مو برای ترمیم موهای آسیب دیده و زبر مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع در این روش، کراتین مورد نیاز موها به صورت مصنوعی و با مواد شیمیایی ساخته می شود و برای ترمیم مو به کار می رود. البته لازم به ذکر است که کراتینه مو به دو روش برزیلی و احیایی انجام می شود و دائمی نیست. به این معنی که پس از مدتی مو، شفافیت و صافی خود را از دست داده و نیاز به ترمیم دوباره کراتینه است.

ویژگی های بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران

بسیاری از افراد در آرزوی داشتن موهای لخت و براق هستند، امروزه عوامل مختلفی وجود دارد که باعث آسیب به موها می شوند و نتایج این آسیب ها خشکی، وز شدن و ضعیف شدن تارهای مو می باشد.عواملی مثل آلودگی، استفاده از وسایل حرارتی حالت دهنده مانند اتومو و سشوار، استفاده بیش از حد از رنگ و دکلره. 
بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران از فرمول و ترکیب ویژه ای برای هر نوع مویی استفاده می کند و ترکیبات آن ها کاملاً سالم و ایمن است و مواد شیمیایی مصرفی آن ها تا حد امکان از کم عوا ترین مواد انتخاب می شوند. بنابراین هنگام انجام کراتینه مو در غرب تهران می توانید خاطری آسوده داشته باشید و عوارض جانبی کمتری را تجربه خواهید کرد.در اینجا میخواهیم به ویژگی های بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران بپردازیم:

  • تخصص و مهارت

به دلیل تخصصی بودن کار کراتین مو از جمله نحوه اتوکشی موها، تشخیص مواد کراتین خوب برای مو و میزان استفاده از مواد باید با دقت بیشتری برای مرکزی که برای انجام اینکار انتخاب می کنیم داشته باشیم زیرا انجام غلط هر کدام از اینها ضرر های جبران ناپذیری به موها وارد می کند.برای انتخاب کراتین،جنس مو باید مورد بررسی قرار گیرد.

  • ​مجوز سازمان بهداشت​

یکی از ملزومات مرکز کراتینه خوب برای انجام خدمات کراتین داشتن مجوز سازمان بهداشت است.قبل از مراجعه به مرکز کراتینه مو، از مناسب بودن آن مرکز مطمئن شوید زیرا ممکن است آسیب های جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد .همچنین ،تنها به این علت که دوست یا همکار شما نتیجه مطلوبی را از این روش گرفته است، اکتفا نکنید و بدانید که شرط اول برای کراتینه مو، داشتن موهایی فر یا وز است

  • مواد با کیفیت

با ​انتخاب مواد با کیفیت می توانید ماندگاری بالای کراتین موی خود را تضمین کنید بسیاری از مواد نامرغوب بعد از مدتی از بین رفته و به ترمیم آسیب دیدگی موها کمک نمی کند.بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران از فرمول و ترکیب ویژه ای برای هر نوع مویی استفاده می کند و ترکیبات آن ها کاملاً سالم و ایمن است و مواد شیمیایی مصرفی آن ها تا حد امکان از کم عوارض ترین مواد انتخاب می شوند. بنابراین هنگام انجام کراتینه مو در غرب تهران می توانید خاطری آسوده داشته باشید و عوارض جانبی کمتری را تجربه خواهید کرد.

  • امکانات کافی

نکته قابل توجه آن است که باید بدانید، مرکزی که برای انجام خدمات کراتین انتخاب می کنید از امکانات کافی برخودار باشد. و از یک برند معتبر و مناسب برای انجام خدمات کراتین شما استفاده کنند زیرا در غیر اینصورت ممکن است باعث بروز حساسیت و عوارض جانبی در پوست ومو شود. 

 

بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران + معرفی خدمات

مراحل کراتینه مو در بهترین مرکز غرب تهران

به صورت معمول فرایند کراتینه مو، ۲ تا ۳ ساعت زمان می‌ برد. اما بهتر است برای احتیاط بیشتر، مراقبت های قبل و بعد از کراتینه را انجام دهیم. به علاوه باید توجه داشته باشید که کراتینه مو یک فرایند شیمیایی است و در هر صورت با طبیعت پوست و مو در تضاد است و ممکن است عوارض ناخواسته و نامطلوبی را نیز داشته باشد.در هر صورت چنان چه کراتینه مو را برای لخت کردن موهای خود انتخاب کرده اید، به منظور به حداقل رساندن عوارض آن بهتر است مراقبت های قبل و بعد از کراتینه را مطابق دستور آرایشگر خود انجام دهید. با این وجود در بهترین حالت موهای شما با یک روش تهاجمی صاف شده است و ممکن است عواقب خود را در پی داشته باشد.روش کراتینه مو در غرب تهران، زمان بر است. بنابراین روزی را انتخاب کنید که وقت کافی برای انجام آن داشته باشید.

  • در ابتدا موهای خود را با شامپو بشویید و کاملاً خشک کنید.

  • دقت کنید که نرم کننده به موها نزنید.

  • سپس مواد کراتینه روی موهای شما ریخته می شود.

  • بنا به دستورالعمل آرایشگر خود ۲۰ الی ۵۰ دقیقه باید زمان بدهید تا محلول کراتینه اثر کند.

  • پس از گذشت زمان مورد نظر موهای شما شسته و خشک می شود.

بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران + معرفی خدمات

مزایای کراتینه مو در بهترین مرکز غرب تهران

  • صاف شدن موهای فر

  • براق و درخشندگی موها

  • ترمیم موهای آسیب دیده

  • افزایش کیفیت مو

مراقبت های بعد از کراتینه مو

  • موهای خود را خشک نگه دارید

  • موهای خود را باز بگذارید

  • از شامپو و نرم کننده بدون سولفات استفاده کنید

  • از رو بالشی ابریشمی استفاده کنید

  • پس از کراتینه موهای خود را کمتر بشویید

خدمات تخصصی بهترین مرکز کراتینه مو درغرب تهران

معمولاً شامپو های ویژه ای برای بعد از انجام کراتینه مو وجود دارد که آرایشگر با توجه به ویژگی های خاص موی شما پیشنهاد می کند. علاوه بر آن ممکن است شما پس از انجام کراتینه مو تا چهل و هشت ساعت مجاز نباشید که موهای خود را بشویید یا آن ها را ببندید. بنابراین این مورد را هم در نظر داشته باشید که ممکن است تا 48 ساعت پس از کراتینه مو نتوانید استحمام کنید یا دوش بگیرید.

بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران + معرفی خدمات

 نکته قابل توجه آن است که باید بدانید، تا زمانی که اثر کراتینه روی موها باقی است، بخار های فرمالدهید می توانند با برخورد حرارت سشوار یا اتوی مو از موهای شما بلند شوند و به بینی شما و بدن شما وارد شوند. مسلم است که خطر این بخارات برای زنان باردار چندین برابر است. بنابراین به زنان باردار اکیداً توصیه می شود که در دوران بارداری و شیردهی از انجام کراتینه مو خودداری کنید.بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران از فرمول و ترکیب ویژه ای برای هر نوع مویی استفاده می کند و ترکیبات آن ها کاملاً سالم و ایمن است و مواد شیمیایی مصرفی آن ها تا حد امکان از کم عوارض ترین مواد انتخاب می شوند. بنابراین هنگام انجام کراتینه مو در غرب تهران می توانید خاطری آسوده داشته باشید و عوارض جانبی کمتری را تجربه خواهید کرد.

هزینه کراتینه مو در بهترین مرکز غرب تهران چقدر است؟

لازم است بدانید که کراتینه مو در غرب تهران یکی از گران ترین خدمات آرایشی است. حتی جالب است بدانید که میزان کوتاهی یا بلندی مو هم تفاوت قابل توجهی در هزینه زیاد آن ایجاد نمی کند. به علاوه همان طور که بیان کرده ایم کراتینه مو ماندگاری کمی دارد و در فاصله ۲ الی ۳ ماه نیاز به ترمیم و پرداخت دوباره هزینه کراتینه مو خواهید داشت. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج