آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۷۸۳۲۸
۵۷۳
۵۷۳
پ

راز سقوط مرگبار زن جوان در هاله‌ای از ابهام

سقوط مرگبار زن جوان تحقیقات جنایی را کلید زد تا علت و نحوه وقوع این حادثه مشخص شود.

اعتمادآنلاین: سقوط مرگبار زن جوان تحقیقات جنایی را کلید زد تا علت و نحوه وقوع این حادثه مشخص شود.

راز سقوط مرگبار زن جوان در هاله‌ای از ابهام

ماموران کلانتری 140 باغ فیض در دقایق پایانی روز یکشنبه مرگ زن جوانی را به بازپرس کشیک قتل تهران که در آن زمان بر عهده امیرحسین علیمردان از شعبه دهم بازپرسی جنایی بود، خبر دادند و او دستور شروع تحقیقات را صادر کرد. 

در بررسی‌های اولیه مشخص شد زن 36 ساله در خانه برادر دوست پسر 31 ساله خود مهمان بود و از بالکن طبقه 4 آنجا به پایین سقوط کرد و جانش را از دست داد.

دوست این زن به ماموران گفت: برادرم ما را به خانه‌اش دعوت کرده بود و از چند ساعت قبل به خانه او رفته بودیم. در خانه برادرم دور هم نشسته بودم که ناگهان صدای بلندی توجه‌مان را جلب کرد. در خانه گشتیم و دیدیم در بالکن باز است، به همین خاطر به سمت بالکن دویدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است و آن موقع بود که فهمیدیم زن مورد علاقه‌ام به پایین افتاده است. به همین دلیل سریع خودمان را به حیاط رساندیم. بعد هم با اورژانس تهران و مرکز  110 تماس گرفتیم؛ اما وقتی آنها رسیدند گفتند کار از کار گذشته است و دوست دخترم جانش را از دست داده است.

بازپرس جنایی با شنیدن گفته‌های پسر جوان دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و شناسایی خانواده زن جوان را صادر کرد. همچنین بررسی اختلافات احتمالی این زن و مرد و انگیزه‌های احتمالی خودکشی یا سابقه بیماری متوفی در دستور کار قرار گرفت. این در حالی است تحقیقات در اداره پلیس آگاهی  بر این موضوع متمرکز شده است که مشخص شود مرگ زن جوان یک اتفاق بوده یا تعمدی در این سقوط مرگبار وجود داشته است.


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج