آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۶۹۷۸۵
۹ نظر
۱۵۵۱۰
۹ نظر
۱۵۵۱۰
پ

ویدئوی این زن یک میلیون بازدید خورد و ناسزا به جان خرید

در توییتر ویدئویی از یک زن در حالی که مشغول آرایش کردن است منتشر شده که در آن گزاره‌ی «زن ها به کادوهای گران قیمت، رستوران های لوکس و بریز و بپاش احتیاج ندارند» را زیر سوال برده و به کسانی که این مدلی فکر می‌کنند فحش داده است.

برترین‌ها: در توییتر ویدئویی از یک زن در حالی که مشغول آرایش کردن است منتشر شده که در آن گزاره‌ی «زن ها به کادوهای گران قیمت، رستوران های لوکس و بریز و بپاش احتیاج ندارند» را زیر سوال برده و به کسانی که این مدلی فکر می‌کنند فحش داده است.  او معتقد است که زبان ابراز عشق و محبت ،کادوهای گران قیمت و به اصلاح پول خرج کردن است. 

ویدئوی این زن یک میلیون بازدید خورد و ناسزا به جان خرید

این موضوع بین کاربران چالش ایجاد کرده. نظر برخی از کاربران درباره این ویدئو را در ادامه میخوانید.

نازنین مخالف با گفته های این خانم بود: خداشاهده روتون‌میشه اینارو میگید؟ خودتونو به چی میفروشید؟ چرا اینقد خودتونو دست کم گرفتید؟ چجوری اینقد خود کم بینی دارید؟  بابا تو باید کسر شأنت بشه یه نفر بیاد نیازای اولیتو تامین کنه؟  عطر و لباس؟

زن ملوان زبل ترجیح میداد با آدم چشم و دل سیر ازدواج کند: اینجور آدما همیشه حالمو بد میکنن متوهم ان؛ تو خودتو مهمون کن ی رستوران لاکچری برای خودت گرون ترین هدیه رو که میخوای بخر فقط خودت نه کس دیگه نه حتی پدرت خودت بخر؛ (یکی از معیارام برای انتخاب حتی رفیق کسیه که چشم و دل سیر باشه سیر از همه چیز ؛ همه چیییییز ...)

یاسی هم نوشت: واقعا دیگه حالم از این نسل داره بهم میخوره,بله کادو گرون قیمت خوبه ولی زمانی که دو طرف شرایطشو داشته باشن کادو گرون قیمت بهم بدن,همه چی ۵۰/۵۰ باید باشه اگر شما اینکارو انجام می‌دین,اونوقت این توقع‌ام داشته باشین.

کاربر کیمیای بابا خسته از این مدل نصیحت ها بود: کاری به حرفاش ندارم ولی دیگه این سبک ویدیو که بیا جلو اینه ارایش کن و نصیحت کن نمیخواد تموم شه؟ انگار داشتن لوازم ارایش توهم دانایی هم داره میاره

نظر کاکتوس اما خیلی متفاوت بود و خواندنی: شده به یه مرد بابت ظاهر پسند بودنش گیر بدید؟ مردا راست راست راه میرن، میگن: خانم باید خوشگلِ نچرال باشه و استایل هم به روز و عالی... بعد وقتی یه زن میگه انتظار دارم نامزدم پولدار باشه، لباتون کج میشه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      پول دست رانتی مدیر دولت و بانک ها دلال مسکن ارز خودرو هست

    • ناشناس

      متاسفانه همه چی پول شده مردم هم ندارند

    • ناشناس

      فقط پول سلامتی زیبایی که ایرانی خاورمیانه ازش فاصله داره ادم معمولی غربی همشو داره

    • ناشناس

      پدر مادرش خرجش نکردن خب تابلوس عقده ای بشه

    • ناشناس

      همیشه بهترینهارو برای خودتون بخواد تا دنیا هم به کامتون باشه

    • ناشناس

      این یه مرده

    • ناشناس

      من ویدیوی این خانم رو ندیدم ولی از کامنتها فهمیدم موضوع چی بوده. من خودم معتقدم این خانم راست میگه. من از تمام آقایونی که دور و برم دیدم چه برادرهام و چه همسرم و چه غریبه ترها شنیدم که میگفتن مرد تا برای خانمی پول خرج نکنه قدرشو نمیدونه. پس بگذارید آقایون خرج کنند. خودشون اینطوری دوست دارند. من خودم مخالف این نظریه بودم ولی همسرم که کلی براش دلسوزی میکردم و هرگز نگذاشتم سختی بکشه و برام خرجهای سنگین بکنه و تازه خودم هم پا به پاش خرج میکردم، من رو ترک کرد برای کسی که بقول خودش دوست داشت برای اون خانوم خرج کنه و از بریز و بپاشهای اون خانم احساس مردونگی میکرد. پس لطفا خودتون رو دست کم نگیرید خانمها. آخرش همه آقایون از خانمهای ولخرج خوششون میاد. من خیلیها رو دیدم با اخلاق من همین تجربه من رو داشتن. متاسفم ولی واقعیت همینه که این خانم گفته!!! جدی بگیرید لطفا

      پاسخ ها

      • ناشناس

        با نظرتون موافقم هرچند که باب میلم نیست

    • 👑نادرشاه افشار 👑

      انتظار کاکتوس الکی هست
      بله مردان زن خوشگل و خوشتیپ می‌خوان حالا این دختر زیبا اگر خواستگار پولدار پیدا کنه بره ازدواج کنه اگر پولدار پیدا بشه قیمت‌ها یه جوری بالا رفته که مردم همه تحت فشارند این انتظار بسیار بیخود هست بله اگر حقوق ها بالا بود میشد انتظار داشت ولی وقتی پزشک ایرانی در ایران بیکار هست و فقر جامعه رو پر کرده انتظار خواستگار پولدار چیزی جز یک خیال نیست اگر نه ما پسر ها هم انتظار داریم زنمون جهیزیه و خونه و ماشین و کار داشته باشه تا زندگی دو موتوره رو تجربه کنیم و هم چنین زندگی بهتری داشته باشیم کسی که حقوقش بالا باشه دنبال بچه دار شدن هست و کسی که فقیر کمتر دنبالش هست اگر قیمت‌ها بیاد پایین اوضاع عوض میشه پسر جوان چی میخواد یه کار که دخل با خرج بخونه و یه خونه و ماشین از ساده زیست گرفته تا پولدار ها همه هدفشون اول داشتن خونه و ماشین و بعدش زن گرفتن و... هست مشکل سطح توقعات هم هست چون شرایط خرابه خانواده پسر باید سر جهیزیه کمی مهلت بدن و منتظر باشن خانواده دختر هم در عوض باید آسان نظری رو در خصوص خرید یا رهن یا اجاره خونه و ماشین پسر و مهریه پایین بیارن این سطح توقعات رو مهریه باید طوری باشه که به هیچ کس در هیچ صورتی فشار نیاد یعنی در واقع نه سیخ بسوزه نه کباب پسر و دختر برای زندگی خودشان باید تلاش کنند و بعدا کم کم کم و کاستی ها جبران میشه آدم برای زندگی باید عاقل باشه و از عقلش استفاده کنه اگر مثل دخترا از احساس بخواد پیروی کنه باید خیلی صبر کنه شاید گیرش بیاد شاید گیرش نیاد پس باید واقع بین باشید اگر یه زندگی خوب میخواد باید توقعات از هم دیگه بسیار بسیار پایین باشه تا زندگی شکل بگیرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج