آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۱۴۲۶۴
۳۱۴۹
۳۱۴۹
پ

پلمب درهای «روبرو» به‌خاطر عدم رعایت حجاب!

حمید پورآذری، کارگردان تئاتر و از اعضای هیئت‌مدیره «عمارت روبرو» و مدیر هنری آن می‌گوید: عمارت روبرو مکانی است که در طول سال‌های فعالیتش تلاش کرده است فضا را با ایده‌های جدید برای شنیده شدن صداهایی که کمتر شنیده می‌شنوند، فراهم کند.

هم میهن: حمید پورآذری، کارگردان تئاتر و از اعضای هیئت‌مدیره «عمارت روبرو» و مدیر هنری آن می‌گوید: عمارت روبرو مکانی است که در طول سال‌های فعالیتش تلاش کرده است فضا را با ایده‌های جدید برای شنیده شدن صداهایی که کمتر شنیده می‌شنوند، فراهم کند.

سعید نادری، از اهالی تئاتر و دیگر عضو هیئت‌مدیره «عمارت روبرو» هم با بیان اینکه «تصور نمی‌کند جایی در طول سال‌های فعالیتش به اندازه «عمارت روبرو» از طرف ارگان‌ها و نهادهای گوناگون ازجمله اماکن، شهرداری و... پلمب شده باشد»، می‌افزاید: این وضعیت ماست و تا دلتان بخواهد پلمب شده‌ایم.

وحید آگاه، عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی و وکیل پایه‌یک دادگستری می‌گوید: قانون‌گذار در تبصره اصلاحی ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی می‌گوید اگر زنانی بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی حاضر شوند، چه مجازاتی برای‌شان در نظر گرفته می‌شود اما چیزی در مورد پلمب کردن اماکنی که فرد بی‌حجاب به آن رفت‌وآمد یا در آن فعالیت می‌کند، نیامده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج