آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۸۳۵۴۴
۷۹۵
۷۹۵
پ

دستور تازه نتانیاهو پس از ترور مقام ارشد حماس

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اعضای کابینه و اعضای پارلمان این رژیم (کنست) اعلام کرد که از اظهارنظر در خصوص ترور نائب رئیس دفتر سیاسی حماس در ضاحیه جنوبی بیروت خودداری کنند.

ایسنا: نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اعضای کابینه و اعضای پارلمان این رژیم (کنست) اعلام کرد که از اظهارنظر در خصوص ترور نائب رئیس دفتر سیاسی حماس در ضاحیه جنوبی بیروت خودداری کنند.

دستور تازه نتانیاهو پس از ترور مقام ارشد حماس

یدیعوت آحارونوت به نقل از دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اعضای کابینه و از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی خواست که در خصوص ترور صالح العاروری، نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهارنظر نکنند.

در همین حال، واشنگتن پست از یک مسئول دفاعی آمریکایی نقل کرد که اسرائیل مسئول ترور العاروری است. در همین راستا، مشاور بنیامین نتانیاهو در مصاحبه با MSNBC عنوان داشت: ما تصریح کردیم هرکس که در حملات هفتم اکتبر دست داشته باشد، «تروریست» بوده و هدف مشروعی برای ما است. ما مسئولیتمان را از حمله بیروت اعلام نکرده‌ایم و در این حمله دولت لبنان و حزب الله هدف قرار نگرفتند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که این رژیم باید منتظر دو پاسخ از جانب حماس و از جانب حزب الله در واکنش به ترور العاروری باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج