۱۴۲۷۶۵۵
۲۱۵
۲۱۵
پ

بررسی دیزل ژنراتور کامینز ، پرکینز و ولوو

ما در این محتوا قصد داریم به بررسی سه برند اروپایی مطرح دیزل ژنراتور ها یعنی برند ولوو، پرکینز و کامینز پرداخته تا بتوانید اطلاعات مناسبی پیش از خرید ژنراتور دیزلی در اختیار داشته باشید. با ما همراه باشید.

با توجه به نزدیک شدن به فصل گرم سال و با بالا رفتن دما ، احتمال قطعی برق در اکثر نقاط ایران وجود خواهد داشت. در برخی از مشاغل و مکان ها قطعی برق علاوه بر ایجاد مزاحمت بر روند عادی زندگی باعث بروز خسارت های غیر منتظره ای می شود. به طور مثال قطع برق حتی برای چند لحظه در مراکز درمانی ، دیتاسنتر ها و مراکز صنعتی و کارخانه جات صنعتی باعث بروز خسارت های جبران ناپذیری خواهد شد. از این رو لزوم و اهمیت استفاده از منبع برق جایگزین امری اجتناب ناپذیر است.

منابع برق متعددی برای تامین برق اضطراری و دائم به کار یک مجموعه یا مکان مورد استفاده قرار می گیرند که از معروف ترین آنها می توان به UPS ها، سلول های خورشیدی ، دیزل ژنراتور و موتور برق اشاره کرد.

ما در این محتوا قصد داریم به بررسی سه برند اروپایی مطرح دیزل ژنراتور ها یعنی برند ولوو، پرکینز و کامینز پرداخته تا بتوانید اطلاعات مناسبی پیش از خرید ژنراتور دیزلی در اختیار داشته باشید. با ما همراه باشید.

بررسی دیزل ژنراتور کامینز ، پرکینز و ولوو

تعریف دیزل ژنراتور

پیش از بررسی و مقایسه سه برند یاد شده بهتر است بدانیم که دیزل ژنراتور دستگاهی است که انرژی شیمیایی موجود در سوخت فسیلی یعنی گازوئیل را به انرژی مکانیکی و پس از آن طی فرآیندی به انرژی الکتریکی و برق تبدیل می کند.

دیزل ژنراتور ولوو

برند ولوو برای اولین بار در سال 1935 ژنراتور های دیزلی خود را با عنوان دیزل ژنراتور ولوو پنتا تولید و روانه بازار کرد. با گذشت تقریبا یک قرن از فعالیت این برند، همچنان دیزل ژنراتور ولوو یکی از محبوب ترین برندهای این حوزه حتی در ایران به حساب می آید.

کیفیت بالای قطعات ، طراحی مهندسی شده، قدرت بالا، طول عمر بالا و پشتیبانی مطلوب حتی در ایران از ویژگی های بارز این برند به حساب می آید. همچنین رنج معمول توان خروجی برند ولوو بین ۹۰ تا ۷۷۰ کاوا متغییر است.

دیزل ژنراتور پرکینز

تاریخچه برند پرکینز به جنگ جهانی دوم برمی گردد . در آن زمان برای تامین برق مناطق جنگی، برند پرکینز در سال 1932 اولین ژنراتور دیزلی خود را تولید کرد و در میدان های جنگی مورد استفاده قرار گرفت. پیش از گذشت حدود یک قرن این برند دیزل ژنراتور های خود را در بهترین کیفیت تولید و روانه بازار می کند. دیزل ژنراتور پرکینز همانند برند ولوو از بهترین قطعات و کیفیت بالا در طراحی بهره مند است. علاوه بر ویژگی های گفته شده، طول عمر بالا، کم صدا بودن و مصرف سوخت پایین از دیگر ویژگی های این برند به حساب می آید. رنج توان خروجی این دستگاه معمولا بین ۵ تا ۳۰۰۰ کاوا متغییر بوده و برای پروژه هایی که توان بالا مد نظر است بسیار مناسب خواهد بود.

دیزل ژنراتور کامینز

شرکت کامینز برای اولین بار در سال 1919 اولین دیزل ژنراتور خود را تولید و روانه بازار کرد. امروزه این برند در سراسر دنیا نظیر چین ، هند و انگلستان کارخانه تولیدی داشته و نقش مهمی را در بازار این حوزه بازی می کند. از ویژگی های دیزل ژنراتور کامینز می توان به : کیفیت بالا در ساخت و قطعات، قدرت و توان خروجی بالا، سیستم خنک سازی پیشرفته و مصرف سوخت پایین اشاره نمود. رنج توان خروجی برند کامینز بین ۲۲ تا ۳۰۰۰ کاوا متغییر است.

مقایسه سه برند کامینز ، پرکینز و ولوو

  • کیفیت: هر سه برند فوق با توجه به تولید در اروپا و سابقه بسیار بالا در تولید ژنراتور های دیزلی از کیفیت بسیار بالایی نسبت به سایر رقبا برخوردار هستند. اما می توان گفت که برند پرکینز و کامینز اندکی از لحاظ کیفی بالاتر از ولوو قرار دارند.
  • قیمت : هر سه برند از برندهای لوکس و گران محسوب شده، اما برند کامینز و پرکینز قیمت بیشتری نسبت به ولوو دارند.
  • قدرت دستگاه : با توجه به اینکه رنج توان خروجی هر برند در بخش خود برند توضیح داده شده است، از هر سه برند می توان هم در توان های پایین و هم در توان های بالا استفاده نمود، اما در صورتی که نیاز به توان های بالاتر از ۱۰۰۰ کاوا دارید پیشنهاد می شود از برند کامینز یا پرکینز استفاده نمایید.
  • نحوه استفاده : از هر سه برند می توان هم به صورت اضطراری و هم دائم به کار استفاده نمود.

بررسی دیزل ژنراتور کامینز ، پرکینز و ولوو

خلاصه مطلب:

در این محتوا در نظر داشتیم که سه برند مطرح اروپایی در حوزه دیزل ژنراتور یعنی برند ولوو، پرکینز و کامینز را مورد بررسی و مقایسه قرار دهیم تا شما علاقه مندان یا مشتریان عزیز با اطلاعات بیشتری در صورت تمایل به خرید ژنراتور دیزلی خود اقدام نمایید.

مطالب گفته شده به طور خلاصه و تیتروار بیان شده و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر برند از طریق لینک های درج شده وارد هر بخش شده و یا از طریق شماره تماس های زیر از مشاوره رایگان فنی و فروش شرکت بینش ابتکار خاورمیانه بهره مند شوید.

شرکت بینش ابتکار خاورمیانه با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه فروش انواع دیزل ژنراتور های اروپایی و چینی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

راه های ارتباطی :

آدرس وب سایت : https://bineshebtekar.com/

شماره های تماس : 02188288374 – 02188261760

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج