۱۳۷۷۹۸۶
۲۶۲
۲۶۲
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین برند ساعت سوئیسی : نقد و بررسی (آپدیت ۲۰۲۴)

از آنجاییکه ساعت های سوئیسی کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند، عاشقان ساعت مچی به دنبال این هستند که یک مدل از آنرا در کلکسیون خود داشته باشند

ساعت های سوئیسی از جمله لوکس ترین و محبوب ترین ساعت ها در بین افراد جهان به شمار میرود. پاتک فیلیپ، رولکس، لونجین، ییگر لکولتر (Jaeger-LeCoultre)، امگا، بریتلینگ، فردریک کنستانت، IWC، تگ هویر و واشرون کنستانتین از ده برند برتر و معروف سوئیسی هستند.

از آنجاییکه ساعت های سوئیسی کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند، عاشقان ساعت مچی به دنبال این هستند که یک مدل از آنرا در کلکسیون خود داشته باشند. اما چرا تا این حد برندهای ساعت سوئیسی گران و با کیفیت هستند؟ شاید به این دلیل باشد که سوئیس قرن هاست ساعت های مکانیکی تولید میکند و بسیاری از این ساعت سازان، دانش و تجربه خود را نسل به نسل منتقل کرده اند. برندهای ساعت سوئیسی به دلیل کیفیت بی عیب و نقص، مهارت فنی بالا و مفاهیم نوآورانه خود در میان مردم معروف شده اند. همچنین امروزه بیش از نیمی از کل ساعت های لوکس متعلق به کشور سوئیس است.

در این موضوع شکی نیست که یک ساعت مچی اصل میتواند استایل شما را دگرگون کند. بدون یک ساعت مچی استایل شما ناتمام است. همچنین طبق گزارشات سایت فوربز، کسانی که ساعت مچی میبندند، در دید دیگران با اعتماد به نفس تر، جذاب‌تر و شکیل تر به نظر می‌آیند. 

بهترین برند ساعت سوئیسی : نقد و بررسی (آپدیت 2024)

پاتک فیلیپ، ملقب به پادشاه ساعت ها

پاتک فیلیپ از مطرح ترین شرکت های تولیدکننده ساعت مچی کشور سوئیس است که از زمان تاسیسش تنها به ساخت ساعت مچی پرداخته است. کارخانه این برند در کانتون ژنو قرار دارد. تاریخچه تاسیس این برند به سال ۱۸۳۹ برمیگردد و همچنین نام آن از دو تن از تاسیس کنندگان آن یعنی آنتونی پاتک و آدرین فیلیپ گرفته شده است. از آنجایی‌که هر یک از جزئیات ساعت های این برند توسط یک استادکار ماهر و متخصص طراحی میشوند، این برند هر ساله به عنوان ده برند برتر ساعت سوئیسی شناخته میشود و حتی در برخی از حراجی ها با مبالغ بالا به فروش می‌رسند.

یکی از شعارهای پتک فیلیپ این است:” شما هرگز صاحب یک پتک فیلیپ نمیشوید، فقط از آن برای نسل بعدی محافظت میکنید.” این شعار زمانی معرفی شد که این شرکت کمپین “نسل ها” خود را در سال ۱۹۹۶ راه اندازی کرد. به نقل از وبسایت رسمی پاتک فیلیپ، ساعت های این برند به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارند لقب پادشاه ساعت ها را از آن خود کرده اند.

رولکس، ظرافتی لوکس در یک قاب

هیچ لیستی از بهترین برندهای ساعت سوئیسی بدون وجود نام رولکس تکمیل نمیشود. این شرکت که در سال ۱۹۰۵ توسط هانس ویلسدورف و آلفرد دیویس در ژنو سوئیس تاسیس شد به خاطر طراحی‌ های خاص و استثنایی، دقت بسیار بالا و کیفیت برتر محصولاتش نسبت به دیگر برند ها و به اصطلاح لاکچری بودن مشهور است. به نقل از سایت زومیت، تاریخچه‌ی رولکس پر از نوآوری‌ها و محصولاتی به‌یادماندنی است که برخی از آن‌ها، رکوردهایی همچون گران‌‌قیمت‌ترین ساعت‌های تاریخ را به‌خود اختصاص داده‌اند. برند رولکس زیرمجموعه‌ی بزرگی به‌نام Montres Tudor هم دارد که با همکاری یکدیگر، طراحی،‌ ساخت، توزیع و تعمیر ساعت‌های مچی هر دو برند را انجام می‌دهند. رولکس، یکی از معدود برندهای تولید ساعت است که در فهرست ۱۰۰ برند رسانه‌ی فوربز قرار دارد.

لونجین، برند لوکس با کیفیت

برند لونجین یکی از معروف ترین و محبوب‌ترین برندهای ساعت سوئیسی است که در سال ۱۸۳۲ توسط اگزافر واشتشود در شهر سنت ایمیر تاسیس شد. این برند با تولید ساعت های بسیار با کیفیت و طراحی های زیبا و شیک، به مجموعه ای ارزشمند از ساعت های سوئیسی تبدیل شده است. لونجین همواره از مواد و قطعات باکیفیت برای ساخت ساعت های خود استفاده میکند. به همین دلیل است که ساعت های این برند بسیار دقیق هستند و دوام بالایی دارند. همچنین لونجین تا امروز مدل های مختلفی از ساعت های کلاسیک و حتی مدرن و ورزشی هم تولید کرده است.

بهترین برند ساعت سوئیسی : نقد و بررسی (آپدیت 2024)

ییگر لکولتر (Jaeger- LeCoultre)

برند Jaeger LeCoultre یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین برندهای تولیدکننده ساعت‌های لوکس در دنیا است. این شرکت در ابتدا یاشین بسهوت نام داشت. پس از چندین بار تغییر نام و مالکیت در سال ۱۸۳۳، نام نهایی این شرکت به Jaeger LeCoultre تبدیل شد. برخلاف برندهای دیگر ساعت سازی، تمامی قطعات ساعت مچی های این برند درون خود شرکت ساخته میشود. این برند همچنین با بسیاری از طراحان و هنرمندان معروفی همکاری میکند. در کل برند Jaeger-LeCoultre یک برند معروف و محبوب است که به دلیل کیفیت، دقت و طراحی های زیبا توانسته است جایگاهی ویژه در صنعت ساعت سازی داشته باشد. ییگر لکولتر با ترکیب فناوری های پیشرفته و هنر دست، ساعت هایی که میتواند عملکرد عالی و زیبایی استثنائی را به طور همزمان داشته باشد، ارائه میدهد.

بهترین برند ساعت سوئیسی : نقد و بررسی (آپدیت 2024)

امگا، برند محبوب سلبریتی ها

امگا با تاریخچه طولانی و موفقیت های بیشماری که دارد، به عنوان یکی از برندهای لوکس و پیشرو در صنعت ساعت خصوصا ساعت مچی مردانه به شمار میاید. به نقل قول از وبسایت فروشگاه ساعت تیک تاک گالری این برند ساعت سوئیسی در سال ۱۸۴۸ توسط Louis Brandt در ژنو سوئیس تاسیس شد. نام امگا به معنای آخرین حرف الفبا در زبان یونانی است و نشان دهنده برتری و کیفیت بالا در تولید ساعت است. امگا با طراحی های زیبا، دقت عالی و تکنولوژی های برتر، محصولاتی را ارائه میدهد که در تمامی نقاط جهان مورد تحسین و اعتماد دیگران قرار میگیرد.

این برند در ساخت ساعت های خود از تکنولوژی های پیشرفته مانند عملکرد خودکار و جواهرات باکیفیت استفاده میکند. ساعت های امگا معمولا قیمت های بالایی دارند اما به همان نسبت هم ارزش خرید آنها بالا است. با ترکیب عملکرد عالی، طراحی های زیبا و دوام بالا ساعت های امگا میتوانند به عنوان یک نماد شیک و محبوب در جواهرات دست ساز با کیفیت عالی باشند. شاید به همین دلیل هم باشد که برند ساعت مورد علاقه بازیگران هالیوود و سلبریتی ها، امگا است.

بهترین برند ساعت سوئیسی : نقد و بررسی (آپدیت 2024)

بریتلینگ، متخصص در ساعت های لوکس خلبانی

بریتلینگ یکی از ده برند برتر ساعت سوئیسی است که در سال ۱۸۸۴ توسط لئون بریتلینگ در سوئیس تاسیس شد. این برند از متخصصان در ساخت ساعت های مهندسی با دقت بالا و جذاب است و محصولاتش اغلب در صنعت هوا و فضا مورداستفاده قرار میگیرد. بریتلینگ بخش های مختلفی از تولید ساعت مانند توسعه و ساخت موتور ساعت، قاب ساعت و طراحی و تولید قطعات دیگر را درون شرکت خودش انجام میدهد. ساعت های برند بریتلینگ معمولا شامل ساعت های اسپرت، هوایی و دریایی هستند که میتوان از آنها در هنگام ورزش، ماجراجویی و یا حتی روزمره استفاده کرد.

تگ هویر، نمادی از یک لوکس اسپرت

تگ هویر یکی از ده برند برتر ساعت سوئیسی در دنیا است که توسط ادوارد هویر و آوگوسته هویر در سال ۱۸۶۰ تاسیس شد. این برند از زمان ابتدای تاسیس خود به تولید ساعت های دقیق و مرغوب معروف بود و از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین برندهای ساعت جهان شناخته میشود. تگ هویر ابتدا کار خود را با تولید ساعت های جیبی آغاز کرد و سپس تمام تمرکز خودش را روی تولید ساعت های مچی گذاشت. 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج