۱۳۷۸۰۰۴
۱۱۳۷
۱۱۳۷
پ

رپورتاژ آگهی

قیمت ساعت سوپر لوکس مهران مدیری لو رفت!

مهران مدیری هنرمندی است که علاوه بر بازیگری در زمینه ی موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت می کند. این هنرمند موفق با ساخت آیتم های نمایشی طنز به بینندگان معرفی و در خاطر آنها ماندگار شد. مدیری معمولا علاقه مند است تا ساعت های لوکس و گران قیمتی را بر روی مچ دست ببندد.

مهران مدیری هنرمندی است که علاوه بر بازیگری در زمینه ی موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت می کند. این هنرمند موفق با ساخت آیتم های نمایشی طنز به بینندگان معرفی و در خاطر آنها ماندگار شد. مدیری معمولا علاقه مند است تا ساعت های لوکس و گران قیمتی را بر روی مچ دست ببندد. از هابلوت گرفته تا رولکس، همگی برندهایی هستند که بر روی مچ دست این هنرمند خوشنام بسته شده اند.

فروشگاه ساعت توکلی در این مقاله از قیمت و مدل های ساعت سوپر لوکس مهران مدیری و دیگر هنرمندان  بیشتر برای شما میگوید.

قیمت ساعت سوپر لوکس مهران مدیری لو رفت!

ساعت سوپر لوکس مهران مدیری  Classic Fusio

هابلوت یکی از برندهایی است که ساعت سوپر لوکس تولید می کند. این برند مطرح و معروف امروزه از با ارزش ترین و گران ترین ساعت های جهان به حساب می آید. مهران مدیری صاحب یکی از بهترین مدل های این ساعت (مدل کلاسیک فیوژن) می باشد و آن را به کلکسیون خود اضافه کرده است.

در یکی از برنامه های پربیننده ای که مهران مدیری در آن حضور داشت ما این برند را بر روی مچ دست او مشاهده کردیم. این ساعت سوپر لوکس و گران قیمت، استایل مدیری را به کل دگرگون کرده و جلوه ویژه ای به آن افزوده بود. لازم به ذکر است که همین اتفاق باعث شد تا در فضای مجازی نیز در رابطه با این موضوع کلی صحبت شود و طرفداران ایشان از خرید این ساعت سوپر لوکس استقبال کنند.

ناگفته نماند که مدل کلاسیک فیوژن یکی از بهترین و محبوب ترین مدل های برند هابلوت می باشد. این مدل طراحی ساده و بسیار کلاسیکی دارد که ظرافت در طراحی، زیبایی آن را چندین برابر کرده است. بطور کلی ظرافت در ساخت و طراحی منحصر به فرد و همچنین کیفیت عالی باعث شده اند تا این ساعت ارزشی معادل با ۳۰۰ میلیون تومان پیدا کند.

در رابطه با ساعت هابلوت باید گفت که موتور این ساعت سوپر لوکس بسیار قدرتمند بوده و کیفیت آن بسیار عالی است. این ساعت از طراحی خلاقانه ای بهره می برد و همچنین ظرافت خاص باعث شده تا در نزد طرفداران از محبوبیت خاصی بهره مند شود. لازم به ذکر است که این ساعت اجزا و قطعات مورد نیاز خودش را نیز تولید می کند. شیشه ضد ضربه، خاصیت ضد آب بودن، بندهای شیک، ساده و ظریف همگی از جمله ویژگی هایی هستند که ساعت هابلوت را منحصر به فرد می سازند.

ویژگی های ساعت لوکس هابلوت ( مدل کلاسیک فیوژن)

در رابطه با ساعت هابلوت باید گفت که موتور این ساعت سوپر لوکس بسیار قدرتمند بوده و کیفیت آن بسیار عالی است. این ساعت از طراحی خلاقانه ای بهره می برد و همچنین استایل خاص آن باعث شده تا در نزد طرفداران از محبوبیت زیادی بهره مند شود. گفتنی است که این ساعت اجزا و قطعات مورد نیاز خودش را نیز تولید می کند. شیشه ضد ضربه، خاصیت ضد آب بودن، بندهای شیک، ساده و ظریف همگی از جمله ویژگی هایی هستند که ساعت هابلوت را منحصر به فرد می سازند.

قیمت ساعت سوپر لوکس مهران مدیری لو رفت!

ساعت لوکس مهران مدیری، برند Rolex

در بعضی از برنامه هایی که مهران مدیری در آن حضور داشته است مشاهده شده که ایشان ساعت رولکس به دست داشته اند. گفته می شود که ساعت های این برند حدودا ۳۰ هزار دلار قیمت دارند. قیمت مدل های این برند به تومان رقمی معادل با ۶۰۰ میلیون تومان می باشد. دلیل آن است که ساعت های برند رولکس از کیفیت، ظرافت و زیبایی خاصی بهره می برند.

لازم به ذکر است که رولکس یک برند سوئیسی است که تمامی مدل های این برند بسیار لوکس و به همین خاطر بسیار معروف هستند.

این شرکت مطرح سوئیسی ساعت هایش را با شعار PERFORMANCE AND PRESTIGE یعنی عملکرد عالی و پرستیژ به فروش می رساند. در واقع هر محصول در دنیا که از چنین ویژگی برخوردار باشد می تواند فروش فوق العاده ای داشته و مشتریان زیادی نیز داشته باشد.

 در طراحی و ساخت این ساعت سوپر لوکس از نوعی فلز خاص و با کیفیت استفاده می شود. این فلز محکم، ماندگار، با کیفیت و بسیار زیبا است و کیفیت ساعت را به طور شگفت انگیزی افزایش می دهد. در همین باره لازم به ذکر است که همه ی کمپانی های ساخت ساعت از این نوع فلز استفاده نمی کنند چرا که قیمت آن بسیار بالا است.

به طور کلی مهران مدیری با استفاده از ساعت های این برند استایل و سبک خودش را بسیار خاص و منحصر به فرد ساخته است.

شما برای اطلاع از قیمت و خرید ساعت مچی رولکس و به منظور تهیه این برند و دیگر برند های ساعت مچی می توانید به فروشگاه ساعت توکلی مراجعه نمایید.

پرستیژ و عملکرد عالی ساعت رولکس

این شرکت مطرح سوئیسی ساعت هایش را با شعار PERFORMANCE AND PRESTIGE یعنی عملکرد عالی و پرستیژ به فروش می رساند. در واقع هر محصول در دنیا که از چنین ویژگی برخوردار باشد می تواند فروش فوق العاده ای داشته و از مشتریان زیادی نیز برخوردار باشد.

به طور کلی مهران مدیری با استفاده از ساعت های این برند استایل و سبک خودش را بسیار خاص و منحصر به فرد ساخته است.

ساعت امگا در کلکسیون مهران مدیری

مهران مدیری در برنامه ی دورهمی ساعتی از برند امگا به دست داشت. این ساعت لوکس و گران قیمت استایل این هنرمند خوش آوازه را به کل دگرگون و جذابی خاصی به ظاهر ایشان بخشیده بود. لازم به ذکر است که قیمت این ساعت لوکس رقمی مابین ۲۰ الی ۳۵ هزار دلار می باشد.

قیمت ساعت سوپر لوکس مهران مدیری لو رفت!

در رابطه با برند امگا لازم به ذکر است که ساعت های این برند محبوب از دقت فوق العاده ای بهره مند هستند.

تمامی ساعت های سوپر لوکس این برند گواهینامه ی cosc را دارا می باشند. که این گواهی نامه نشان می دهد و تضمین می کند که تمامی محصولات این برند از دقت بسیار بالایی برخوردار می باشند. لازم به ذکر است که ساعت های مکانیکی معمولا دارای خطا می باشند و دقت آنها ۱۰۰ درصد نیست، با این حال اما تولید کنندگان ساعت امگا با بکارگیری سبک و با استفاده از متریال خاص و منحصر به فرد توانسته اند تا این خطا را به حداقل برسانند.

ناگفته نماند که برند امگا علاوه بر تولید ساعت های مکانیکی، ساعت کوارتزی را نیز تولید می کند که این قبیل ساعت ها به مراتب دقت بیشتری نسبت به ساعت های مکانیکی دارند.

همچنین این برند توانسته است ساعت هایی را تولید نماید که ضد مغناطیسی هستند. از اینرو میدان مغناطیسی بر روی آنها تاثیر نمی گذارد و کارکرد ساعت را کاهش نمی دهد.

 شما برای خرید ساعت مچی مردانه شیک و با کیفیت  ، و به منظور تهیه انواع برند های لاکچری اورجینال و یا های کپی می توانید به فروشگاه ساعت توکلی مراجعه نمایید.

به طور کلی مهران مدیری بازیگر، تهیه کننده و کارگردان مطرح و خوشنامی است که در طول سالیان مدید فعالیت در عرصه ی سینما توانسته پرونده ی پر بار و درخشانی برای خودش بسازد. این بازیگر مطرح علاوه بر بازیگری به سبک ها و استایل های خاص نیز شهره می باشد. اگر دقت کرده باشید یقینا می دانید که مدیری علاقه ی خاصی به استفاده از ساعت های لاکچری دارد. وی تقریبا از تمامی برندهای معروف از جمله رولکس استفاده کرده است.

علاوه بر مهران مدیری بسیاری از افراد نیز علاقه خاصی به استفاده از ساعت های سوپر لوکس دارند. این قبیل ساعت ها به دلیل برخورداری از جلوه خاص و چشم نواز بسیار محبوب می باشند.

قیمت ساعت های سوپرلاکچری در ایران

استفاده از ساعت های لاکچری و سوپر لاکچری به عنوان یک اکسسوری باعث می شوند تا تیپ و استایل افراد به کل متحول شده و افراد ورژن بهتری از خودشان را در معرض دید قرار دهند. از این رو استفاده کردن از این قبیل ساعت ها در ایران محبوب است.

قیمت این ساعت ها در ایران هیچ قانون و قائده ی خاصی نداشته ولی از 100 تا 500 ملیون و حتی بیشتر فروخته میشود.  دقت داشته باشید نمونه فیک و تقلبی این برندهای لاکچری در ایران زیاد است و حتما باید توجه کنید که در ازای این مبالغ سنگین حتما ساعت اورجینال از مراکز معتبر خریداری کنید.

علاوه بر دگرگون کردن استایل، این ساعت ها به دلیل ارزشمند بودن، نقش یک سرمایه را نیز دارا هستند. در واقع شما با خریداری ساعت های گران قیمت به نوعی دارایی تان را به سرمایه ای ارزشمند تبدیل خواهید کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج