آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۴۸۴۴
۲۵۳
۲۵۳
پ

نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین‌اجتماعی اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از اعلام نتایج آزمون استخدامی این سازمان که روز جمعه ۳۱ فروردین ماه از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد، خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از اعلام نتایج آزمون استخدامی این سازمان که روز جمعه ۳۱ فروردین ماه از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد، خبر داد.

نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین‌اجتماعی اعلام شد

علی محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از اعلام نتایج آزمون استخدامی این سازمان که روز جمعه ۳۱ فروردین ماه از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد، خبر داد.

محمودی افزود: متقاضیانی که موفق به شرکت در این آزمون شده‌اند، می‌توانند از عصر روز سه‌شنبه یکم خرداد ماه برای مشاهده نتیجه آزمون به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و در پروفایل خود در بخش آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی؛ نتیجه این آزمون را مشاهده کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: از آن دسته از داوطلبانی که در آزمون یادشده و بر اساس کارنامه صادره، حد نصاب آزمون کتبی را کسب کرده و به‌عنوان برگزیدگان سه برابر ظرفیت پذیرش معرفی شده‌اند، برای ارائه مدارک و مستندات و تطبیق آن با اظهارات مندرج در فرم ثبت‌نام؛ دعوت به عمل خواهد آمد و در صورت تطبیق و صحت مدارک، به مرحله بعدی راه یافته و د ر غیر این صورت یا در صورت عدم مراجعه در زمان تعیین شده، مردود تلقی خواهند شد.

در آزمون استخدامی متمرکز سال ۱۴۰۲ سازمان تأمین‌اجتماعی که روز جمعه سی‌ویکم فروردین ماه امسال برگزار شد؛ تعداد ۵۳ هزار و ۸۹۸ داوطلب در سراسر کشور برای استخدام پیمانی در ۴ هزار و ۷۰۷ شغل / محل با یکدیگر رقابت کردند. فرآیند بررسی صلاحیت و تعیین پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون تا سه ماه آینده انجام خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج