۱۲۰۹۸۵۸
۲۱۸
۲۱۸
پ

بلفاروپلاستی پلک فوقانی، عملی برای سلامتی همراه با زیبایی

بلفاروپلاستی پلک فوقانی عملی برای بهبود بینایی افرار مسن است که دارای جنبه های زیبایی و جوانسازی نیز می باشد. اگر هنوز با این عمل آشنایی ندارید این مطلب میتواند به شما کمک کند.

بلفاروپلاستی پلک فوقانی نوعی جراحی است که برای زیبایی چهره و بهبود بینایی در افراد مسن انجام می شود. همچنین این عمل برای از بین بردن پوست اضافی پلک بالا و کاهش افتادگی پلک انجام می شود. به این عمل لیفت پلک نیز می گویند. با انجام بلفاروپلاستی پلک فوقانی می توانید از شر پنجه کلاغی و سایر چین و چروک های صورت خلاص شوید. این عمل اغلب با سایر روش‌ها مانند: لایه‌برداری با لیزر، تزریق فیلر یا لیفت پیشانی انجام می‌شود که به شما کمک می کند ظاهری جوانتر و زیباتر داشته باشید. اگر می خواهید بلفاروپلاستی پلک فوقانی را انجام دهید اما اطلاعات کاملی از این عمل ندارید ما در ادامه روش انجام این عمل، طول درمان و مزایای انجام بلفاروپلاستی را برای شما آورده ایم. 

بلفاروپلاستی پلک فوقانی، عملی برای سلامتی همراه با زیبایی

روش عمل بلفاروپلاستی پلک فوقانی 

برای انجام بلفاروپلاستی پلک فوقانی جراحان از بیهوشی موضعی یا عمومی استفاده می کنند. تا بهتر بتوانند  چین پلک فوقانی در هر پلک و طراحی یک برش پوستی را انجام دهند. باید به اندازه کافی پوست افتاده را بردارند تا امکان بسته شدن طبیعی پلک را فراهم کنند. به طور معمول چربی وسط پلک حفظ می شود، اما در برخی از موارد برداشتن چربی به کانتور زیبایی در لیفت پلک کمک می کند. پس از اتمام عمل، پلک با بخیه بسته می شود. بخیه و برش پلک باید در چین پلک قرار گیرد و پس از بهبودی کمتر غیر قابل مشاهده باشد. 

بهبودی پس از انجام بلفاروپلاستی پلک فوقانی 

به طور معمول، بیماران ممکن است به مدت 10 تا 14 روز کبودی یا تورم خفیف در اطراف چشم داشته باشند. توصیه می شود به مدت 2 تا 3 هفته از آرایش کردن چشم خودداری کنید. اگر از لنز استفاده می کنید به ترجیح  دکتر باید از عینک استفاده کنید و تا چند هفته از گذاشتن لنز نیز خوددداری کنید. 

عوارض عمل بلفاروپلاستی پلک فوقانی 

عوارض بلفاروپلاستی پلک فوقانی نسبتا نادر است. مسئله اصلی که باید در نظر گرفت برداشتن بیش از حد پوست پلک بالایی است که منجر می شود در بستن چشم مشکل ایجاد شود. این به نوبه خود ممکن است باعث مشکلات مزمن خشکی چشم شود و خطر آسیب به قرنیه را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، توصیه می شود به جراح متخصص و حرفه ای برای انجام این عمل مراجعه کنید که محافظه کارانه پوست و چربی را بردارد. از عوارض بسیار نادر می توان به عدم تقارن پلک ها، یا کوری اشاره کرد. 

بلفاروپلاستی پلک فوقانی، عملی برای سلامتی همراه با زیبایی

مزایای انجام بلفاروپلاستی پلک فوقانی 

بلفاروپلاستی پلک فوقانی فواید زیادی از جمله زیبایی و بهبود پلک افتاده دارد. در ادامه دو مزیت اصلی انجام این عمل را برای شما آورده ایم. 

1. گسترش خط دید برای بهبود دید  

گسترش خط دید برای بهبود دید یکی از مزایای عمل بلفاروپلاستی پلک فوقانی است. در موارد شدید، پوست اضافی در پلک فوقانی اغلب می‌تواند روی مژه‌ها کشیده شود و در نتیجه دید محیطی شما با مشکل مواجه شود. این افتادگی می تواند ژنتیکی، ناشی از افزایش سن یا حتی در نتیجه سال ها قرار گرفتن در معرض نور خورشید و انتخاب نامناسب سبک زندگی باشد. افتادگی پلک فوقانی بسیار نگران کننده است، زیرا می تواند دید را دشوار کند و می تواند نگرانی های مختلف دیگری را برای سلامتی ایجاد کند. به غیر از افتادگی پوست، اگر متوجه شدید سر خود را برای دیدن درست می‌چرخانید، ممکن است نشانه‌ای از نیاز به بلفاروپلاستی پلک بالا برای اصلاح و بهبود بینایی باشد. افتادگی بیش از حد پوست که بینایی را تحت تأثیر قرار می دهد می تواند در مردان و زنان در سنین مختلف رخ دهد. برداشتن پوست اضافی از طریق عمل بلفاروپلاستی پلک فوقانی می تواند به بهبود بینایی و همچنین ظاهر شما کمک کند. اگر پوست اضافی پلک بالایی دارید و در بینایی مشکل دارید، ممکن است به بلفاروپلاستی پلک بالایی نیاز داشته باشید. بلفاروپلاستی پلک بالا یک عمل جزئی است که در مطب و در حالی که تحت بی حسی موضعی هستید انجام می شود. 

بلفاروپلاستی پلک فوقانی، عملی برای سلامتی همراه با زیبایی

2. بهبود شکل چشم برای ظاهری با طراوت 

بهبود شکل چشم برای ظاهری با طراوت یکی دیگر از مزایای انجام بلفاروپلاستی پلک بالا است که بیشتر خانم با افزایش سن برای ظاهری بهتر به این عمل رو می آورند. بلفاروپلاستی پلک بالا می تواند برای جوانسازی پلک مفید باشد. در این روش‌ پوست و چربی اضافی را از پلک‌ها و نواحی اطراف آن حذف می‌کنند. با انجام این کار، می‌توانید ظاهری جوان‌تر و باطراوت‌تر داشته باشید و همچنین فرم چشم‌ها را بهبود بخشید. بلفاروپلاستی برای بهبود ظاهر پلک‌های بالا گاهی با تکنیک‌های لیفت صورت ترکیب می‌شود که ممکن است شامل پیوند چربی، پرکننده‌های پوستی و موارد دیگر باشد. در ترکیب دو عمل بلفاروپلاستی و تکنیک های لیفت صورت ثابت می شود که انعطاف پذیری صورت و شکل چشم بهبود می بخشد. بیشتر جراحان بلفاروپلاستی بالا و لیفت را برای دستیابی به جوانسازی جامع تر ناحیه چشم با هم ترکیب می کنند.

برداشتن پوست اضافی و چربی ها در پلک‌های بالا می‌تواند به روشی کم تهاجمی انجام شود تا بهبودی سریع و ظاهری با طراوت ایجاد شود. 

بلفاروپلاستی پلک فوقانی، عملی برای سلامتی همراه با زیبایی

مزایای دیگر بلفاروپلاستی پلک فوقانی

  • گسترش خط دید برای بهبود دید 

  • بهبود شکل چشم برای ظاهری با طراوت 

  • کاهش تحریکات پوستی ناشی از مالش چین های اضافی 

  • ظاهری جوان تر و آرام تر 

  • حلقه های تیره زیر چشم را از بین می برد 

  • باعث بهبود در گودی پلک پایین 

  • کاهش ناراحتی پیشانی ناشی از کشیدگی عضلات با لیفت کردن پوست افتاده در ناحیه پلک 

  • خطوط ریز در گوشه های بیرونی و پلک های پایینی را از بین می برد 

  • داشتن ظاهر طبیعی 

چه کسی کاندیدای بلفاروپلاستی پلک فوقانی است؟ 

بهترین کاندیدا برای انجام بلفاروپلاستی پلک فوقانی افرادی هستند که از سلامت خوبی برخوردار هستند. این افراد باید دارای سن 35 سال یا بیشتر باشند. هر چه سن بالاتر می رود پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. در نتیجه کشش مداوم ناشی از جاذبه زمین و نبود خاصیت ارتجاعی پوست باعث می شود که پوست اضافی روی پلک فوقانی جمع شود. همچنین پوست اضافی در پلک های فوقانی منجر به یک چین اضافی از پوست می شود و روی مژه ها آویزان می شود و مانع دید می شود. همچنین در پلک پایین باعث ایجاد چین و چروک و برآمدگی می شود. غشای نازکی در پلک های فوقانی وجود دارد که چربی را در جای خود نگه می دارد اما با افزایش سن این غشا ضعیف می شود و به چربی اجازه می دهد که به داخل پلک ها برود و این امر موجب افتادگی پلک می شود. اما اگر پلک های گشاد یا افتادگی پلک به صورت ارثی در شما وجود دارد. این امکان وجود دارد که جراحی را زودتر انجام دهید. همانطور که گفته شد بلفاروپلاستی پلک فوقانی می تواند ظاهر شما را بهبود بخشد و به افزایش اعتماد به نفس شما کمک کند. با این حال بهتر است یک جراح متخصص برای انجام این کار پیدا کنید و در مورد اهداف خود برای انجام این عمل با او مشورت کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج