۱۳۶۷۲۳۷
۲۰۷
۲۰۷
پ

رپورتاژ آگهی

استعلام قیمت امروز لوله ساموین (Sumwin) و خرید با بهترین قیمت

یکی از جدیدترین محصولات در عرصه صنعت، معماری و دکوراسیون، لوله‌های استیل هستند. این محصولات از آلیاژهای خاص فولادی ساخته می‌شوند و نسبت به فولاد معمولی، مزایای زیادی دارند. لوله‌های استیل ظاهری براق و زیبا دارند و می‌توان از آن‌ها برای زیباسازی فضاهای مسکونی و تجاری استفاده کرد.

استعلام قیمت امروز لوله ساموین (Sumwin) و خرید با بهترین قیمت

این محصولات در برابر اکسید شدگی مقاوم هستند و عمر طولانی‌تری نسبت به لوله‌های فولادی معمولی دارند. کاربردهای لوله استیل بسیار زیاد است و به همین دلیل در انواع و اقسام مختلفی در بازار موجود است. یکی از برندهای مشهور وارداتی این محصول، لوله استیل ساموین است که در کشور چین تولید شده و به بازارهای جهانی صادر می‌گردد.

با توجه به وارداتی بودن لوله استیل  Sumwin، قیمت آن ممکن است دچار نوسانات زیادی شود. این محصول در گریدهای مختلفی در بازار موجود است که هر یک برای کاربرد خاصی تولید می‌شوند و قیمت‌های متفاوتی دارند.

داشتن اطلاعات بیشتر از این انواع و کاربردها، به شما در انتخاب و خرید بهتر کمک خواهد کرد. در نظر داشته باشید که خرید محصول باکیفیت، در گرو کسب اطلاعات دقیق درباره محصول است. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک https://ahanspot.com/ کلیک کنید.

استعلام قیمت امروز لوله ساموین (Sumwin) و خرید با بهترین قیمت

مشخصات لوله استیل ساموین

لوله‌های استیل ظاهری براق و صیقلی دارند و با توجه به درصد عناصر موجود در آن‌ها، کمتر دچار اکسیداسیون می‌شوند. این لوله توسط کشور چین تولید شده و به بازار عرضه می‌گردد.

 این محصول از استیل‌های گرید ۲۰۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ تولید می‌شود. طول هر قطعه از لوله ساموین ۶ متر است و وزن آن بر اساس همین مقدار محاسبه خواهد شد. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که قیمت این محصول، بر اساس وزن هر شاخه ۶ متری مشخص می‌شود.

لوله‌های Sumwin که توسط کارخانه‌ای با همین نام تولید می‌شوند، از آلیاژهای ۲۰۱، ۳۰۴، ۳۱۶ و ۴۳۰ ساخته شده‌اند. این لوله‌ها تحت استانداردهای زیر تولید می‌شوند:

  • ASTM
  • AISI
  • DIN
  • EN
  • GB
  • JIS
  • stainless steel pipe

تمامی این استانداردها در روند تولید رعایت می‌گردد و پس از تولید کاملا مورد بررسی قرار می‌گیرد. گواهی کیفیت این کارخانه، مدرک ISO است که یکی از معتبرترین مدارک استاندارد جهانی به حساب می‌آید.  به همین جهت می‌توان گفت که این دسته از محصولات، بسیار با کیفیت و مقاوم هستند و می‌توان روی طول عمر آن‌ها حساب باز کرد.

انواع لوله استیل ساموین

در تولید لوله‌های استیل ساموین ممکن است از آلیاژهای مختلفی استفاده شود. به همین جهت این محصول، می‌تواند بسته به متریال به کار رفته، مقاومت متفاوتی از خود نشان دهد.

در ساخت این نوع از لوله‌های استیل از استیل سری ۲۰۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ استفاده می‌شود. بر همین اساس می‌توان گفت که این لوله‌ها، ۴ نوع هستند، از جمله:

لوله استیل ۲۰۱ ساموین

این محصول بیشتر در محیط‌های داخلی و با رطوبت متوسط کاربرد دارد. از لوله ۲۰۱ نمی‌توان در محیط‌های نمکی یا کلریدی استفاده کرد، زیرا دچار خوردگی حفره‌ای می‌شود و به سرعت از بین می‌رود. بنابراین این لوله انتخاب مناسبی برای استفاده در استخر یا دریا نیست.

لوله استیل ۳۰۴ ساموین

این محصول پرمصرف‌ترین لوله استیل ضد زنگ، در برابر خوردگی بسیار مقاوم و همچنین، بسیار انعطاف پذیر است. این لوله در هنگام جوشکاری عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد و می‌توان از آن برای ساخت سازه‌ها استفاده نمود.

این لوله با مقاومت حرارتی بالا، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده در صنایع غذایی است. همچنین بهتر است بدانید که استیل ۳۰۴ در برابر مواد شیمیایی و اسیدی هم مقاومت خوبی دارد. به علاوه این محصول، در محیط نمکی و کلریدی دچار خوردگی نخواهد شد.

لوله استیل ۳۱۶ ساموین

 آلیاژ به کار رفته در تولید این محصول، دارای ۱۰ تا ۱۲ درصد نیکل و ۱۶ تا ۱۸ درصد کروم است. وجه تمایز این لوله با انواع ۳۰۴ در میزان نیکل به کار رفته در آن است.

افزایش این عنصر گران قیمت، باعث شده است مقاومت این محصول نسبت به زنگ زدگی و خوردگی نسبت به دیگر محصولات بیشتر باشد. به همین دلیل از لوله ساموین ۳۱۶ در صنایع شیمیایی و دارویی بسیار استفاده می‌شود.

لوله استیل ۴۳۰ ساموین

 این محصول در ترکیبات خود حدود ۱۶ درصد کروم و ۰.۷۵ درصد نیکل دارد. درصد ناچیز نیکل در این محصول موجب شده است که جوش پذیری آن بسیار کم باشد و برای عملیات جوشکاری استفاده نشود. این محصول در برابر خوردگی تنشی مقاوم است اما در مقایسه با دیگر استیل‌های یاد شده در بالا، مقاومت کمی به خوردگی دارد.

لوله‌های استیل ساموین به نسبت لوله‌های گالوانیزه، گران‌تر، اما کاربرد بیشتری دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

استعلام قیمت امروز لوله ساموین (Sumwin) و خرید با بهترین قیمت

انواع لوله استیل بر اساس نحوه تولید

لوله‌های استیل در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. دلیل این موضوع، کاربردهای متفاوتی است که این محصول می‌تواند داشته باشد. یکی از مهم‌ترین معیارها برای تقسیم‌بندی این محصول، نحوه تولید آن است. بر این اساس، لوله استیل Sumwin هم به دو دسته اصلی تقسیم می‌شود:

 لوله استیل درزدار

 این محصول از ورق استیل ساخته می‌شود. در فرآیند تولید، ورق خمیده شده و به شکل استوانه در می‌آید. سپس دو طرف آن به هم جوش داده می‌شوند. در نتیجه روی بدنه محصول نهایی درزی باقی می‌ماند که از استحکام آن کم می‌کند. این محصولات بیشتر کاربرد دکوراتیو و سبک دارند و برای انتقال سیالات استفاده نمی‌شوند.

 لوله بدون درز

 در تولید لوله‌های بدون درز (مانیسمان)، از روش ریخته‌گری استفاده می‌کنند. در این روش، ماده استیل مذاب را با روش خاصی داخل قالب‌های مخصوص استوانه‌ای می‌ریزند. همچنین ممکن است از روش سنبه چرخشی هم استفاده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت لوله مانیسمان وارداتی از چین، اینجا کلیک کنید.

استعلام قیمت امروز لوله ساموین (Sumwin) و خرید با بهترین قیمت

کاربردهای لوله استیل ساموین

یکی از ویژگی‌های مهم لوله‌های استیل این است که بازه کاربرد آن‌ها، به صنعت خاصی محدود نیست و بسیار گسترده است. این محصولات می‌توانند بسته به متریال و میزان مقاومتی که دارند در صنایع گوناگون از دکوراسیون و معماری گرفته تا کارخانجات مواد غذایی و دارویی کاربرد داشته باشند. جنس محصول در کاربرد آن بسیار موثر است، به عنوان مثال از لوله استیل ساموین ۲۰۱ نمی‌توان در مناطق نزدیک به دریا استفاده کرد، اما استیل ۳۱۶ در این رابطه مشکلی ندارد. به طور کلی، لوله استیل ساموین در ایران، در موارد زیر به کار می‌رود:

  • کاربرد انواع لوله استیل ساموین در دکوراسیون خانگی، اداری و تجاری
  • استفاده در حمل و نقل سیالات شیمیایی و حساس مانند نفت و گاز در مسافت طولانی
  • کاربرد در تولید لوازم خانگی همچون یخچال، سیستم های گرمایشی و سرمایشی
  • استفاده کارخانجات مواد غذایی مانند شیر، آبمیوه و …
  • کاربرد لوله استیل ۳۱۶ در سیستم انتقال آب دریا
  • استفاده برای ساخت حفاظ، نرده یا نگهدارنده پرده‌ها

استعلام قیمت لوله استیل ساموین و خرید آن از آهن اسپات

یکی از مزایای لوله استیل ساموین قیمت مناسب این محصول نسبت به اغلب لوله‌های استیل موجود در بازار است. برای آگاهی از بهترین قیمت لوله استیل ساموینSumwin  می‌توانید به سایت آهن اسپات به آدرس ahanspot.com مراجعه کنید و یا با شماره ۹۱۰۰۵۱۳۱_۰۲۱ تماس بگیرید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج