۱۳۷۷۹۱۵
۲۸۴
۲۸۴
پ

رپورتاژ آگهی

روش تشخیص ساعت سیکو اصل

باید با روش تشخیص نمونه‌های اصل این برند آشنا شوید و خرید خود را هم از معتبرترین نمایندگی ساعت سیکو در تهران یعنی الیت آنلاین انجام دهید.

روش تشخیص ساعت سیکو اصل

در حال حاضر ساعت‌های تولید کشور ژاپن مانند سیکو رقیب جدی ساعت‌های سوئیسی از نظر کیفیت، دوام و زیبایی ساخت هستند؛ به همین دلیل هم نمونه‌های تقلبی آن در بازار فراوان است. با توجه به این مسئله باید با روش تشخیص نمونه‌های اصل این برند آشنا شوید و خرید خود را هم از معتبرترین نمایندگی ساعت سیکو در تهران یعنی الیت آنلاین انجام دهید.

روش تشخیص ساعت سیکو اصل

با دنبال کردن روش‌های زیر می‌توانید نمونه‌های اصل ساعت سیکو را خریداری کنید:

1. توجه به موتور ساعت

جالب است بدانید که در مدل‌های اصل نمایندگی سیکو، الیت، مدل موتور و شماره مدل آن به شکل دو مجموعه چهار رقمی درج شده است که که ۴ رقم اول نشان‌دهنده‌ی شماره کالیبر موتور و چهار رقم دوم هم نشان‌دهنده‌ی کد کیس ساعت هستند.

عدد کالیبر ساعت‌های مکانیکی این برند با 9S، مدل‌های اسپرینگ درایو با 9R و مدل‌های کوارتزی هم با 9F آغاز شده که با وارد کردن آن‌ها در سایت رسمی سیکو می‌توانید از اصالت مدل انتخابی خود اطمینان حاصل کنید.

2. بررسی لوگو

از دیگر روش‌های مهم برای اطمینان از اصالت ساعت سیکو بررسی لوگو حک شده بر روی آن است. بر روی تمامی مدل‌های نمایندگی ساعت سیکو در تهران، الیت، این لوگو کاملاً دقیق بدون وجود فاصله‌ی نامتعادل و به شکلی واضح و دقیق حکاکی شده است.

در مقابل در مدل‌های تقلبی ممکن است از حروف کوچک در لوگو استفاده شده باشد و اینکه تعدادی از این حروف جابه‌جا شده یا حذف شوند.

روش تشخیص ساعت سیکو اصل

3. مقایسه قیمت

به دلیل استفاده از فناوری‌های پیشرفته و مواد اولیه‌ی با کیفیت در ساخت ساعت سیکو، مدل‌های مختلف این برند قیمت بالایی دارند. با توجه به این موضوع می‌توانید قیمت مدل دلخواه خود را در فروشگاه‌های معتبر چک کنید و در صورتی که مجموعه‌ای این ساعت را با قیمت بسیار پایین‌تری می‌فروشد به تقلبی بودن آن شک کنید.

4. اطمینان از وجود گارانتی و دفترچه راهنما

در بعضی از موارد با بررسی گذرای گارنتی ساعت می‌توانید متوجه تقلبی بودن آن شوید. مدل‌های فیک ساعت سیکو دفترچه‌های راهنمایی دارند که با کیفیتی بسیار پایین کپی شده و همین موضوع نشان می‌دهد که تقلبی هستند.

به‌علاوه می‌توانید شماره موتور داخل دفترچه را با پشت ساعت چک کنید که در همه‌ی مدل‌های الیت،‌ نمایندگی ساعت سیکو در تهران با یکدیگر مطابقت داشته و نشان‌دهنده‌ی اصالت محصول هستند.

5. توجه به فونت اعداد و حروف به کار رفته بر روی صفحه

مسئله‌ی دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در نمونه‌های اصل برای مثال عدد یک به شکل یک خط صاف نوشته شده اما در مورد تقلبی به شکل کلاسیک 1 طراحی شده و در عین حال در مقایسه با مدل‌های اصل نمایندگی سیکو قطر بیشتری هم دارد.

6. بررسی مشخصات مدل دلخواه در سایت سیکو

می‌توانید برای اطمینان از اصل بودن مدل مورد نظر خود مشخصات آن را در سایت اصلی سیکو بررسی کنید. در صورتی که این مدل فاقد قابلیت‌های ذکر شده باشد، اصل نیست و باید در خرید آن تجدید نظر کنید.

7. صدای آرام و روان در مدل‌های اصل

همه‌ی مدل‌های نمایندگی سیکو صدای آرام و روانی دارند و این صدا در صورتی شنیده می‌شود که گوش خود را به آن‌ها بچسبانید؛‌ به‌علاوه حرکت عقربه‌ها نیز نرم و روان است. در نتیجه شنیدن هرگونه صدای نابهنجار از ساعت و حرکت ناصحیح عقربه‌ها می‌تواند نشانه‌ای از تقلبی بودن مدل مورد نظر شما باشد.

روش تشخیص ساعت سیکو اصل

8. استعلام کد و شماره سریال ساعت

مدل‌های اصل نمایندگی ساعت سیکو در تهران دارای کد و شماره سریال ۶ رقمی هستند که با جستجو کردن آن در اینترنت و وب‌سایت‌های معتبری مثل آمازون می‌توانید از کیفیت و اصالت آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

در صورتی که بعد از جستجو نتیجه‌ای به شما نمایش داده نشد یا اینکه نتیجه با مدل مورد نظر متفاوت بود، ساعت شما تقلبی است.

9. بررسی بسته‌بندی ساعت سیکو

بر روی جعبه ساعت سیکو اصل لوگوی این برند با فونت اورجینال آن حک شده که هر گونه تفاوت در آن می‌تواند نشان‌دهنده‌ی فیک بودن مدل انتخابی باشد. به‌علاوه می‌توانید یکسان بودن فونت لوگو بر روی جعبه، ساعت، دفترچه راهنما و کارت گارانتی را هم بررسی کنید. وجود نشانه‌های زیر می‌توانید علامتی از فیک بودن ساعت باشد:

  • وجود فرو رفتگی بر روی جعبه ساعت
  • پارگی یا تغییر رنگ در جعبه
  • پرکننده‌های پلاستیکی بیش از حد درون جعبه

10. توجه به جنس کریستال (شیشه) به کار رفته در ساعت

شیشه‌های ساعت سیکو اصل از کیفیت بالایی برخوردار بوده و فاقد هرگونه خط و خش هستند. در بعضی از مدل‌های فیک این برند لوگو سیکو ۵ بر روی شیشه حک شده در حالی که در مدل‌های اصل این لوگو بر روی صفحه حک شده است.

روش تشخیص ساعت سیکو اصل

11. بررسی وزن ساعت

ساعت‌های سیکو اصل به دلیل بهره‌مندی از مواد مقاوم و با کیفیت مثل فولاد ضد زنگ، چرم اصل، طلا، پلاتین، کریستال‌های مقاوم و... در مقایسه با انواع مدل‌های فیک موجود در بازار وزن بالایی دارند؛ بنابراین وزن بسیار پایین می‌تواند نشانه‌ای از تقلبی بودن مدل انتخابی شما باشد.

خرید از نمایندگی ساعت سیکو در تهران

بهترین روش برای اطمینان از خرید ساعت سیکو اصل مراجعه به وب‌سایت نمایندگی این برند یعنی الیت و سفارش آن به صورت آنلاین است. مجموعه الیت آنلاین با سابقه‌ی درخشان خود مدت‌ها است که در زمینه‌ی فروش ساعت‌های اصل برندهای مختلف فعالیت کرده و همواره توانسته نظر مثبت خریداران را به خود جلب کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج