آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۹۲۵۷۱
۲۷ نظر
۷۷۰۸۰
۲۷ نظر
۷۷۰۸۰
پ

شوک به مسافران مازندران ۵۰ روز مانده به نوروز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با تاکید بر ضرورت اعلام نرخ متعارف برای اقامت و ارائه خدمات به گردشگران در استان گفت: هرگونه چادرخوابی قدغن خواهد بود.

فارس: مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با تاکید بر ضرورت اعلام نرخ متعارف برای اقامت و ارائه خدمات به گردشگران در استان گفت: هرگونه چادرخوابی قدغن خواهد بود.

استان مازندران در همه ایام سال میزبان گردشگران از نقاط دور و نزدیک است اما در نوروز و تابستان از جمعیت بیشتری برخوردار است.

در راستای ارائه خدمات به گردشگران بحث ستاد خدمات سفر در استان فعال خواهد شد که مسؤولان کمیته‌های مختلف در ارتباط با چگونگی خدمات به مسافران هم به بررسی چالش‌ها و تقویت خدمات می‌پردازند.

بحث نرخ خدمات گردشگری، فعالیت واحدهای نانوایی و سایر، جلوگیری از کمبود کالاها، مسائلی ازجمله چادرخوابی و از همه مهم‌تر گردشگری نوروزی با چاشنی ماه رمضان از موضوعات مهم مورد بررسی در ستاد خدمات سفر است که در همین خصوص حسین ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران، اظهار کرد: اولین جلسه ستاد خدمات سفر و تشکیل کمیته‌های سیزده‌گانه باتوجه به مقتضیات خود استان و تقارن با ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

*مازندران پُرگردشگر

وی افزود: باتوجه به نزدیکی استان مازندران با پایتخت این استان اولین مقصد مسافران نوروزی و سایر تعطیلات هستند، همچنین پیش‌بینی جمعیت زیادی از گردشگران طی این ایام در مازندران تصمیم‌گیری لازم را در برنامه داشتیم.

*بازگشایی ۲۴ ساعته مساجد مازندران طی نوروز ۱۴۰۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه موضوع مهم بازگشایی به صورت ۲۴ ساعته مساجد استان است، افزود: از جمله برنامه‌ها سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی رستوران‌های بین راهی، مساجد مهم است.

ایزدی با اشاره به حضور گروه بازرسی در اقامتگاه‌های گردشگری، گفت: در بحث کنترل بازار هم مقرر شد نانوایی‌ها باتوجه به حضور مسافران به‌صورت کشیک فعال باشند.

*کشیک رستوران‌ها

وی ادامه داد: در بحث فعالیت رستوران‌ها هم طی جلسه‌ای مقرر شد در ارتباط با فعالیت رستوران‌ها با مجوز برای ارائه خدمات به مسافران برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه المان‌های منطبق نوروز و رمضان در ورودی و خروجی شهرها باشد، تصریح کرد: همچنین پیش‌بینی لازم در ارتباط با برنامه‌های خاص فرهنگی متناسب با این ایام و ارائه خدمات توسط موکب‌های مذهبی انجام شود.

*ضرورت اعلام نرخ متعارف به گردشگران

ایزدی با تاکید بر ضرورت اعلام نرخ متعارف برای اقامت و ارائه خدمات به گردشگران، خاطرنشان کرد:  هرگونه چادرخوابی قدغن خواهد بود.

*ستاد خدمات سفر مختص نوروز نیست

وی با بیان اینکه ستاد تسهیلات سفر مختص به نوروز نباشد، یادآور شد: ستاد خدمات سفر باید به طور دائمی فعال باشد؛ چرا با هر تعطیلی یک روزه هم شاهد حضور مسافران در استان مازندران خواهیم داشت.

*فعالیت بازارچه‌های صنایع‌دستی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: برنامه‌ریزی لازم در ارتباط با بازارچه‌های صنایع‌دستی و همچنین تخفیفات موزه‌ها در ایام نوروز در دستور کار قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بدون شک میخواید جیبتونو پر کنید

    • بهار

      کار خوبی می کنن توی رشت توی بیشتر پیاده رو ها چادر می زنن حتی جلوی در ورودی خونه ها ، چطور تو اصفهان چادر زدن ممنوعه کسی اعتراض نمی کنه

      پاسخ ها

      • حسین از بابل

        آفرین.حرفت کاملا" درسته.خسته شدیم از این وضع.همه استان ها چادر خوابی ممنوعه غیر از استان های شمالی.در ضمن نیاز به رفتن هتل هم نیست.کلی سوییت و خونه توی مازندران هستش که در این ایام اجاره میدن با قیمت مناسب

      • ناشناس

        چادر خوابی در سطح شهر اصفهان ممنوعه ولی چند جا رو شهرداری اعلام کرده برای چادر زدن که فقط همونجا میشه چادر زد مسئولین فقط یه مسله رو ممنوع میکنن اگه به فکر جایگزینش نباشن اینطوری مردم هجوم میبرن به بیرون از شهر و جنگلها ، همینطوری کوه و جنگل های هر سه استان شمالی داره نابود میشه وای به حال اینکه با این وضعیت بدترش کنن.

      • مهمان

        اصفهان پارک فدک را با تمام امکانات و به صورت رایگان برای گردشگران آماده کرده است.

      • ناشناس

        قیمت مناسب. مثلا حداقل شبی ۵ میلیون؟؟ طرف یه الونگ داره میخواد پول پارو کنه.

      • ناشناس

        والا ما اومدیم رشت اجازه برپایی چادر برای استراحت ندادن..جمع کردن.اومدیم اتاق بگیریم گفتن شبی یک و هشتصد..شما نرخ رو معقولانه کن کسی دوست نداره شب رو تو سرما و سروصدای ماشین بخوابه..واسه دو شب چند میلیون پیاده بشن..

      • ناشناس

        اینکه چادر زدن ممنوع باشه عالیه..چهره نوروزی شهر بد نمیشه..کثافت و آشغال کل شهر رو برنمیداره..اما نه اینکه شبی خداتومن بگیرن..شبی دویست تومن باشه همه از خداشونه..مازندرانیا خون ارث باباشونو از آدم میخوان زیر سه تومن خونه نمیدن..نونوایی هاشون همه تعطیل..تازه میگن شما مسافرین ما محلی اینجاییم اول باید ما نون داشته باشیم..حالا خوبه ایرانی هستیم..اتفاق افتاده که میگم..فریدونکنار..حالا افغانیا با ی گردان بچه همه نون های تهرانو بالا میکشن مام جیکمون درنمیاد..میری شمال انگار با بیگانه طرفن..اصالت و فرهنگ و هم نوع دوستی هم خوبه داشته باشیم..حیف اصفهانیا و تهرانیا که اونجا رو آباد کردن و ویلا ساختن..گردن مازندرانیا رو کلفت مردن

    • ناشناس

      ورودی استان گیلان-مازندران وگلستان درایام عید،عوارض خاص مخصوص،عیدازپلاک های غیربومی،بگیرید!!!!!!!!!!!!

    • ناشناس

      چادر خوابی ممنوع ، برای پرکردن جیب هتلداران و .... با قیمتهای نجومی ....

    • ناشناس

      چادر خوابی و تو کیش هم ممنوع کردن

    • متین

      بخاطر خشکسالی همه هجوم بردن به شمال زمینها باغ ویلا از چنگ شمالی ها در آینده نه چندان دور در خواهد آمد و به عنوان کار و مستخدم ...برای غیر بومی ها بیگاری خواهند کرد از ما گفتن بود ......

    • ناشناس

      روزها ی عادی تو شمال گوش بری هست وای به ایام عید نوروز دولت راست میگه سوییت معمولی در نظر بگیره هر کس نرفت اون موقع برخورد کنه

    • اکبر اسدی

      براساس کدام قانون زدن چادر ممنوع است؟ شما بفکر چاپیدن مردم هستید نه رفاه آنان
      اگر مردمی بودید،اماکن مشخصی را برای چادر زدن تعیین و نیازمندی های مسافران ،مانند سرویس های بهداشتی،حمام،نانوایی،سوپرمارکت را بصورت موقت در آن مکان ها ایجاد می کردید
      شما تمایلی به خدمت به مردم ندارید

    • ناشناس

      یک سرویس بهداشتی درست وسالم پیدا نمی کنی زباله همه جا پراکندست

    • بی نام

      باراین چرت وپرتهایی که گفتی جایی برای چادر زدن مردم درست کنید با این حقوقا وگرونی سرسام آور نمیخواد پیشنهاد رستوران و اجاره کردن خونه رو بدید مردم اگه داشتن نیازی نمیدیدن که شماها بگید برای آسایش وآرامش مردم در این دو فصل چیکار کردید عوض ساخت وسازهای غیر مجازتون این همه زمین یه جایی رو برای چادر زدن درست کنید

    • محمد

      قبل از نظارت و کنترل قیمت اسکان در شمال نباید چادر خوابی قدغن بشه
      ممنون کردن چادر خوابی یعنی چندبرابر کردن قیمت سوئیت و هتل و منازل اجاره ای

    • حسن

      اگر خیلی مدیریت دارند اول مکان های مناسب و با قیمت مناسب برای اقشار مختلف مهیا کنند بعد چرندیات بهم ببافند بهتره
      کدوم کارگر داره شبی چند میلیون بده برای یک سوئیت

    • علیرضا

      این همه شهر چرا میرید شمال که انقدر بی احترامی کنن هرچی پوله ماتهرانیا اونجا خرج میکنیم این همه هم اونجا بد برخورد میکنن . نرید مجبور که نیست ادم

    • مهدی

      نرخ متعارف ؟ خخخخخخخ🤣

    • mad

      از اون دستورات بی منطق که کلی عوارض خواهد داشت تو چادر نخوابید ! این چه حرفی است

    • ناشناس

      هردم از این باغ بری می رسد. ..... معنی خدمت به مردم یعنی .......

    • ح

      کسی کارگر باشه با درامد کم کجا بره باید تو چادر بخوابه این کسانی که میشن مدیر چرت و پرت نگید خواهشاً همه که مثل شما ها حقوق نمیگیرن برن هتل پس ببند اول شرایط مردم رو درک کن بعد برو پشت میز حرف بزن. بخدا بنده هر چند وقت از شمال رد میشم از حالم بد میشه از شمال بدم میاد هر وقت مسافرت میرم. فقط جنوب من نمی‌دونم مردم چی دید تو شمال هر روز تو جاده شمال بخدا حالم از شمال به هم میخوره

    • م

      بخدا خیلی جا هست از شمال بهتره برخورد مردم هم بهتره. نرید شمال.

    • هلی

      حیف آدم که بره شمال

    • مسافر

      شمالیهای عزیز و خوش اخلاق و خوش برخورد ، واقف هستند گردشگری اولین راه درآمدشون هست؟!
      اگر مسافری نباشه چی ؟!؟!؟

    • ناشناس

      امسال عید تصمیم بگیرید هر کسی به استان آبا و اجدادی خودش بره..
      حتی شده توی استان خودش خانه اجاره کنه برای مسافرت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج