آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۷۸۴۷
۲ نظر
۱۲۹۴
۲ نظر
۱۲۹۴
پ

هشدار به مردم این استان‌ها؛ سیلاب در راه است

سازمان هواشناسی با صدور هشدار ناپایداری‌های جوی تا پنجشنبه از احتمال آب‌گرفتگی و سیلاب خبر داد و به مردم توصیه کرد در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها اتراق نکنند.

تسنیم: سازمان هواشناسی با صدور هشدار ناپایداری‌های جوی تا پنجشنبه از احتمال آب‌گرفتگی و سیلاب خبر داد و به مردم توصیه کرد در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها اتراق نکنند.

هشدار به مردم این استان‌ها؛ سیلاب در راه است

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در برخی مناطق آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه‌ها و ارتفاعات گیلان و مازندران، گلستان، خراسان شمالی و فردا دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد.

روز سه‌شنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، مرکزی، قم، شمال اصفهان، دامنه و ارتفاعات مازندران، شمال سمنان، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و خراسان رضوی و روز چهارشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق آذربایجان شرقی و جنوب سیستان و بلوچستان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق گردوخاک پیش‌بینی شده است.

پنجشنبه نیز در برخی مناطق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، اصفهان، یزد، البرز، تهران، شرق گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و جنوب شرق سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد.

طی ۵ روز آینده در شمال شرق، نوار شرقی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، جنوب غرب و مناطقی از مرکز کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق احتمال خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا سه‌شنبه دریای خزر، خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • رضا نوید

      جااااان بارون

    • ناشناس

      ان شاءالله بدون خسارت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج