آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۸۷۳۶۹
۷ نظر
۱۴۳۰۹
۷ نظر
۱۴۳۰۹
پ

درآمد نجومی نانوایی‌های معروف در تهران

اخیرا یک نانوایی با قانون عجیب خرید ۴ نان با بیش از یک کارت ممنوع است جنجال عجیبی به پا کرده بود. اما به دور از این بحث‌ها و جنجال‌ها درآمد یک نانوایی به صورت روزانه و ماهیانه چقدر است؟

جریان نو: اخیرا یک نانوایی با قانون عجیب خرید ۴ نان با بیش از یک کارت ممنوع است جنجال عجیبی به پا کرده بود. اما به دور از این بحث‌ها و جنجال‌ها درآمد یک نانوایی به صورت روزانه و ماهیانه چقدر است؟

اگر سری به فضای مجازی بزنید با انبوه آگهی‌های اجاره و فروش مغازه نانوایی مواجه می‌شوید. بر اساس اظهارات آگهی‌کنندگان، درآمد روزانه برخی از نانوایی‌ها با توجه به مناطقی که در آن قرار دارند گاهی به ۱۰ میلیون تومان نیز می‌رسد. همچنین برخی از نانوایی‌هایی که در مناطق اطراف تهران هستند ماهیانه خالص ۴۵ الی ۶۰ میلیون تومان درآمد کسب می‌کنند. به نوعی می‌توان گفت درآمد یک نانوایی در ماه چیزی ۴۵ تا ۳۰۰ میلیون تومان است. البته در این بین نانوایی‌هایی هستند که درآمد ناچیزی دارند. در ادامه قصد داریم به قیمت‌ها اجاره و خرید یک مغازه نانوایی بپردازیم. با جریان نو همراه باشید.

مغازه نانوایی چند؟

قیمت‌های متفاوتی برای اجاره و خرید نانوایی با توجه به محله آن در‌ آگهی‌ها اعلام شده است. به عنوان مثال یک نانوایی در محدوده معلم به نرخ ۱۷ میلیارد تومان آگهی شده است. این نانوایی ۶۵ متر و ساخت سال ۱۳۷۵ است. البته قیمت‌های پایین‌تر هم برای خرید نانوایی در حد ۲ تا ۹ میلیارد تومان هم در بازار وجود دارد که کاملا به منطقه آن بستگی دارد.

در بین اگهی‌ها با گزینه‌های اجاره‌ای هم مواجه می‌شوید. به طور نمونه یک نانوایی ۱۴ متری در تهران به صورت ۵۰ میلیون تومان ودیعه و ماهی ۳ میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

آنطور که به نظر می‌رسد اصل ماجرای درآمد نانوایی‌ها به شدت مرتبط با محله آن و میزان رفت و آمد است. بر همین اساس قیمت‌های متفاوتی هم برای اجاره و فروش اعلام می‌شود.

درآمد نجومی نانوایی‌های معروف در تهران

فروش سهمیه آرد

در این میان اگر بیشتر در تبلیغات جست و جو کنید با موارد عجیب‌تری هم مواجه می‌شوید. برخی از افراد مجوز و سهمیه آرد خود را نیز به فروش می‌گذارند. برخی دیگر هم تجهیزات نانوایی خود را اجاره می‌دهند یا می‌فروشند. فردی که سهمیه آرد خود را برای فروش گذاشته ۲۵۰ کیسه آرد است البته نرخ دقیقی برای آن تعیین نکرده و باید برای بررسی بیشتر با آن فرد وارد مذاکره شد.

قیمت دستگاه‌های نانوایی

دستگاه‌های نانوایی با توجه نوع نان نرخ متفاوتی دارند. به عنوان مثال یک دستگاه مخصوص پخت نان لواش که سه کاره است با نرخ ۱۸۵ میلیون تومان در بازار آگهی شده است. نکته جالب توجه اینجاست که فرد آگهی‌کننده دستگاه خود را به دلیل قطع سهمیه آرد به فروش گذاشته است. دستگاه خمیرگیر هم که مخصوص پخت نان است با نرخ حدود ۵ میلیون تومان در بازار آگهی شده است.

درآمد نجومی نانوایی‌های معروف در تهران

با وجود این که نانوایی‌ها شاید درآمد باورنکردنی و نجومی داشته باشند اما مشکلات و چالش‌های مختلفی را هم پیش پای خود دارند. از قطع سهمیه آرد گرفته، تا هزینه خرید و اجاره وحشتناک مغازه می‌تواند گوشه‌ای از مشکلاتی باشد که نانواها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ممد

      اشتباه فکر می‌کنید. 60 میلیون درماه هست وبین 30و35تومن اجاره هست تازه خرج های دیگه بماند

    • مری

      دوست عزیز من نانوا هستم و این ۶۰ تا ۷۰ میلیون به قول خودت واقیت داره خوب حالا بیا حساب کنیم قبل هر چیز ۱۵ میلیون پول اردش و ۷ الی ۸ میلیون فقط پول مایه اون اگه دستگاه سه کاره باشه لواش یه کارگر مخواد اونم ماهی ۱۸ ملیون کرایه مغازه اب برق بیمه هزینه های دیگه باز بگم فقط دارمد ماهیانه رو نگو خرجشم بگو خوشکل

      پاسخ ها

      • ناشناس

        تعداد زیادی از نانوایی های لواش و تافتون قیمت کیسه را ۲۰۰۰ تومان حساب میکنن. و روی تعداد نان اضافه میکنند . بربری ها هم که حداکثر ۵۰ تا ۶۰ عدد کنجد روی نان ریخته و ۱۰۰۰ تومان اضافه میگیرند . سنگکی هم اگر نان ساده بخواهید چنان خمیر میدهند یا سوخته که از خرید نان ساده پشیمان شوی . نانوایی ها به جای اینکه ناله کنند نتن با کیفیت بپزند تا مردم بیشتر از آنها خرید کنن. .

    • رحمان

      بنده کارگر نانوایی هستم دوسال هست نانوایی اجاره کردم بعداز ۲۰ سال کارگری .ماهانه ۱۸ تومان پول می‌ماند برای بنده.البته اگر وزن چانه رو درست بزنم هیچی برام نمیمونه برای ماهی ۱۸ تومان ۳ کار انجام میدم خمیرگیری.شاطری.فروش نان.کمک به نظافت مغازه.وهمچنین مسئولیت مغازه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ماهی ۱۸ تومان!!!!!! بابا ما درروز ۱۵ساعت کارمیکنیم اخرماه ۵تومان هم درامدنداریم فقط توایرانه این چیزهای عجیب

    • ناشناس

      صدای طبل از راه دور خوش است.باکم کردن سهمیه ونبردن قیمت نان به بالا وبالا رفتن هژینهای پخت نان شما چه میفهمید

    • علی

      با فروش نان بربری به نرخ ۵ هزار تومن به مقدار محدود وفروش نان کنجدی با ۱۰گرم کنجد به مبلغ ۱۰ هزار تومن تازه اگر کم فروشی نکنند واینکه مسیولین هم جوابگو نباشند باید اظهار تاسف برای مسیولین کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج