۱۴۲۱۸۰۰
۱۴۰
۱۴۰
پ

رپورتاژ آگهی

صندلی مگنت تراپی با کیفیت و مطمئن از کدام شرکت تهیه کنیم؟

یکی از مشکلاتی که برای برخی افراد در سنین کهنسالی رخ می دهد و کیفیت زندگی آنان را دچار مخاطره می سازد، بی اختیاری ادرار است. این مشکل در خانم ها به دلیل عوارض بعد از زایمان خصوصا زایمان های چندباره و بالارفتن سن، بیشتر از آقایان رایج است و مشکلات زیادی برای آنان به وجود می آورد.

یکی از مشکلاتی که برای برخی افراد در سنین کهنسالی رخ می دهد و کیفیت زندگی آنان را دچار مخاطره می سازد، بی اختیاری ادرار است. این مشکل در خانم ها به دلیل عوارض بعد از زایمان خصوصا زایمان های چندباره و بالارفتن سن، بیشتر از آقایان رایج است و مشکلات زیادی برای آنان به وجود می آورد. یکی دیگر از مشکلات بی اختیاری که گاه در روابط اجتماعی افراد نیز تاثیرات نا مطلوبی می گذارد، مشکل در برقراری روابط با شریک جنسی است که بی اختیاری ادرار و نشت ادرار می تواند این روابط را تحت تاثیر قرار دهد و گاه منجر به پرهیز از روابط جنسی در افراد شود. این مساله می تواند لطمات روحی و جسمی فراوانی برای افراد به بار بیاورد.

صندلی مگنت تراپی با کیفیت و مطمئن از کدام شرکت تهیه کنیم؟

برخی از نشانه های بی اختیاری ادرار را می توان به: لکه بینی، داشتن درد خصوصا در زمانی که مثانه پر است یا زمانی که فرد در حال ادرار کردن است، مشکل در خالی شدن کامل مثانه و ضعف در سیستم دفع ادرار در فرد که منجر به افزایش دفعات ادرار کردن در فرد بیمار می شود، مشکل بی اختیاری ادرار و ادرار کردن در حین خواب، تحمل عفونت های مکرر ادراری و مشکلات مثانه اشاره نمود.

برای رفع این مشکلات امروز روش های متعددی وجود دارد و پزشکان راهکارهای متفاوتی را پیشنهاد می دهند. برای این مشکل از راه دارویی، ورزش های کگل و گاه درمان های تهاجمی مانند عمل جراحی به درمان می پردازند که در پاره ای از موارد مشکلات بعدی و خصوصا عوارض بعد از عمل جراحی، گریبان گیر افراد می شود و می تواند مشکلات بعدی را به همراه داشته باشد. اما روش غیر تهاجمی و مناسب تری وجود دارد که چند سالی است برای رفع این مشکل به کار گرفته می شود و توانسته به صورت کاملا غیر تهاجمی و بدون عوارض جراحی نتایج بسیار قابل قبولی در درمان این مشکل نشان دهد.

صندلی مگنت تراپی با کیفیت و مطمئن از کدام شرکت تهیه کنیم؟

صندلی مگنت تراپی، روشی مطمئن و ایمن

صندلی مگنت تراپی با بهره گیری از امواج الکترو مغناطیسی و انتقال این امواج به عضلات کف لگن، موجب تقویت این عضلات شده و می تواند برخی آسیب هایی که منجر به بی اختیاری ادرار و گاه مدفوع در زنان و مردان شده است را مرتفع نماید. این روش غیر تهاجمی بوده و عوارض خاصی برای افراد ندارد. همچنین نیاز به بی هوشی و جراحی ندارد و به صورت سرپایی و در زمان کوتاهی ولی در بازه های زمانی لازم بنا به توصیه پزشک معالج انجام می شود. فرآیند کار به این صورت است که عضلات کف لگن که مسئول نگهداری اجزای داخل لگن مانند مثانه، رحم و ... هستند، اگر دچار ضعف و مشکل شوند، اختلال در عملکرد مثانه و مجاری ادراری را باعث می شوند. همان طور که بیان شد، صندلی مگنت تراپی، امواج الکترومغناطیس را به این عضلات کف لگنی هدایت می کنند. این امواج موجب می شوند تا ماهیچه های کف لگن انقباضات با درجات مختلفی را تجربه کنند و این انقباضات صورت گرفته موجب می شوند تا در نهایت ماهیچه های آسیب دیده کف لگن مجددا تقویت شده و عملکرد خود را بازیابی کنند.

صندلی مگنت تراپی در بخش های طب فیزیکی، اورولوژی، مشکلات جنسی و روانشناسی و همچنین مشکلات زنان و زایمان پر کاربرد است و مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه موجب تحریک ماهیچه ها و عضلات و خون رسانی بیشتر می شود و تقویت ماهیچه های ضعیف شده را به دنبال دارد.

در اروپا با این روش در طول ۲ سال موفق شدند حدود ۱۵۰ بیمار را به طور کامل درمان کنند و مشکل بی اختیاری ادرار آنان را مرتفع سازند. پزشکان در بررسی اولیه صندلی مگنت تراپی بر کارآمد بودن این روش تاکید کرده اند و آن را روش جایگزین بدون عوارض و کارآمد برای جراحی و روش های تهاجمی دانسته اند.

مزایای درمان با صندلی مگنت تراپی

  • این روش امواج الکترومغناطیسی را به راحتی از پوست، چربی و استخوان عبور داده و به بافت ماهیچه ای کف لگن می رساند و موجب انقباض آن ها می گردد.
  • با انقباض بافت ماهیچه ای، عصب آن ناحیه تحریک شده و موجب خون رسانی قوی تر به این ناحیه شده و با افزایش جریان خون، کار ساخت سلول ها و بافت جدید آغاز می شود.
  • با تقویت ماهیچه کف لگن و ترمیم بافت های آسیب دیده، مجاری ادرار، مهبل و مقعد تقویت می شود و مشکلات بی اختیاری ادرار و مدفوع به تدریج رفع می گردد.
  • با استفاده از تابش امواج الکترومغناطیس کار منقض و منبسط شدن بافت ماهیچه ای در هر ثانیه از 1 تا 50 بار صورت می گیرد که به شدت امواج و واکنش عصبی ماهیچه ها بستگی دارد.
  • این روش درمانی علاوه بر بی اختیاری ادرار و مدفوع در درمان دردهای لگنی، بواسیر، اختلالات نعوظی و جنسی نیز کاربرد قابل ملاحظه ای دارد.
  • این روش درمانی کاملا غیر تهاجمی و بدون عوارض جانبی است و می تواند 2 بار در روز و به مدت 20 دقیقه و تا مدت زمان 6 ماه ادامه داشته باشد تا مشکل فرد به طور کامل رفع گردد. البته تعداد انجام این فرآیند با تشخیص پزشک و بر اساس میزان مشکل فرد بیمار انجام می شود.
  • این روش درمانی نیاز به آمادگی قبلی فرد نداشته و عوارض شناخته شده قابل ملاحظه ای برای آن ثبت نشده است.
  • در حین درمان فرد بیمار می تواند با لباس پوشیده روی صندلی مگنت تراپی نشسته و هیچ گونه دردی را تحمل نمی کند.
  • هزینه انجام این روش درمانی نسبت به سایر روش های درمانی، ارزان تر است.
  • برای انجام این روش درمانی با استفاده از صندلی مگنت تراپی نیاز به مصرف دارد به طور مداوم ندارد.

صندلی مگنت تراپی با عملکرد وکیفیت تضمینی از کدام شرکت تهیه کنیم؟

اگر به دنبال خرید صندلی مگنت تراپی با کیفیت و عملکرد تضمین شده هستید، شرکت مهندسی ناریاتک، تولید کننده تجهیزات پزشکی و صنعتی بسیار با کیفیت و تایید شده ای است که صندلی مگنت تراپی را با کیفیت منحصر به فرد تولید نموده است. این شرکت در زمینه تولید دستگاه آر اف فرکشنال و همچنین دستگاه پلاسما نیز فعالیت دارد. دستگاه کربوکسی با کیفیت مثال زدنی در ناریاتک به تولید می رسد. همچنین اگر به دنبال دستگاه هایفو با قابلیت های عالی و قیمت مناسب هستید، شرکت ناریاتک آن را ارائه داده است. ناریاتک با تکیه بر توان مهندسین داخلی و در کلاس جهانی تجهیزات پزشکی با عملکرد تضمین شده را به جامعه پزشکی کشور عرضه کرده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج