۱۴۲۷۶۲۳
۱۳۸
۱۳۸
پ

رپورتاژ آگهی

فرایند ثبت نام در دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل در پل گیلان

در این مطلب به شرح مفصل برایتان درباره آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه‌ای در پل گیلان خواهیم گفت و اطلاعات کافی درباره فرایند ثبت نام در این دوره در اختیارتان می‌گذاریم.

با توجه به بازار کار حوزه تخصصی تعمیرات موبایل، اکثر افراد تمایل دارند که در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل ثبت نام کرده و مهارت‌های فنی را در این زمینه آموزش ببینند. اگر شما نیز جز افرادی هستید که تمایل به یادگیری و آموزش تعمیر موبایل دارید، مطالعه این مطلب را از دست نداده و همراه ما باشید. در این مطلب به شرح مفصل برایتان درباره آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه‌ای در پل گیلان خواهیم گفت و اطلاعات کافی درباره فرایند ثبت نام در این دوره در اختیارتان می‌گذاریم.

فرایند ثبت نام در دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل در پل گیلان

شرایط ثبت نام در بهترین دوره آموزش تعمیرات موبایل

برای شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل پل داشتن برخی از شرایط الزامی است. برای اینکه بتوانید بدون چالش و مشکل از دوره آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل بهره‌مند شوید لازم و ضروری است که شرایط زیر را دارا باشید:

- عدم محدودیت جنسی برای شرکت در دوره تعمیرات موبایل

در وهله اول باید بگوییم که برای ثبت نام در آموزش تخصصی تعمیرات موبایل مجتمع پل هیچ گونه محدودیتی در زمینه جنسیت افراد وجود ندارد. بنابراین مردان و زنان قادر به ثبت نام در این دوره آموزشی خواهند بود.

- عدم محدودیت سنی برای ثبت نام در این دوره

جالب است بدانید که برای بهره‌مندی از دوره تخصصی تعمیرات موبایل هیچ گونه محدودیت سنی نیز وجود ندارد. برای مثال افراد با حداقل ۱۲ سال سن می‌توانند در دوره تعمیرات موبایل شرکت کنند. البته لازم به ذکر است که برای دریافت مدرک فنی حرفه‌ای و سایر مدارک معتبر تعمیرات موبایل داشتن حداقل ۱۸ سال سن ضرورت دارد.

- پرداخت هزینه آموزش تعمیرات موبایل

از دیگر شرایط مهم برای فرایند ثبت نام در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل می‌توانیم به پرداخت هزینه پیش ثبت نام دوره اشاره کنیم. البته ناگفته نماند که افراد می‌تواند هزینه دوره آموزشی تعمیرات موبایل را طی این دوره به صورت اقساطی نیز پرداخت کنند.

- حضور در شهر رشت برای شرکت در کلاس‌های دوره

از آنجایی که دوره آموزش تعمیرات موبایل با مدرک بین المللی در استان گیلان و شهر رشت برگزار می‌شود. کلیه شرکت کنندگان این دوره در تاریخ برگزاری کلاس‌ها باید در شهر رشت و محل برگزاری دور حضور داشته باشند لازم به ذکر است که آموزشگاه معتبر پل برای شرایط اسکان کارآموزان دوره نیز چاره‌ای اندیشیده است.

- شرکت در کلاس‌های دوره تخصصی تعمیرات موبایل

ثبت نام در آموزشگاه تعمیرات موبایل کافی نیست و کارآموزان باید حتماً در تمامی جلسات این دوره آموزشی شرکت کرده و حضور فعالی داشته باشند.

فرایند ثبت نام در دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل در پل گیلان

- فعال و توانا بودن در دوره آموزشی تعمیر موبایل

همان طور که گفتیم یکی از شرایط مهم برای شرکت در آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل پل حضور داشتن فعال در جلسات کلاس‌های آموزشی است. به این منظور توصیه می‌کنیم که به مباحث آموزشی توجه داشته و در ارائه تسک‌های تمرینی نهایت تلاش خود را به کار بگیرید.

حال که با شرایط و فرایند شرکت در دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل آشنا شده‌اید؛ لازم می‌دانیم که درباره سایر ویژگی‌های مثبت این دوره آموزشی نیز صحبت کنیم.

بررسی ویژگی‌های مثبت آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل در آموزشگاه پل

کلیه افرادی که به مباحث آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی تا حرفه‌ای علاقمند هستند، درباره آموزشگاه پل شنیده‌اند. در این راستا باید بگوییم که موارد زیر از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این دوره آموزشی و مزایایی هستند که با شرکت در دوره از آنها بهره‌مند خواهید شد این موارد مهم عبارت‌اند از:

- تدریس و آموزش تعمیرات گوشی توسط بهترین اساتید کشوری

اولین نکته‌ای که افراد در زمان ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات سخت‌افزاری موبایل و مباحث نرم‌افزاری به آن توجه دارند، تجربه کاری اساتید دوره است. در این آموزشگاه نیز اساتید برتر و با سابقه مشغول به کار هستند. در واقع شما عزیزان با شرکت در این دوره آموزشی از صفر تا صد تجربیات برترین تعمیرکاران حرفه‌ای در حوزه تعمیر موبایل بهره‌مند خواهید شد.

- دوره فشرده با ضمانت و تضمین یادگیری

به جرات می‌توانیم بگوییم که با شرکت در آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل پل هیچ گونه اتلاف وقتی در زمان خود نخواهید داشت؛ زیرا آموزش در ۲ هفته و ۷۲ ساعت انجام می‌شود. مدت زمان آموزش تعمیرات موبایل در این آموزشگاه از این جهت محدود است که افراد کارآموزی که از اقصی نقاط ایران برای شرکت در این دوره اقدام می‌کنند با هیچ گونه چالشی در این زمینه مواجه نشوند. از طرفی این مدت زمان کوتاه به معنای محدود بودن سرفصل‌های دوره آموزشی نیست، بلکه تمامی مباحث به صورت فشرده و جامع به کارآموزان آموزش داده می‌شود.

- جامع و کامل بودن سرفصل‌های آموزش تعمیرات موبایل

شما عزیزان پیش از ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات موبایل می‌توانید از ریز جزئیات سرفصل‌های آموزش تعمیرات گوشی‌های هوشمند مطلع شده و سپس با آگاهی کامل برای ثبت نام اقدام کنید. ممکن است برخی از سرفصل‌های دوره برای شما پیش پا افتاده و بدیهی به نظر برسد. در این راستا باید بگوییم که این دوره آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی تا حرفه‌ای بوده و برای افراد با هر سطح دانش و توانایی مفید است.

- امکان بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی دوره آموزش تعمیرات گوشی

کلیه کارآموزانی که در این دوره آموزش تعمیرات موبایل شرکت می‌کنند به مدت یک سال بعد از اتمام دوره نیز می‌توانند از خدمات و پشتیبانی‌های منحصر به فرد آن بهره‌مند شوند. برای مثال اگر در این مدت با چالشی در زمینه تعمیر و تعویض قطعات موبایل مواجه شدند، می‌توانند این چالش را با اساتید دوره مطرح کرده و برای ارائه راهکار دقیق مشورت بگیرند.

فرایند ثبت نام در دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل در پل گیلان

- بهره‌مندی از شرایط اسکان در خوابگاه مجهز رایگان

همان طور که قبلاً اشاره کردیم کلاس‌های دوره تخصصی تعمیرات موبایل در استان گیلان و شهر رشت برگزار می‌شود. با این اوصاف آموزشگاه پل شرایط اقامت رایگان در رشت و بهره‌مندی از خوابگاه‌های رایگان را برای کارآموزان فراهم کرده و افراد نگرانی از بابت اقامت خود نخواهند داشت.

- ارائه مدارک معتبر تعمیرات موبایل

کلیه کارآموزان که در آموزشگاه پل آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل را پشت سر بگذارند بعد از اتمام دوره می‌توانند برای شرکت در آزمون فنی و حرفه‌ای تعمیرات موبایل اقدام کنند. کافی است که در آزمون تئوری فنی و حرفه‌ای حداقل نمره ۵۰ را کسب کرده و در آزمون عملی نیز حداقل نمره ۷۰ را به دست بیاورند. در این شرایط به افراد مدرک تعمیرات تخصصی موبایل فنی و حرفه‌ای اعطا می‌گردد. لازم به ذکر است که آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل پل علاوه بر مدرک فنی و حرفه‌ای به کارآموزان دوره مدرک بین المللی تعمیر موبایل و مدرک دانشگاهی مورد تأیید وزارت علوم کشور نیز ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که این مدارک علاوه بر ایران در سایر کشورهایی که عضو سازمان جهانی کار هستند دارای اعتبار بوده و برای مهاجرت کاری نیز کاربردی است.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب به شرح مفصل برایتان درباره فرایند ثبت نام در دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل در پل صحبت کردیم. حال اطلاعات کافی در زمینه مزایای شرکت در این دوره آموزشی به دست آورده‌اید و می‌توانید با آگاهی کامل برای ثبت نام در این دوره اقدام کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج