آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۶۷۱۷۹
۴۰۱۲
۴۰۱۲
پ

عکس و متن احساسی که برای آرمیتا گراوند منتشر شد

روزنامه شرق در شماره امروز خود با انتشار عکسی از آرمیتا گراوند در بیمارستان، دلنوشته‌ای به یاد او تحت عنوان «روز تلخ شنبه» را منتشر کرده است.

برترین‌ها: روزنامه شرق در شماره امروز خود با انتشار عکسی از آرمیتا گراوند در بیمارستان، دلنوشته‌ای به یاد او تحت عنوان «روز تلخ شنبه» را منتشر کرده است.

عکس و متن احساسی که برای آرمیتا گراوند منتشر شد

این روزنامه با اشاره به درگذشت آرمیتا گراوند نوشته است:

* شنبه روز بدی بود! صبحش خبر رسید که «آرمیتا گراوند»، دختری که بسیاری او را با نام «دختر مترو» می‌شناختند، جان باخته و دیگر در میان ما نیست. مرگ تلخی که با غمی ماندگار همراه شد.

* در ۲۸ روز اخیر و بعد از حادثه‌ای که برای آرمیتا در مترو پیش آمده بود، بارها خبرهایی درباره وضعیت او در رسانه‌های رسمی و غیررسمی منتشر شده بود.

* نهایتا ساعت ۹:۵۷ صبح روز شنبه ششم آبان اعلام شد که آرمیتا گراوند دیگر در میان ما نیست.

* مرگ آرمیتا گراوند از آن دست رویدادهایی است که به‌جز اطلاعات محدودی که از او در فضای اینترنت وجود دارد مانند سابقه ورزشی‌اش و علاقه‌اش به تکواندو همچنین شیفتگی‌اش به فرهنگ کره‌ای که مثل خیلی از نوجوانان ایرانی به موسیقی و زبان کره‌ای علاقه‌مند بوده و تصویر چندانی هم از دختر ۱۶ساله‌ای که یک روز با لباس مدرسه در مترو روی زمین افتاد، نداریم.

* کفش‌هایش را دیدیم و روپوش مدرسه‌اش را. اما همین تصاویر بی‌کیفیت از خلال تصویربرداری دوربین مداربسته مترو خاطرش را برای خیلی‌ عزیز کرد و بسیاری منتظر بازگشت او به زندگی بودند. اما چنگال سیری‌ناپذیر مرگ او را به کام خویش کشید.

روز گذشته «آرمیتا گراوند» دانش‌آموز بیهوش شده در متروی تهران، متاسفانه جان خود را از دست داد.

خبرگزاری ایرنا (ارگان رسمی دولت) در این باره نوشت: آرمیتا گراوند دختر دانش آموز تهرانی که اوایل مهر امسال هنگام عزیمت به مدرسه در ایستگاه مترو میدان شهدا بیهوش شده بود، پس از به ثمر ننشستن معالجات گسترده پزشکی و بیست و هشت روز بستری در بخش مراقب‌های ویژه درگذشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج