آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۸۳۰۱۴
۷۲۴
۷۲۴
پ

قتل خونین پسر جوان با ضربات چاقوی پسر ۱۶ ساله

فرمانده انتظامی داراب قاتل فراری را به دام انداخت.

 رکنا: سرهنگ علیرضا نوشاد اظهار داشت: شب ۸ دی‌ماه سال جاری یک فقره درگیری منجر به قتل در پارک حاشیه بلوار دانشجو شهرستان داراب به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد چند نفر به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر که یکی از آنان با ضربات چاقو یک جوان 31 ساله را مجروح و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، عنوان داشت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و وی را در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر کنند.

سرهنگ "نوشاد" با بیان اینکه متهم ۱۶ ساله در اعترافات اولیه، علت قتل را عدم کنترل خشم در نزاع و درگیری با مقتول اعلام کرد، گفت: قاتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تلاش حهت دستگیری دیگر همدست قاتل ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس با اقتدار برابر قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج