۱۳۷۷۹۷۵
۲۱۱
۲۱۱
پ

رپورتاژ آگهی

اول مقایسه کن بعد لباسشویی بخر

چنانچه قصد کسب اطلاعات در زمینه قیمت ماشین لباسشویی بوش و مطالب مربوط به آن دارید، در ادامه همراه ما باشید.

ماشین لباسشویی در برند و انواع مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود. در بین انواع و اقسام برندها، بدون شک برند بوش، یکی از بهترین برندها به شمار می رود. درواقع میتوان گفت که ماشین لباسشویی بوش یک وسیله شستشوی مطمئن است که محبوبیت بسیاری در میان مصرف کنندگان دارد. از جمله ویژگی های این محصول می‌توان به ظرفیت بالا، تنظیمات ویژه شستشو، بی صدا بودن و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که ماشین لباسشویی مذکور، محصول کشور آلمان بوده و توانایی از بین بردن لکه‌های قوی از روی لباس را دارد. چنانچه قصد کسب اطلاعات در زمینه قیمت ماشین لباسشویی بوش و مطالب مربوط به آن دارید، در ادامه همراه ما باشید.

انواع طراحی لباسشویی بوش

لباسشویی بوش در مدل‌های مستقل، توکار و یکپارچه تولید و عرضه می‌شود؛ بنابراین قیمت ماشین لباسشویی بوش به مدل و طراحی آن بستگی دارد. در ادامه به معرفی و توضیح انواع ماشین لباسشویی بوش می پردازیم.

ماشین لباسشویی مستقل و آزاد

یکی از انواع قدیمی و متداول در طراحی ماشین لباسشویی، مدل مستقل و آزاد است. درب این نوع از لباسشویی از جلو باز شده و دارای ظاهری ایستاده و آزاد است. همچنین ماشین لباسشویی مستقل و آزاد بوش مناسب برای فضاهای بزرگ بوده و بایستی در مکان‌های نزدیک به پریز برق و لوله تخلیه نصب شود. نمونه‌های جدید این مدل از لباسشویی بوش دارای فناوری‌های صرفه جویی بوده و از کارایی‌های بهینه ای برخوردار می باشند. علاوه بر این، قیمت ماشین لباسشویی بوش از نوع مستقل و آزاد با نمونه های توکار و یکپارچه متفاوت است.

ماشین لباسشویی یکپارچه

از دیگر طراحی های لباسشویی، نمونه یکپارچه آن است که بایستی در هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش به آن توجه کرد. نصب این نمونه از لباسشویی در داخل و پایین کابینت بوده و به صورت جداگانه در فضا قرار نمی گیرند. ماشین لباسشویی یکپارچه بوش به شکل پنهان در میان سایر لوازم آشپزخانه ادغام شده و در تمیزی و از بین بردن سریع لک‌ها، کارایی موثری دارد.

ماشین لباسشویی توکار

نمونه توکار ماشین لباسشویی به نمونه یکپارچه شبیه است و به شکل جداگانه نصب نمی‌شود. همچنین این نمونه از ماشین لباسشویی به راحتی در زیر میز قرار گرفته و دارای قیمت متفاوتی با سایر مدل‌های ماشین لباسشویی یکپارچه و مستقل است.

تکنولوژی به کار رفته در لباسشویی بوش

به نظر می‌رسد هزینه‌ای که در قبال ماشین لباسشویی بوش پرداخته می‌شود، با توجه به امکانات و تکنولوژی های به کار رفته در آن، بسیار مناسب است. از جمله این تکنولوژی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم ایدوز: این سیستم قادر به تشخیص میزان دقیق مصرف مواد شوینده است و در صورت پر بودن محفظه آن، می‌تواند به میزان اندازه از آن استفاده کند.
  • سیستم اکتیو اکسیژن: این تکنولوژی، لباس‌ها را در دمای پایین می‌شوید و توانایی نابودی میکروب‌ها و باکتری‌ها را تا میزان ۹۹ درصد دارد.
  • سیستم تشخیص وزن: این تکنولوژی مصرف آب را بر اساس میزان لباسهای موجود در ماشین انجام می‌دهد که در نتیجه آن، می‌توان در مصرف آب صرفه جویی کرد.
  • پیشرفته ترین فناوری: علاوه بر فناوری‌های بالا، لباسشویی بوش تکنولوژی‌هایی مانند هوش مصنوعی، اتصال به اینترنت برای کنترل از راه دور و… دارد.
  • کارایی برتر: این ماشین لباسشویی دارای قدرت مکش و عملکرد بالایی بوده و در تمیزی و از بین بردن لکه‌های لباس بسیار موثر است.

سری های لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش در سری‌های مختلفی تولید می‌شود‌. به همین دلیل نیز قیمت انواع ماشین لباسشویی بوش به نوع سری آن نیز بستگی دارد.

  • ماشین لباسشویی سری ۲: این سری، از تنظیمات مناسب برای بیماران دارای آلرژی، تنظیم شستشوی سریع، استفاده بهینه از آب و انرژی و… برخوردار است.
  • ماشین لباسشویی سری ۴: این سری از لباسشویی ۴ دارای شستشوی آرام و با کیفیت، تنظیمات مناسب برای بیماران مبتلا به آلرژی، بهینه کردن مصرف آب و… می‌باشد.
  • ماشین لباسشویی سری ۶: این سری از لباسشویی بوش نیز دارای ویژگی‌هایی مانند موتور کم صدا، دوام بالا، مصرف کمتر، بهینه سازی مصرف آب و انرژی و… است.
  •  ماشین لباسشویی سری ۸: طراحی برجسته، موتور کم صدا و بادوام، تنظیمات مربوط به البسه افراد دارای آلرژی و… از ویژگی‌های سری ۸ لباسشویی بوش محسوب می‌شود.

قیمت فروش لباسشویی بوش

همانطور که گفته شد ماشین لباسشویی بوش در سری و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود؛ به همین دلیل نمی‌توان نرخ ثابتی برای این ماشین لباسشویی در نظر گرفت. هر یک از سری‌های این ماشین، از قابلیت‌های متفاوتی برخوردار است و همین امر نیز سبب تفاوت قیمت آنها می‌شود. به طور مثال، لباسشویی سری ۴ دارای امکانات سری ۸ نمی‌باشد؛ پس هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش، به مدل و سری‌های مختلف آن توجه کنید تا بهترین گزینه را خریداری نمایید.

اول مقایسه کن بعد لباسشویی بخر

فاکتورهای موثر در قیمت خرید و فروش لباسشویی بوش

همانطور که در بالا اشاره کردیم، قیمت ماشین لباسشویی بوش ثابت نبوده و به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل، شامل موارد زیر می‌شود:

  • سری و مدل لباسشویی بوش
  • رنگ
  • ظرفیت لباسشویی
  • ویژگی و تکنولوژی‌های درون آن
  • کیفیت موتور آن
  • برنامه‌های متنوع شستشو
  • جنس بدنه

پس لازم است که برای خرید این ماشین لباسشویی محبوب و کاربردی تمامی این موارد را در نظر گرفت.

ظرفیت لباسشویی بوش

کمپانی آلمانی بوش، ماشین لباسشویی را در ظرفیت‌های مختلف ۷ تا ۱۲ کیلوگرمی تولید و به بازارهای فروش، عرضه کرده است. پس در خرید ماشین لباسشویی بوش به نیاز خود توجه کرده و آن را در ظرفیت مناسبی خریداری نمایید. قیمت ماشین لباسشویی بوش نیز بر اساس ظرفیت آن تعیین می‌شود و با بالا رفتن ظرفیت، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. لباسشویی ۷ کیلوگرمی بوش بهترین انتخاب برای خانواده‌های با جمعیت متوسط است. در مقابل، ماشین لباسشویی با ظرفیت‌های بالاتر برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که شستشوی زیادی انجام می‌دهند، مناسب می‌باشد.

اول مقایسه کن بعد لباسشویی بخر

جنس بدنه لباسشویی بوش

کمپانی بوش در تولید ماشین لباسشویی خود، بهترین قطعات و متریال را به کار می‌برد. بدنه ماشین لباسشویی بوش، از جنس فلز مقاوم در برابر رطوبت و ضربه است و جنس مخزن آن از استیل مقاوم در برابر اکسید شدن می‌باشد. همچنین مخزن فرعی لباسشویی بوش از جنس ورق گالوانیزه لعاب کاری شده بوده و قدرت تاب آوری بالایی در برابر عوامل جوی دارد. لاستیک تعبیه شده در دور درب لباسشویی بوش نیز درجه انعطاف مطلوبی دارد و سبب جلوگیری از خروج هرگونه آب و کف از آن می‌شود. تمامی این موارد سبب شده است تا قیمت ماشین لباسشویی بوش با توجه به جنس، امکانات، ویژگی و… بسیار مناسب و مقرون به صرفه باشد.

اول مقایسه کن بعد لباسشویی بخر

نتیجه گیری

یک ماشین لباسشویی مناسب بایستی علاوه بر عملکرد صحیح در شستشو، تمامی نیازهای افراد را تامین کند. ماشین لباسشویی بوش یکی از بهترین برندهای لباسشویی است که با تکنولوژی و فناوری‌های به کار رفته در خود، همواره رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است. در واقع شستشو و پاکیزگی بی نقص و محافظت از الیاف لباس‌ها، سبب تمایز این لباسشویی با سایر برندها شده است‌. علاوه بر این، لباسشویی بوش در سری و مدلهای متنوعی تولید می‌شود؛ بنابراین قیمت آن به طراحی و نوع ماشین بستگی دارد که لازم است در هنگام خرید به آن توجه کنید. در این مقاله سعی کردیم که شما همراهان گرامی را با امکانات، قیمت و ویزگی‌های برجسته لباسشویی بوش آشنا کنیم. امیدواریم که اطلاعات کافی در این زمینه را کسب کرده باشید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج