۱۲۱۰۱۰۳
۲۱۸۰۲
۲۱۸۰۲
پ

محتوای حمایت‌شده

هزینه کاشت ﺍبرو دائمی (۱۴۰۳) – کلینیک تخصصی پوست و مو اورانوس

هزینه کاشت ابرو دائمی بر اساس روش های مختلف متغیر است. اگر قصد کاشت ابرو دارید ابتدا با انواع روش های آن آشنا شوید تا بتوانید محاسبه دقیقی از هزینه ی آن داشته باشید.

هزینه کاشت ﺍبرو دائمی (1403) – کلینیک تخصصی پوست و مو اورانوس

برترین‌ها: ریزش موهای سر و ابروها یکی از معضلاتی است که امروزه افراد بسیار زیادی دچار آن شده‌ اند که عوامل مختلفی مانند تغذیه نامناسب، عدم تحرک، سابقه ارثی و مواردی از این قبیل بر روی آن تاثیرگذار هستند و ممکن است با مرور زمان ابروهای شما دچار کاهش مو شوند. به‌ همین دلیل در فکر کاشت مو دائمی باشید تا بتوانید این مشکل را برطرف کنید. قطعا برای این کار نیز سعی می‌ کنید کلینیک‌ هایی را انتخاب کنید که هزینه کاشت ابرو دائمی آن‌ ها کم تر از جاهای دیگر و کیفیت آن‌ ها بالا باشد، به دلیل اهمیت این‌ موضوع ما نیز در این مقاله کاشت ابرو دائمی و هزینه کاشت ابرو دائمی و مواردی از این قبیل را برای شما مورد بررسی قرار می‌ دهیم. پس لطفاً با دقت تا انتهای این مقاله را بخوانید.

هزینه کاشت ﺍبرو دائمی (1403) – کلینیک تخصصی پوست و مو اورانوس

کاشت ابرو ۲/۵ میلیون تخفیف در کلینیک زیبایی اورانوس

برای مشاوره و نوبت دهی کلیک کنید.

کاشت ابروی دائمی

برای آن که به هزینه کاشت ابروی دائمی بپردازیم، ابتدا این نوع عمل زیبایی را مورد بررسی قرار می‌ دهیم. معمولاً خانم‌ ها هاشور و تاتو و مواردی از این قبیل را برای پرپشت کردن و فرم دهی ابروها مورد استفاده قرار می‌ دهند و این کار را یکی از بهترین روش‌ ها می‌ دانند که این‌ موضوع از عدم شناخت آن‌ ها از معایب هاشور و تاتو زدن بر روی ابرو حکایت دارد. به این نکته توجه کنید که هر دوی این روش‌ ها موقتی هستند و انجام آن‌ ها بر روی ابروها حالتی طبیعی ایجاد نمی‌ کند. از طرفی چون برای هاشور و تاتو از مواد شیمیایی استفاده می‌ شود، معمولاً رنگ آن‌ ها با موهای فرد متفاوت است و پس‌ از مدت‌ زمان کوتاهی نیز باید آن را تمدید کرد که هر بار با تمدید کردن علاوه‌ بر تحمیل هزینه‌ های اضافی باید زخم‌ ها و دردهای ناشی از آن را نیز تحمل کنند و در نهایت دور از انتظار نیست که فرد به نتیجه دلخواه خود نیز نرسد. اما فرایندهای کاشت مو روشی کاملاً متفاوت و دائمی است، به‌ طوری‌ که در این روش از کناره‌ های گوش یا اطراف سر موها را برمی‌ دارند و در قسمت ابرو می‌ کارند. در نتیجه ابرو حالتی طبیعی‌ تر به خود می‌ گیرد. روش‌ های مختلفی که برای کاشت ابرو استفاده می‌ شود با روش‌ هایی که برای کاشت موی سر به کار می‌ رود، یکسان هستند و این روش‌ ها را می‌ توان برای ابرو نیز پیاده کرد. در فرایند کاشت ابرو ارگان‌ های تولید کننده مواد کوچک نیز برای رشد منتقل می‌ شوند که در نتیجه موجب رشد طبیعی موها و رضایت مشتری می‌ شود. این موها کاملاً شبیه به نوع طبیعی خود هستند و قادر به رشد می‌ باشند، در نتیجه پس‌ از کاشت، نیاز به کوتاهی و اصلاح ابروها خواهید داشت. گر چه ممکن است هزینه کاشت ابرو دائمی کمی بالا باشد، اما به دلایلی که در بالا ذکر کردیم، انجام آن بسیار مفید و روشی جایگزین برای هاشور یا تاتو می‌ باشد.

هزینه کاشت ﺍبرو دائمی (1403) – کلینیک تخصصی پوست و مو اورانوس

عوامل مؤثر بر هزینه کاشت ﺍبرو دائمی

برای تعیین قیمت دقیق کاشت ﺍبرو دائمی بهتر است با برخی از عواملی که روی هزینه آن موثر هستند، آشنا شوید:

مدل ﺍبرو دائمی انتخابی برای کاشت

برای کاشت ابرو دائمی مدل‌های مختلفی قابل دسترسی هستند که می‌توانید با مشورت پزشک مورد نظر، مناسب‌ترین فرم و مدل را برای خود انتخاب کنید. باید بدانید که مدل ﺍبرو دائمی انتخابی شما تاثیر زیادی روی هزینه کاشت خواهد داشت. برخی از مدل‌ها دارای جزئیات و ظرافت بیشتری هستند برای همین ممکن است هزینه بالاتری نسبت به مدل‌های ساده داشته باشند.

تعداد گرافت برای کاشت ﺍبروی دائمی

گراف‌های استفاده شده در کاشت ابرو یکی دیگر از عواملی هستند که روی  هزینه کاشت ﺍبرو دائمی تاثیر خواهند داشت. هرچه میزان گراف‌های استفاده شده در کاشت بیشتر باشد، هزینه کاشت بیشتر خواهد بود.

دستمزد پزشک

یکی دیگر از عواملی که باید به آن توجه داشته باشید دستمزد پزشک متخصصی است که برای کاشت ابرو انتخاب می‌کنید. پزشکان با تجربه که سابقه درخشانی در زمینه کاشت ابرو دارند، هزینه بیشتری برای دستمزد در نظر خواهند داشت.

هزینه کاشت ﺍبرو دائمی (1403) – کلینیک تخصصی پوست و مو اورانوس

تجهیزات کلینیک برای کاشت ﺍبرو دائمی

قبل از اقدام برای کاشت ابروی دائمی باید کلینیک مورد نظر خود را برای انجام این عمل انتخاب نمایید. تجهیزات کلینیکی که برای کاشت ﺍبرو دائمی انتخاب می‌کنید، تاثیر مستقیمی بر هزینه کاشت ﺍبرو دائمی خواهد داشت.

روش‌ های کاشت ابروی دائمی 

جهت اطلاع دقیق از هزینه کاشت ابرو دائمی باید با روش‌ های مختلف کاشت آشنایی داشته باشید که ما در زیر به چند نمونه از این روش‌ های نوین اشاره می‌ کنیم. 

1. کاشت ابرو FUT

کاشت ابروی FUT که به‌ عنوان جراحی نواری نیز معروف است، یکی از جدیدترین و بروزترین روش‌ های کاشت ابرو محسوب می‌ شود. در این روش پس‌ از بی‌ حسی موضعی در قسمت بانک مو و اهدا کننده، نوار نازکی از پوست به‌ همراه موهای سالم و با استفاده از یک چاقوی جراحی از قسمت پشت سر برداشته می‌ شود. پس‌ از این مرحله متخصص گرافت ها را جدا می‌ کند و پس‌ از آماده‌ سازی، آن‌ ها را در ناحیه مورد نظر قرار می‌ دهد. سپس محل برش را بخیه می‌ زنند و تنها یک اسکار ظریف در قسمت برداشت مو باقی می‌ ماند که خیلی قابل‌ رؤیت نیست و معمولاً با موها پوشانده می‌ شود. این روش کاشت مو خیلی ارزان است و در آن هزینه کاشت ابرو دائمی کاهش می‌ یابد و معمولاً برای مواقعی انتخاب می‌ شود که به تعداد گرافت های بیش تری نیاز باشد. 

2. روش تریکوفیتیک اسکارلس میکروگرافت 

روش تریکوفیتیک اسکارلس میکروگرافت نیز به‌ عنوان یکی از روش‌ های مدرن و جدید برای کاشت ابروی طبیعی محسوب می‌ شود که می‌ تواند جایگزین بسیاری از روش‌ های کاشت ابرو شود. این روش به سوپر کاشت ابرو نیز معروف شده‌ است و در واقع جدیدترین روش شناخته می‌ شود که اثربخشی بسیار زیادی نیز دارد. به‌ طوری‌ که برای برداشتن فولیکول‌ های مو از تکنیک تریکوفیتیک اسکارلس بهره می‌ گیرند و در پایان عمل جراحی در واقع هیچ‌ گونه اثر جراحی بر روی ابروها باقی نمی‌ ماند.  

هزینه کاشت ﺍبرو دائمی (1403) – کلینیک تخصصی پوست و مو اورانوس

3. روش کاشت ابرو دائمی FAT

روش FAT یکی از جدیدترین و بهترین روش‌ پیوند ابرو FAT است. در این روش ابتدا فولیکول‌ ها را توسط پانچ های کوچک دستی و روش دستی برمی‌ دارند و داخل شیارهای کوچک ابرو می‌ کارند. چون در این روش نیازی به تراشیدن مو نیست، بیش تر مورد توجه بانوان قرار می‌ گیرد و معمولاً برای افرادی مناسب است که قصد ندارند ظاهر روتین شان دست‌ خوش تغییر شود. به‌ همین دلیل است که امروزه نیز محبوبیت زیادی در بین بانوان پیدا کرده‌ است. 

هزینه کاشت ﺍبرو دائمی (1403) – کلینیک تخصصی پوست و مو اورانوس

4. روش کاشت ابروی SUT

در این روش احتمال آسیب رسیدن به فولیکول‌ های مو بسیار کم است و می‌ توان این روش را در زنان و مردان در سنین متفاوت انجام داد، چون در این روش پزشک به‌ جای هولدر دستی از یک دستگاه مجهز و اتوماتیک برای جدا کردن فولیکول‌ ها بهره می‌ گیرد که امروزه در ایران تبدیل به یکی از پرطرف‌ دارترین روش‌ های کاشت ابرو به حساب می‌ آید و سالیان زیادی است که از آن استفاده می‌ کنند. در این روش خون‌ریزی و درد بسیار جزئی وجود دارد، چون دستگاه پیشرفته با ظرافت و دقت بالایی فولیکول مو را جدا می‌ کند. هزینه کاشت ابرو دائمی در این روش نیز مبلغ بالایی نیست و به‌ علت مزیت‌ هایی که دارد، پیشنهاد می‌ شود.

هزینه کاشت ﺍبرو دائمی (1403) – کلینیک تخصصی پوست و مو اورانوس

5. روش کاشت ابروی MFIT 

این روش نیز یکی از جدیدترین روش‌ های کاشت ابرو است که دقت استخراج در فولیکول‌ های مو در آن بسیار بالا است و حتی به روش‌ های دیگر مزیت دارد. روش کاشت ابرو و اجرای MFIT از متد FIT تقلید می‌ کند و در هنگام استخراج گرافت از روی بانک مو نیازی به برش دادن پوست نیست. این روش نیز از طریق دستگاه مخصوصی انجام می‌ شود که دارای دقت بسیار بالایی است و کم ترین آسیبی شامل فولیکول‌ های مو و پوست می‌ شود. از طرفی حجم بسیار بالایی از استخراج‌ شده و قابلیت پیوند زدن را دارد، علاوه‌ بر آن که هزینه کاشت ابرو دائمی در این روش نیز مبلغ ناچیزی است و می‌ توان این روش را یکی از بهترین روش‌ های کاشت ابرو به حساب آورد.  

هزینه کاشت ﺍبرو دائمی در کلینیک تخصصی پوست و مو اورانوس(1402)

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، هزینه کاشت ﺍبرو دائمی تحت تاثیر عوامل مختلفی است. برای بررسی هزینه کاشت ﺍبرو دائمی در کلینیک تخصصی پوست و مو اورانوس بهتر است تمامی فاکتورهای ذکر شده را مورد بررسی قرار دهید. با 2.5 میلیون تخفیف ویژه کاربران می توانید از خدمات این مجموعه بهرمند شوید.

یا هزینه کاشت ﺍبرو دائمی با بیمه قابل پرداخت است؟

نکته کلی در رابطه با جراحی‌های زیبایی این است که هیچکدام از آن‌ها تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند. از آنجایی که کاشت ابرو نیز نوعی جراحی زیبایی محسوب می‌شود، بیمه هیچ هزینه‌ای برای انجام این جراحی پرداخت نمی‌کند.

هزینه کاشت ﺍبرو دائمی (1403) – کلینیک تخصصی پوست و مو اورانوس

مزایای کاشت ﺍبرو دائمی

روش‌ هایی که جدیداً برای کاشت ابرو به کار می‌ روند به دلیل این‌ که مزایای بسیار زیادی دارند، امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته‌ اند که در کنار آن هزینه کاشت ابرو دائمی را نیز می‌ توان مدیریت کرد. در زیر به نمونه هایی از این مزایا می‌ پردازیم.

  • طبیعی بودن،این روش کاملاً طبیعی است، به‌ طوری‌ که پس‌ از آن موهای کاشته‌ شده هیچ تفاوتی با موهای موجود بر روی ابرو ندارند، اما روش‌ های مشابه مانند تاتو کردن، ابرو را از حالت طبیعی خود خارج می‌ کند. 

  • دائمی بودن کاشت ابرو ، یکی دیگر از مزیت‌ های کاشت ابرو دائم بودن آن است که نیازی به ترمیم و تکرار مداوم نیست. 

  • رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه ،مورد دیگر از مزیت‌ های کاشت ابرو دائمی رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه است، به‌ طوری‌ که ابروهای کاشته‌ شده پس‌ از کاشت امکان رشد دارند و پزشک طبق سلیقه شما با توجه به خط ابرو کاشت آن را انجام می‌ دهد.

  • بی‌ خطر بودن ، کلیه روش‌ های کاشت ابروی دائمی بی‌ خطر هستند، اما به این نکته توجه کنید که از پزشک متخصص و کلینیک‌ های معتبر برای این کار انتخاب کنید.

  • به وجود آمدن ابروهای پرپشت 

  • ایجاد نشاط و جوانی و کم‌ سن نشان‌ دادن چهره 

  • عدم نیاز به سایه‌ های ابرو و مداد 

  • عدم نیاز به روش‌ هایی مانند فیبروز و میکروپیگمنتیشن

  • بالا بردن اعتماد به‌ نفس مراجعه‌ کنندگان

هزینه کاشت ﺍبرو دائمی (1403) – کلینیک تخصصی پوست و مو اورانوس

کلینیک زیبایی اورانوس - با مجوز رسمی وزارت بهداشت

  • کاشت ابرو با تراکم بالا و کاملاً طبیعی و ماندگاری تا همیشه بدون درد و بیهوشی با مناسب ترین قیمت

  • کاشت ابرو ۲/۵ میلیون تخفیف

برای مشاوره و نوبت دهی کلیک کنید.

هزینه کاشت ﺍبرو دائمی (1403) – کلینیک تخصصی پوست و مو اورانوس

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۴

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۵

۰۹۱۲۰۳۳۶۲۷۶

هزینه کاشت ﺍبرو دائمی (1403) – کلینیک تخصصی پوست و مو اورانوس

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

clinic.oranus@

هزینه کاشت ﺍبرو دائمی (1403) – کلینیک تخصصی پوست و مو اورانوس

جنت آباد جنوبی، میدان چهارباغ، مجتمع سبز، پلاک ۱۴۸، طبقه ۵، واحد ۶۳

 

 

 

 
 
 
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج