۱۴۱۳۹۹۷
۵۱۶
۵۱۶
پ

برگزاری مراسم رونمایی از «نویتکس»، عضو جدید گروه حامیان مالی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در مراسمی از «نویتکس» به‌عنوان یکی از اسپانسرهای خود در رقابت‌های فصل جاری، رونمایی کرد.

برگزاری مراسم رونمایی از «نویتکس»، عضو جدید گروه حامیان مالی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در مراسمی از «نویتکس» به‌عنوان یکی از اسپانسرهای خود در رقابت‌های فصل جاری، رونمایی کرد. برند «نویتکس» در راستای حمایت از ورزش ایران، با عقد قرادادی تا نیم‌فصل ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ به‌عنوان یکی از حامیان مالی سرخ‌پوشان پایتخت لقب گرفت.

روز دوشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت در مراسمی در محل باشگاه پرسپولیس با حضور رضا درویش مدیرعامل، پیمان حدادی عضو هیئت‌مدیره و معاون اقتصادی باشگاه، امیر انصاری مدیرعامل و اسحاق بیگی رییس هیئت‌مدیره شرکت نوآور و خلاق کهن شیمی آریا، که در تولید محصولات شوینده و بهداشتی فعالیت دارد، عضو جدید خانواده اسپانسرهای پرسپولیس رونمایی و معرفی شد.

طبق این توافق، سرخ‌پوشان در لیگ‌برتر و جام حذفی با کیت‌هایی که نام نویتکس روی آن نقش بسته، در برابر رقبا حاضر خواهند شد.

نویتکس محصولات خود را در حوزه‌های مختلفی از جمله بهداشت و نظافت خانگی، شست‌وشو، مراقبت از البسه و بهداشت فردی تولید می‌کند و استفاده از تکنولوژی ODour Guard سوئیس به‌منظور از بین بردن بوی بد البسه و تکنولوژی HE برای شست‌وشوی سریع و آسان البسه، تنها برخی از مزایای منحصربه‌فرد محصولات این کمپانی به شمار می‌روند.

ماموریت نویتکس ایجاد دسترسی به بهداشت و زیبایی، برای همه ایرانیان است که این مهم با بهره‌گیری از دانش پرسنل داخلی، طراحی منحصربه‌فرد، استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید و بومی‌سازی آخرین متد فرمولاسیون، بیش از هر زمان دیگری در دسترس است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج