آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۶۶۶۱
۷۳۳
۷۳۳
پ

پلیس ترکیه، متهم فراری را به ایران تحویل داد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت با اشاره به استرداد متهم پرونده قتل که پس از متواری شدن به صورت غیرمجاز وارد کشور ترکیه شده بود به ایران، گفت: متهم موصوف تحت حمایت قاچاقچیان مواد مخدر و باند قاچاق انسان از کشور خارج شده بود.

ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت با اشاره به استرداد متهم پرونده قتل که پس از متواری شدن به صورت غیرمجاز وارد کشور ترکیه شده بود به ایران، گفت: متهم موصوف تحت حمایت قاچاقچیان مواد مخدر و باند قاچاق انسان از کشور خارج شده بود.

علی اصغر چگینی امروز هشتم خرداد ماه با اعلام این خبر افزود: فردی از مجرمین سابقه‌دار مواد مخدر شهرستان شفت در مدت زمانی که در مرخصی از زندان به سر می‌برد با سلاح گرم مبادرت به قتل عموی خود کرد و سپس از محل متواری شد.

پلیس ترکیه، متهم فراری را به ایران تحویل داد

وی افزود: متهم موصوف تحت حمایت قاچاقچیان مواد مخدر و باند قاچاق انسان از کشور ایران به مقصد ترکیه به صورت غیر مجاز خارج شد.

‌دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت با بیان اینکه با تلاش‌های مضاعف و پیگیری‌های مستمر از سوی بازپرس پرونده و به ویژه دادستان مرکز استان و رئیس کل دادگستری استان گیلان و هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس بین‌الملل، متهم در اواخر خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در کشور ترکیه و استان وان دستگیر شد، گفت: پس از دستگیری متهم مکاتبات استرداد وی از کشور ترکیه از طریق معاونت بین‌الملل قوه قضائیه انجام و پس از انجام تشریفات قانونی به کشور ایران مسترد شد.

چگینی تصریح کرد: علاوه بر اتهام قتل عمدی، اتهامات متعدد دیگری از جمله نگهداری سلاح شکاری غیرمجاز، نگهداری سلاح گرم جنگی، عبور غیرمجاز از مرز، غیبت از مرخصی زندان، تغییر در ارقام و مشخصات پلاک خودرو، تحریک افراد به ارتکاب عمل خشونت آمیز در فضای مجازی متوجه متهم بوده که به وی تفهیم و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان اعزام شده است.

به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان،‌ وی افزود: تاکنون بیش از ۱۵ نفر که در جهت فرار متهم پس از ارتکاب قتل مساعدت داشته‌اند شناسایی و اقدامات مقتضی برای شناسایی سایر افراد که برای فرار متهم مساعدت داشته‌اند در دست اقدام است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج