آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۸۵۸۴۰
۱ نظر
۱۲۵
۱ نظر
۱۲۵
پ

متخصص ایمپلنت در کرج را بشناسید

متخصص ایمپلنت در کرج باید دارای ویژگی‌های مهمی باشد که قبل از مراجعه باید به آن توجه داشته باشید. در ادامه این مطلب این فاکتورها را بررسی میکنیم.

دندان پزشکی در شهر کرج این‌روزها پیشرفت قابل چشم‌گیری داشته به‌طوریکه علت اصلی آن را می‌توان گستردگی کلینک‌هایی با مهارت درخور و حرفه ای دندانپزشکی درکرج دانست .پیشرفت تخصص دندانپزشکی در کرج به گونه‌ای است که در شهرهای اطراف برای خدمات دندانپزشکی به این شهر مراجعه می‌کنند و نتایج رضایت بخشی را نیز حاصل می‌کنند. یکی از این گزینه‌های درمانی ایمپلنت می باشد که نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و در هر دندانپزشکی نباید انجام شود. انتخاب ایمپلنت کاشت دندان این روزها یکی از کاربردهای قابل اعتماد برای برطرف کردن مشکلات جدی دندان است ، و روشی برای از بین بردن انواع مشکلات شکلی و مقاومتی دندان‌ها است که در همه کشورها به شکل تخصصی و گسترده انتخاب و توسط دندان پزشکان متخصص و حرفه‌ای انجام می شود. در این قسمت سعی خواهیم داشت به روش انجام ایمپلنت و شناخت متخصص ایمپلنت در کرج اشاره کنیم.

متخصص ایمپلنت در کرج را بشناسید

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان  در حقیقت یک روش درمانی می‌باشد که برای جایگزین کردن دندان‌های ازبین‌رفته و یا آسیب‌دیده که قابلیت ترمیم ندارند انجام می‌شود. این روش توسط یک پیچ و مهره که به شکل  پایه است استفاده می‌شود، دندان جدید را در جای دندان از بین رفته قرار می‌دهد. دراین روند، بهترین متخصص ایمپلنت در کرج  درابتدا پایه را در محل دندان کشیده شده قرارمی‌دهد، پس‌ازآن در مرحله بعدی یک سری فعالیت‌های جراحی برای جادادن پیچ و مهره در فک انجام می‌گیرد، بعداز قراردادن پایه، دندان جدید روی پایه قرارداده می‌شود و با استفاده از پوشش‌های متفاوت، به سایر دندان‌ها شبیه سازی می‌شود.

ویژگی های مهم ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان به‌علت مزایای زیاد خود تبدیل به یک روند درمانی بسیار شاخص شده‌است. به‌عنوان‌نمونه از ویژگی های مهم ایمپلنت دندان، می‌توان‌به طول‌عمرزیاد، استحکام و مقاومت بسیاربالا، توانایی خوردن انواع غذاهای سخت‌ونرم، شکل طبیعی و دارای ویژگی تمیز‌کردن آسان اشاره کرد. اگرچه این روش درمانی دارای ویژگی‌های خیلی‌زیادی است، اما دربعضی موارد احتمال دارد با مشکلاتی همراه باشد. به‌عنوان‌نمونه، در بعضی موارد پایه ممکن است به‌علت نداشتن تطابق با بافت فک، رد شود یا درد و عفونت در جای پیچ و مهره روی دهد، برای پیشگیری از این مشکلات،مناسب است قبل‌از شروع درمان، با متخصص خود مشورت‌کنید و درباره مزایا و معایب این روش اطلاعات کافی را کسب کنید. برای انجام خدمات ایمپلنت می توانید به متخصص ایمپلنت در کرج با مهارت بالا مراجعه کنید.

متخصص ایمپلنت در کرج را بشناسید

خصوصیات بهترین متخصص ایمپلنت در کرج

خصوصیات بهترین متخصص ایمپلنت در کرج می توان به شرح زیر بیان کرد:

تجربه و تخصص حرفه ای: یک متخصص ایمپلنت  خوب باید تجربه و تخصص کافی در زمینه کار ایمپلنت را داشته‌باشد و بتواند به‌راحتی با هرنوع مشکلی که درزمان درمان بوجودمی‌آید، مواجه شود و به آسانی آن را برطرف کند.

دارای تجهیزات پیشرفته: متخصص ایمپلنت باید  تجهیزات و ابزار پیشرفته و جدید به‌کاربرد تا بتواند بهترین ایمپلنت ممکن را برای بیمار انجام دهد.

برقراری روابط خوب با بیماران: متخصص ایمپلنت باید سعی کند گشاده‌رو با بیماران رابطه برقرارکند و به سوالات انها به‌بهترین‌شکل پاسخ‌دهد.

تسلط در تشخیص و درمان مشکلات: متخصص ایمپلنت باید تسلط تشخیص وتوانایی درمان مشکلات مربوط‌به ایمپلنت دندان را به‌خوبی داشته‌باشد.

رعایت اصول بهداشتی و پاکیزگی تجهیزات: متخصص ایمپلنت باید اصول بهداشتی را به‌خوبی رعایت کند و همیشه تجهیزات و ابزار خود را کامل ضدعفونی کند تا ازبروز انتقال بیماری‌ها به مراجعه‌کننده پیشگیری کند همچنین متخصص باید سعی کند به بیمار خود این آموزش را بدهد که چطور از دندان‌های خود به درستی مراقبت‌کند.

مدرک تحصیلی مربوط‌به دندانپزشکی:  یک پزشک متخصص خوب باید مدرک تحصیلی مربوط به تخصص خود را از بهترین دانشگاه‌ها دریافت کرده‌باشد.

موقعیت مکانی مطب : موقعیت مکانی مطب متخصص ایمپلنت در کرج باید در مکانی باشد که مراجعه‌کنندگان بتوانند به‌آسانی با وسایل‌نقلیه عمومی و یا شخصی برای انجام خدمات دندانپزشکی به مطب دندانپزشکی بروند.

مجوز طبابت: یک متخصص دندانپزشک باید دارای مجوز طبابت باشد و زیرنظر وزارت بهداشت مشغول به‌کار شود.

فواید ایمپلنت دندان

فواید ایمپلنت دندان شامل:

افزایش کیفیت زندگی: با جایگزین کردن دندان‌های کشیده‌شده با دندان‌های ایمپلنت، شما می‌توانید  به خوردن انواع غذاهای مختلف  سفت و نرم، صحبت کردن و لبخند زدن با اعتماد بنفس بالاتری بپردازید.

استحکام و ثبات: ایمپلنت دندان ها با کاربرد ستون های فلزی یا سرامیکی به استحکام وثبات بالایی می رسند. این به این معنی است که شما قادر خواهید بود با اطمینان خاطر بیشتری به خوردن انواع غذاهای سفت وبعلاوه فعالیت های ورزشی و روزمره خود ادامه دهید.

شکل طبیعی: ایمپلنت دندان با ظاهر و رنگی شبیه به دندان های خود شما ساخته شده اند، پس برای دیگر افراد مشخص نخواهد بود که  این دندان طبیعی شما نیست.

متخصص ایمپلنت در کرج را بشناسید

حفظ و نگهداری سلامت دهان: با جایگزین کردن دندان های از دست رفته با دندان های ایمپلنت ، مشکلاتی از قبیل بیماری های لثه را کاهش می دهید. با این وجود، این کار به حفظ استخوان های فک شما نیز کمک می کند.

طول عمر زیاد ندان ایمپلنت:  با مراقبت های صحیح و درست، ایمپلنت دندان ها قادر خواهند بود تا 20 سال ماندگار باشند.

روش درمانی مطمئن: ایمپلنت دندان ها یک روند درمانی قابل اطمینان و اثرگذار برای جایگزینی دندان های از دست رفته خواهد بود. با کاربرد این روش، یک جایگزین کامل برای دندان های از بین رفته به طور کامل خواهد بود. شما می توانید با مراجعه به یک متخصص ایمپلنت در کرج که تسلط کامل به کار ایمپلنت دندان دارد ، از دندان های زیبا و طبیعی برخوردار شوید.

مراقبت های بعد از ایمپلنت

رعایت اصول بهداشتی دهان و دندان: بعد از ایمپلنت دندان، شما باید به بهداشت دهان خود بیشتر دقت کنید. به همین دلیل، واجب است دندان های خود را  به طور معمول حداقل دو بار در روز با مسواک و خمیر دندان پاکیزه کنید. علاوه بر این، برای پاک کردن فضاهای میان دندان های خود از نخ دندان استفاده کنید.

مراجعه کردن به متخصص دندانپزشک: برای حفظ و نگه داری دندان های جدید خود، بهتر است به دندانپزشک خود مراجعه کنید و در صورت لزوم، درمان های مورد نیاز را انجام دهید.

تغذیه صحیح و مناسب: تغذیه صحیح و منایب  نقش اساسی در حفظ و نگهداری سلامت دندان های جدید شما دارد. برای نگهداری سلامت دندان های جدید خود،بهتر است  از مواد غذایی با ارزش غذایی خوب و کمترین  مقدار قند و چربی استفاده کنید.

پیشگیری از مشکلات: بعد  از ایمپلنت دندان، از محرک هایی که ممکن است  موجب ایجاد مشکلاتی در دندان های جدید شما شود، پیشگیری کنید. به عنوان نمونه ، از قرار دادن اشیاء سخت و سفت در دهان خود جدأ خودداری کنید.

کاربرد محافظ دهانی: برای نگهداری دندان های جدید خود، بهتر است از محافظ دهانی استفاده کنید. این محافظ دهانی از جمله روکش های مخصوصی  است که درطی شب بر روی دندان ها قرار داده می شود تا از خراش خوردن و دیگرخطرات جلوگیری کند.

متخصص ایمپلنت در کرج را بشناسید

رعایت رژیم غذایی بعد از ایمپلنت: بعداز ایمپلنت دندان، باید به رژیم غذایی خود بیشتر دقت کنید. برای حفظ سلامت دندان های جدید خود از خوردن  مواد غذایی دارای قند بالا و ارزش کم جلوگیری کنید.  برای اطلاع کافی از مراقبت دندان ایمپلنت بهتر است با یک متخصص ایمپلنت در کرج مشورت کنید.

 بعضی از معایب ایمپلنت: ایمپلنت دندان دارای معایبی از جمله هزینه بالا، خطر عفونت، زمان درمان طولانی، خطر ناموفقیت و عدم تطابق است پس بهتر است بر این کار از قبل با یک متخصص خوب و حرفه ای در این زمینه مشورت کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اینهمه توضیح دادی اسمی از متخصصین نبردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج