آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۲۲۳۴
۳ نظر
۴۲۲۷
۳ نظر
۴۲۲۷
پ

رپورتاژ آگهی

طولانی‌ترین مسیرهای پرواز داخلی

از جمله طولانی‌ترین مسیرهای پروازی می‌توان به بلیط هواپیما تهران مشهد اشاره نمود. در ادامه طولانی‌ترین مسیرهای پرواز داخلی را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم، اگر می‌خواهید با این مسیرها بیش‌‌تر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سفر با هواپیما سریع‌ترین و ایمن‌ترین روش مسافرت است که طرفداران بسیاری دارد. از این‌رو روزانه پروازهای داخلی متعددی در کشور در مسافت‌های کوتاه و بلند انجام می‌شود و مسافران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد سفر خود می‌رسند. هر چقدر که فاصله بین دو شهر بیشتر باشد پرواز مدت زمان بیش‌‌تری طول خواهد کشید. اما نسبت به سفر با اتوبوس و قطار، هواپیما خیلی سریع‌تر این مسافت را می‌پیماید به همین دلیل در مسیرهای پروازی طولانی محبوبیت بیش‌‌تری دارد. از جمله طولانی‌ترین مسیرهای پروازی می‌توان به بلیط هواپیما تهران مشهد اشاره نمود. در ادامه طولانی‌ترین مسیرهای پرواز داخلی را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم، اگر می‌خواهید با این مسیرها بیش‌‌تر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

طولانی‌ترین مسیرهای پرواز داخلی

مسیر هوایی تهران کیش

دو شهر تهران و کیش دارای 1043 کیلومتر فاصله هوایی هستند و مسافت بین این دو شهر از طولانی‌ترین مسیرهای هوایی کشور محسوب می‌شود. مسافرانی که بلیط هواپیما کیش تهران و یا برعکس را رزرو کرده‌اند پس از حدود 1 ساعت و 50 دقیقه به مقصد می‌رسند. البته توجه داشته باشید با توجه به این‌‌که بلیط کیش تهران و یا تهران کیش از کدام ایرلاین را رزرو کرده باشند مدت زمان پرواز می‌تواند کمی بیش‌‌تر و یا کم‌‌تر باشد.

مسیر هوایی رامسر کیش

یکی از طولانی‌ترین مسیرهای هوایی در کشور، مسیر رامسرکیش است که نسبت به سایر مسیرهای هوایی دارای تعداد پروازهای کم‌‌تری در طول هفته است. این پرواز که دو نقطه شمالی و جنوبی کشور را به هم متصل می‌کند حدود 2 ساعت طول می‌کشد. لازم به ذکر است که به دلیل پروازهای کمی که بین رامسر و کیش وجود دارد برای خرید بلیط هواپیما این مسیر با گزینه‌های متنوعی روبه‌رو نخواهید بود و گزینه‌های محدودی وجود دارد.

مسیر هوایی تهران قشم

علاوه بر بلیط هواپیما تهران مشهد، بلیط هواپیما تهران قشم نیز در فهرست طولانی‌ترین مسیرهای پرواز داخلی قرار دارد. دو شهر تهران و قشم 1072 کیلومتر با یکدیگر فاصله هوایی دارند و این مسافت با هواپیما طی 1 ساعت و 45 دقیقه طی می‌شود. لازم به ذکر است که پرواز تهران قشم همانند پرواز تهران کیش از محبوب‌ترین پروازهای داخلی است و در ایام تعطیلات نوروز و نیمه دوم سال میزان تقاضا برای بلیط هواپیما به مقصد قشم به اوج خود می‌رسد. به همین دلیل شرکت‌های هواپیمایی متعددی در مسیر تهران قشم فعال هستند و مسافران هنگام رزرو بلیط هواپیما این مسیر انتخاب‌های متنوعی خواهند داشت و راحت‌تر می‌توانند به خرید بلیط بپردازند.

 

طولانی‌ترین مسیرهای پرواز داخلی

مسیر هوایی تهران مشهد

بلیط هواپیما تهران مشهد یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌ها است و جز طولانی‌ترین مسیرهای پرواز داخلی قرار دارد. فاصله هوایی دو شهر تهران و مشهد حدود 741 کیلومتر است و حدود 1 ساعت و 15 دقیقه طول می‌کشد تا هواپیما این مسیر را بپیماید. در این مسیر ایرلاین‌های متعددی مشغول به فعالیت هستند و در تمامی روزهای هفته پروازهای مختلفی انجام می‌شود ، از این‌رو مسافران به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را از تهران به مشهد برساند.

مسیر هوایی مشهد قشم

دو شهر مشهد مقدس و جزیره قشم فاصله زیادی حدود 1082 کیلومتر با یک‌‌دیگر دارند. از این رو پروازهای بین این دو مبدا و مقصد پس از مدت زمان 1 ساعت و 55 دقیقه به مقصد می‌رسند. پروازهای متعددی توسط ایرلاین‌های مختلف در این مسیر انجام می‌شود و مسافران می‌توانند با رزرو بلیط هواپیما مشهد قشم سفری سریع و راحت به جزیره داشته باشند.

مسیر هوایی تبریز کیش

از دیگر مسیرهای هوایی طولانی داخلی می‌توان به مسیر هوایی تبریز کیش اشاره نمود. پرواز تبریز کیش حدود 2 ساعت و 15 دقیقه طول می‌کشد و این دو شهر تقریبا 2 هزار کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند. این پرواز دو شهر تبریز و کیش را به یک‌‌دیگر متصل می‌کند و با توجه به این‌‌که پروازهای متعددی در این مسیر وجود دارد از شلوغ‌ترین خطوط هوایی محسوب می‌شود.

مسیر هوایی تهران بندرعباس 

بلیط تهران بندر عباس نیز همانند بلیط هواپیما تهران مشهد از مسیرهای هوایی طولانی داخلی محسوب می‌شود. دو شهر تهران و بندرعباس 1050 کیلومتر با یک‌‌‌دیگر فاصله دارند و این پرواز حدود 1 ساعت و 50 دقیقه طول خواهد کشید. بلیط تهران بندرعباس از پرتقاضاترین بلیط‌ها است و با توجه به فاصله زیاد بین این دو شهر کمتر مسافرانی اتوبوس یا خودرو شخصی را برای پیمودن این مقصد انتخاب می‌کنند.

طولانی‌ترین مسیرهای پرواز داخلی

خرید بلیط هواپیما پروازهای داخلی

سفر با هواپیما می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد و خیلی از مسافران این روش را برای سفر به مقاصد دور و نزدیک انتخاب می‌کنند. با توجه به تقاضا بالایی که برای پروازهای مسیرهای داخلی وجود دارد شرکت‌های هواپیمایی متعددی در خطوط هوایی کشور مشغول به خدمات‌رسانی به مسافران هستند. برای خرید بلیط ارزان هواپیما مسافران می‌توانند به‌صورت آنلاین به یکی از وب‌سایت‌های معتبر فروش بلیط هواپیما مراجعه کنند. یکی از معتبرترین وب‌سایت‌ها در این زمینه وب‌سایت و اپلیکیشن اسنپ تریپ است که از مراجع معتبر فروش بلیط در کشور محسوب می‌شود و سابقه‌ای درخشان در این حوزه دارد. از این‌رو با مراجعه به آن و با چند کلیک ساده به راحتی می‌توانند بلیط هواپیما به مسیرهای پروازی دور و یا نزدیک با قیمت مناسبی رزرو کنند و سفری ایمن و آسوده‌خاطر را تجربه نمایند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      پس نام بلوچستان کجاست که ۲۰۰۰کیلومتر باتهران فاصله دارد؟!!!!

    • محمدرضا بهلولی

      بنظرم تجربه ک کسب کردم تهران زابل و گرگان به زاهدان بیشتر طول میکشه

    • ناشناس

      جاسک تهران یا چابهار تهران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج